Arvokasta käytännön mukanaan tuomaa tietoa tullut roppakaupalla, kiitos kovasti! Paras neuvo/reality check oli että koeajo kertoo paljon, olin sen jo unohtanut vaikka en ihan tuore kuski olekaan. Lyhyestä varresta huolimatta voimaa on toistaiseksi ollut tarpeeksi hiukka painavammankin vehkeen pystyssä pitämiseen kevyen rouvan kyytiin kapuamisessa auttamiseen, kiitos elinikäisen voimanostoharrastuksen. Wingin perässä on kerran ollut tekemistä pysyä, luin toisaalta myöskin jutun rojujen tiehen osumisesta Stelviolla, täytyy itse kokeilla montaa eri pyörää. Serkulla oli Rocket ja kehui kevyesti hallittavaksi, hän on 65kg, itse vähän yli 100, kisasin 92-sarjassa/michelin ukko.
Sama herra käskyttää nykyisin 1600GTL:ä ja kyllä taittuu mutkateillä sekin, kuskista kiinni... tiukimmilla (suomalaisilla) syheröpätkillä tai kovempivauhtisessa pk-ajossa - aina kärjen tahdissa... Ehkä hippasen hankala kuvitella, jos ei itse ole ollut näkemässä, mutta k.o. malmikasa (1600GT/GTL) vaikuttaa olevan loistava kampe niin mutka- kuin matka-ajoon, oikeissa käsissä...