Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
R1100R:n alkuperäinen istuin oli sietämätön, joten teetin siitä Baehrin. Mukavuus parani huomattavasti vaikka se vähän maksoikin. Homman hoiti Suomen Baehr, jolla on nykyisin sivut osoitteessa tourerparts.com.Makevaan sanoi:RT:n istuin pitäisi saada pikkasen paremmaksi,joten se menee ensitalvena johonkin laitettavaksi.
Onko kokemuksia Baehrin penkistä?Missä olette istuimia laitattaneet?Kokemuksia,kiitos.
Makevaan sanoi:RT:n istuin pitäisi saada pikkasen paremmaksi,joten se menee ensitalvena johonkin laitettavaksi.
Onko kokemuksia Baehrin penkistä?Missä olette istuimia laitattaneet?Kokemuksia,kiitos.
Aikanaan kun sain penkin Baehrilta, niin ajelin yhden päivän aikana reilun 700 km koeponnistuslenkin. Persaus sieti silloin oikein hyvin Baehria.Makevaan sanoi:Ajattelinkin että Baehrin nahkasepät olisivat jo muutaman istuimen tehneet,jotta tietäisivät miten se hyvä penkki tehdään,ettei tarvitse joka 100km:n jälkeen tuulettaa![]()
Voi olla että Baehrin suuntaan penkki lähtee talvella.
Ei kai sitä muuta kuin kokeilemaan. Mä olen laittanut mun R1100 GS penkkiin muutaman sentin korotusta verhoilijalla ja sitten laitoin vielä etukiinnikkeisiin korotuspalat muovista.kideon sanoi:Mulla puimurissa hyvä penkki mutta kun se saisi olla hieman korkeemmalla..![]()
Onko kukaan kokeillut nostaa niitä runkoputkessa olevia kiinnikkeitä 2-3 cm ylöspäin jolloin kuskin satulan takapää nousee ylöspäin.. samalla koko satula kallistuu hieman eteenpäin. aiheutuukohan tuosta ongelmaa?
Sekä aiheutaakos tuo nostaminen kyytiläisen jakkaralle jotain ongelmia.. Nouseehan sekin edestä ylöspäin...
/Kid
kideon sanoi:Mulla puimurissa hyvä penkki mutta kun se saisi olla hieman korkeemmalla..![]()
Onko kukaan kokeillut nostaa niitä runkoputkessa olevia kiinnikkeitä 2-3 cm ylöspäin jolloin kuskin satulan takapää nousee ylöspäin.. samalla koko satula kallistuu hieman eteenpäin. aiheutuukohan tuosta ongelmaa?
Sekä aiheutaakos tuo nostaminen kyytiläisen jakkaralle jotain ongelmia.. Nouseehan sekin edestä ylöspäin...
/Kid