Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puol kuusko muka aikaisin?No näin on. On nuo pk-ajelut muuttuneet niin pirun aikaisiksi ja lähtee toiselta puolelta suomea niin ettei mukaan ehdi. Eikö normaali duunari pääse töistä klo 16, saavu kotiin n. 17 ja sitten kaikki muut touhut niin ei miteskään ehdi kultahammasrannikolle riittävän aikaseen.
Ei paljoo auta mopolla töihin meno to aamusin kun sieltä pääsee pois vasta klo 18.00....Puol kuusko muka aikaisin?![]()
Rento meininki teidän firmassa, jos ei työpäivän päätyttyäkään ole vielä selvinnyt.Ja juu, itken vaan sen takia kun en ite ikinä ehi noihin "aikasiin" lähtöihin mukaan, ja olis teitä kaikkia kiva välillä nähdä noin niinkun selvinpäinkin![]()
Tämä reissu on tehty joka vuos, viime kesänä tais olla ainakin kahdesti, joten ei kait tästätäkään tule poikkeusta.Joku torstai vois mennä letkassa Turenkiin kivoja teijä ja hyvä meininki...
Silloin viimeistään olis hyvä olla paikalla, mielummin vaikka vähä ennen. Lähtö tapahtuu sit kun kaikki on siihen valmista.Onko kokoontuminen vai lähtö klo 17:30?
Olis aika hyvä, jos tälle reissulle tulis mahdollisimman vähän vanhoja naamoja, ettei muodostu sellasta kuppikuntaa, joka näyttäis pelottavalta ja vaikeesti lähestyttävältä nyyppien silmissä.
Kyllä vanhojakin naamoja on kiva nähdä. Mä naureskelinkin että ihan kiva kun yksi ensimmäisistä Orgin jäsenistä kävi näyttämässä naamaansa Rookie-miitissä - saatiin tasapaino pidettyäVaikka olen vanha naama, niin ajattelin kuitenkin tuossa ABC:llä pysähtyä, kun olen siitä juuri sopivasti ohi menossa. Toivottavasti ei ketään hirveästi haittaa. Ajeluun en lähde mukaan, olen jo aivan tarpeeksi erilaisissa jonoissa körötellyt joten oma vapaus ja tyhjä tie houkuttelee eniten.