• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rookie/aloittelijoiden Pk-miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No näin on. On nuo pk-ajelut muuttuneet niin pirun aikaisiksi ja lähtee toiselta puolelta suomea niin ettei mukaan ehdi. Eikö normaali duunari pääse töistä klo 16, saavu kotiin n. 17 ja sitten kaikki muut touhut niin ei miteskään ehdi kultahammasrannikolle riittävän aikaseen.
Puol kuusko muka aikaisin?
eek.gif

Se on kato pakko lähteä tuohon aikaan kun muuten joutuu pimeässä ajelemaan kotio.. Mopolla duuniin to-aamuisin, sillähän tuo on ratkaistu!
cool.gif

Näyttäis että tällaista rookie-miittiä on tosiaan kaivattu, suurimmalla osalla mukaan ilmoittautuneista on foorumilla alta kymmenen viestiä. Hienosti on saatu uutta porukkaa kiinnostumaan!
thumbs-up.gif
Ilmeisesti kynnys osallistua noihin normi-ajeluihin on tosiaan noussut aika korkeaksi. Liekö syynä ajeluiden jälkeiset kommentit...
smile_org.gif

Puol kuusko muka aikaisin?
eek.gif
Ei paljoo auta mopolla töihin meno to aamusin kun sieltä pääsee pois vasta klo 18.00....

Ja jännästi nää muutamat vuodet mitä to ajeluilla oon käyny on ehditty hyvinniin vaikka treffit on ollu klo 18.00.
Ja juu, itken vaan sen takia kun en ite ikinä ehi noihin "aikasiin" lähtöihin mukaan, ja olis teitä kaikkia kiva välillä nähdä noin niinkun selvinpäinkin
biggrin.gif

Jään elättelemään toivoa että kesämmällä starttailtais totuttuun tapaan 18.00 aikoihin
lookaround_orig.gif

Olis aika hyvä, jos tälle reissulle tulis mahdollisimman vähän vanhoja naamoja, ettei muodostu sellasta kuppikuntaa, joka näyttäis pelottavalta ja vaikeesti lähestyttävältä nyyppien silmissä.
thumbs-up.gif

.Orgin lippu vielä salkoon vetäjän luokse tai iso kyltti "ilmoittaudu tänne" niin ei tuu epäselvyyksiä ja ujoimmatkin uskaltaa.

No täähän olis ollu just mulle. Perusteiden kertaus ei kai olis pahitteeksi, jotta välttyis noloilta mokilta. Mutta kun on työeste...

Erinomainen idea tämä, toivottavasti tulee uusinta myöhemmin.
smile_org.gif

Ma kans, ja otan vahvistuksen mukaan. Ei ehtiny nihtarille viime viikolla mutta tää kuulostaa paljon paremmalle ja kummasti madaltaa kynnystä.

Hei kaikille!

Yksi newbie lisää ilmoittautuu mukaan letkaan (jos vielä vaan mukaan huolitaan  
wink.gif
) Muutaman kesän olen jammuni kanssa katuja taittanut yksinäisenä sutena, mutta nyt ajattelin uskaltautua isompaan joukkoon kun tällainen hieno tilaisuus tarjoutui.

Minullakin ensimmäinen postaus palstalle, vaikka hengessä mukana olen ollutkin lukijan roolissa  
smile_org.gif
.

Näitähän vois järjestää useampiakin kesässä, kun kaikki halukkaat ei kuitenkaan kerkeä tänään? (me included)

Höh, kettu mikä päivä duunissa, joutuu passaamaan.
bawling.gif

Sitten seuraavalla kerralla.

Olis aika hyvä, jos tälle reissulle tulis mahdollisimman vähän vanhoja naamoja, ettei muodostu sellasta kuppikuntaa, joka näyttäis pelottavalta ja vaikeesti lähestyttävältä nyyppien silmissä.

Vaikka olen vanha naama, niin ajattelin kuitenkin tuossa ABC:llä pysähtyä, kun olen siitä juuri sopivasti ohi menossa. Toivottavasti ei ketään hirveästi haittaa. Ajeluun en lähde mukaan, olen jo aivan tarpeeksi erilaisissa jonoissa körötellyt joten oma vapaus ja tyhjä tie houkuttelee eniten.

Joudun jättää väliin (tekosyynä Posari)  
tounge.gif

Ei vaan, mutta nyt ei tosiaan ehdi, toivottavasti tollanen järkätään vielä myöhemminki ja pääsen mukaan!
thumbs-up.gif

PRKL
sad_orig.gif
Just huomasin tämän ilmon...tuli vähän liian myöhään luettua tää. En enää kerkiä mukaan ja matkaan mutta mielelläni lähden seuraavan kerran jos vain joku viitsii / jaksaa / haluaa tälläisen järkkäillä meille Rookieille
smile_org.gif

Tää oli ihan loisto idea !

Muksaa ajoiltaa ja ajelkaahan varovasti !
062802moto_prv.gif

Vaikka olen vanha naama, niin ajattelin kuitenkin tuossa ABC:llä pysähtyä, kun olen siitä juuri sopivasti ohi menossa. Toivottavasti ei ketään hirveästi haittaa. Ajeluun en lähde mukaan, olen jo aivan tarpeeksi erilaisissa jonoissa körötellyt joten oma vapaus ja tyhjä tie houkuttelee eniten.
Kyllä vanhojakin naamoja on kiva nähdä. Mä naureskelinkin että ihan kiva kun yksi ensimmäisistä Orgin jäsenistä kävi näyttämässä naamaansa Rookie-miitissä - saatiin tasapaino pidettyä
biggrin.gif

Sun jäsennumerohan on 9 / 18678, eli kymmenen vanhimman jäsenen joukossa olet
smile_org.gif

Itsekin suuntasin letkan lähetyksen jälkeen pienen lenkin kautta kotio, toivottavasti kaikilla on menny ajelut hyvin eikä letka ole katkeillut
smile_org.gif
Koitettiin tuota kyllä Rimmonin kanssa alkubriiffissä painottaa
biggrin.gif

kävin kans lähtöpaikalla koirieni kanssa katselemassa prätkiä, porukkaa ja kokeilemassa uutta kameraani, 2 h vanha uus digikamera. no sen akku on just ensilatauksessa, vaikka sillä muutaman kuvan sainkin räpsäistyä lähtöpaikalla, ei ole virtaa enää yhtään, mutta siis laittelen niitä esille vaikka huomenna kun kamerassa on virtaa täys oleva akku.

olihan siellä väkeä runsaasti. useampia kymmeniä rookieita näkyi lähtevän. muutamien nikkien takana olevien oikeiden ihmisten kanssa taisin jonkun sanan vaihtaakin.

fat batilla on komea se miehen ikäinen hd.

Hyvin pysy letka kasassa ainakin ekat 50 km. Muistin siin kotinurkilla, et pitäs tota ruohonleikkuriakin käyttää joskus ja jatkoin Kiljavan risteyksestä kotiinpäin..

Hyvin oli myös porukkaa paikalla ja ajonopeudetkin pysy aisoissa, kerranki ehti Lepsämän lenkillä kattella myös maisemia..
tounge.gif

Rimmonille kiitokset vedosta!

Back