• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

RSV oikkuili oikein olan takaa...normaalia vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motari73
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toisaalta pumpun vaihdon yhteydessä varmaan myös vaihdetaan ne letkut ja kiristetään ne uudet letkut kunnolla. Eli pumppu saattoi silti olla ehjä?

Kysehän oli siis tuosta ylhäällä kaartuvasta letkusta ja sen klemmareista mitkä ilmeisesti lämmetessään siis löystyivät?

_big.jpg

Eli nuo klemmarit kannattais siis ilmeisesti vaihtaa ihan normaaleihin kiristettäviin ja tuo kaareva letku vaihtaa vaikka ihan normaaliin bensaletkuun (mikä kestää myös koko ajan tankissa bensassa lillumisen.

Motorcycle Recall

Linkin takaa löytyy myös pätevä sivu mistä löytyi myös tähän vikaan liittyvä "takaisinkutsu"

Alkuperäinen bensansuodatin on FIAAM FT 5452 mutta sitä ei saa mistään  
biggrin.gif
Ei ole edes osanumeroa  
tounge.gif
eikä KVG:ään tuota oikein osumia.

Ducatilla on korvaava suodatin 42540101A mutta ei sitäkään ihan joka paikasta saa  
tounge.gif

Kun nyt tuo on levällään niin vois tuonkin sitten samalla vaivalla vaihtaa, joten jos olette bensansuodattimia vaihtaneet niin mistäs ootte löytäny/ostanu?

Silloin aikanaan minulle kerrottiin että bensapumppu vaihdettiin uuteen. Uskottavahan minun on kun en sitä itse voinut todentaa.
Ihan oikeasti kun ajattelee tuon vian olleen jo takaisinkutsunkin syynä, alkaa näin monen vuodenkin jälkeen v***ttamaan ettei pyörääni nopeammin kuntoon saatu.

Back