• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rookie/aloittelijoiden Pk-miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
yritän tulla jos töistä pystyn karkaamaan
smile_org.gif

kortti ollu kohta 3vko ja pyörä viikon perseen alla
smile_org.gif

Hemmetti, ois ollut kiva tulla kokeilemaan vähän mutta ei pääse millään huomenna. Järkätkää tosiaan uudestaan tämmösiä niin koittaa sitten ensi kerralla päästä
smile_org.gif

Kuinkas myöhäselle ajellaan? Meinaan vaa että pärjääkö iridiumvisiirillä vai tartteeko kirkasta mukaan? Visiiriä siis ei teräviä
biggrin.gif

Olisi tosi kiva tulla myös. Pientä järjestelyä vaatii aikataulu, mutta yritetään. Jos ei nyt pääse,niin otattehan uudestaan pian? Monesti on ollut ajatuksissa tulla miitteihin, mutta sitten vaan ei ole rohkaistunut. Saahan tämän ryhmän mukaan tulla, jos ajokokemusta on jo jonkin verran, mutta ryhmäajokokemus on lähes nolla.
Heeeei! Nurmijärveläinen  
biggrin.gif

Mennäänkö yhtämatkaa?
062802moto_prv.gif
Johanna, olisi tosi kiva mennä. Pahalta vaan näyttää että en ehdi, kun velvollisuudet haittaa vapaa-aikaa. Mutta, laitan sulle huomenna viestiä jos ehdin paikalla. Itse starttaan Klaukkalasta. Mutta mennäänhän seuraavalla kerralla sitten? Sähän olet sitten jo asian osaava
wink.gif

Varmaan 18.00 jälkeen ajolenkille lähtö ? Ehtis mukaan Bemböleä paremmin petikon aabeeceelle, mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?). Lähinnä normaaleissa pk-ajeluissa jarrumiehen paikalla olleena
wink.gif
Mut jos mahdollista on, niin kaxpäällä ehkä tulossa.

sanoi:
mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?).
Ketään ei kielletä tulemasta, mutta jos pysyy tuon normi letkan vauhdissa mukana edes kohtuudella niin saattaa olla et tämä ei välttämättä ole mielekäs etenemis nopeus
confused_orig.gif
Vaikka enhän minä etukäteen tiedä millaiste rossien letkan vetäjäksi olen lupautunut.  
tounge.gif
Saattaahan käydä et minä pyörin siellä letkan kärjessä vaan jaloissa.
smile_org.gif

Tervehdys kaikille!

Ilmottaudun myös mukaan ajelulle! Pari kertaa on ollut tarkoitus näillä käydä mutta aina tullut muuta eteen. Nyt kun aikataulu näyttää sallivan ja tuli tilaisuus tehdä "pehmeä lasku" PK-miittiin niin letkaan on päästävä!
smile_org.gif

Taitaa samalla olla ensimmäinen viestini .orgiin niin pieni esittely lienee paikallaan. Arto olen nimeltäni ja 29 iältäni. Pyöräkortin ajoin viime kesänä ja pian perään ostin harjoitteluun ensimmäiseksi pyöräksi -99 Suzuki Bandit 600:n. Sillä on mittariin ilmestynyt joitain tuhansia kilometrejä ja sairaan hauskaa on ollut
smile_org.gif

Huomenna kokemuslistaan tulee ensimmäinen ryhmäajo. ABC:llä nähdään!

sanoi:
mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?).
Ketään ei kielletä tulemasta, mutta jos pysyy tuon normi letkan vauhdissa mukana edes kohtuudella niin saattaa olla et tämä ei välttämättä ole mielekäs etenemis nopeus
confused_orig.gif
Vaikka enhän minä etukäteen tiedä millaiste rossien letkan vetäjäksi olen lupautunut.  
tounge.gif
Saattaahan käydä et minä pyörin siellä letkan kärjessä vaan jaloissa.  
smile_org.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Niimpä, sehän voipi olla että "alottelijoiden" jengistä tuleekin hurjaa sakkia
tounge.gif

Alkaa siis ABC:llä olee jo kivasti porukkaa...
Miekii ilmestyn siin vaille 18 paikalle, ni pääseepi mahd. nopaa ajoon. Sitähän täs ootellaan....
biggrin.gif

PS. Kait yks Org:iin "kuulumatonkin" voi tulla mukaan, jos kerkeää paikalle/lähtöön?

Mä voisin kans tulla, pari kertaa viime kesänä ollu pk-ajoissa mukana, mut tämmönen "rauhallinen" letka-ajotreeni tälle kesälle kuulostaa aika hyvältä...
062802moto_prv.gif

Eka viestini eli ilmoitanpa tähän nyt itsenikin mukaan kun tilaisuus tarjoutuu. Oon siis 3-kakkonen ukko, ristimänimi lähes yhtä kuin tuo nicki tuossa vasemmalla. Mopona jenkkituonti Yamaha V-Star 650, ajokokemusta USA:sta pari vuotta ja nyt keväällä täällä Suomessa. Letkassa ehkä kerran ajellut.

perkele - tännehhän on tulossa enempi porukkaa kun tonne vakkari torstai cruisailuihin
biggrin.gif

**pistää miettimään leirin vaihtoa**

Jaahas pitäsköhän miunkin uskaltatutua mukaan, juu-u olisi niin kiva tutustuu ja saada ajeluseuraa ehkä muulloinkin. Eli huomiseen jos onnistun löytämään paikan...?

perkele - tännehhän on tulossa enempi porukkaa kun tonne vakkari torstai cruisailuihin  
biggrin.gif

**pistää miettimään leirin vaihtoa**
No näin on. On nuo pk-ajelut muuttuneet niin pirun aikaisiksi ja lähtee toiselta puolelta suomea niin ettei mukaan ehdi. Eikö normaali duunari pääse töistä klo 16, saavu kotiin n. 17 ja sitten kaikki muut touhut niin ei miteskään ehdi kultahammasrannikolle riittävän aikaseen.

Joo minäkin tulen tähän ryhmään. Voi pysyä kortti varmemmin omassa taskussa tässä porukassa
omg.gif
vaikken niin uusi tai nuori tai tuore tai vihreä tai muutakaan
062802moto_prv.gif

ole . Pyrin siihen ettei mopo mene lunastukseen tänä kesänä, viime vuonna meni
bawling.gif

Back