Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan kiva, että on itseluottamus kunnossa ..Kaikkeehan sitä voipi lukea, mutta eikös ne kokemukset kartu stongan ja penkin välis![]()
ajot ovat yleensä siinä loppunut ysin puol kybän aikoihin, mut aina siitä letkasta voipi poistua aikasemmin pois jos halujaa lopetella aikasemmin.Kuinkas myöhäselle ajellaan? Meinaan vaa että pärjääkö iridiumvisiirillä vai tartteeko kirkasta mukaan? Visiiriä siis ei teräviä![]()
Johanna, olisi tosi kiva mennä. Pahalta vaan näyttää että en ehdi, kun velvollisuudet haittaa vapaa-aikaa. Mutta, laitan sulle huomenna viestiä jos ehdin paikalla. Itse starttaan Klaukkalasta. Mutta mennäänhän seuraavalla kerralla sitten? Sähän olet sitten jo asian osaavaHeeeei! NurmijärveläinenOlisi tosi kiva tulla myös. Pientä järjestelyä vaatii aikataulu, mutta yritetään. Jos ei nyt pääse,niin otattehan uudestaan pian? Monesti on ollut ajatuksissa tulla miitteihin, mutta sitten vaan ei ole rohkaistunut. Saahan tämän ryhmän mukaan tulla, jos ajokokemusta on jo jonkin verran, mutta ryhmäajokokemus on lähes nolla.![]()
Mennäänkö yhtämatkaa?![]()
Ketään ei kielletä tulemasta, mutta jos pysyy tuon normi letkan vauhdissa mukana edes kohtuudella niin saattaa olla et tämä ei välttämättä ole mielekäs etenemis nopeussanoi:mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?).
Ketään ei kielletä tulemasta, mutta jos pysyy tuon normi letkan vauhdissa mukana edes kohtuudella niin saattaa olla et tämä ei välttämättä ole mielekäs etenemis nopeussanoi:mutta olenko mä liian "kokenut" ajaja kun muutaman kerran on tullut aikaisemmin mukana oltua (?).Vaikka enhän minä etukäteen tiedä millaiste rossien letkan vetäjäksi olen lupautunut.
Saattaahan käydä et minä pyörin siellä letkan kärjessä vaan jaloissa.![]()
![]()
Menet sinne Bemböleen vaan, tää miitti ei oo sulleperkele - tännehhän on tulossa enempi porukkaa kun tonne vakkari torstai cruisailuihin![]()
**pistää miettimään leirin vaihtoa**
No näin on. On nuo pk-ajelut muuttuneet niin pirun aikaisiksi ja lähtee toiselta puolelta suomea niin ettei mukaan ehdi. Eikö normaali duunari pääse töistä klo 16, saavu kotiin n. 17 ja sitten kaikki muut touhut niin ei miteskään ehdi kultahammasrannikolle riittävän aikaseen.perkele - tännehhän on tulossa enempi porukkaa kun tonne vakkari torstai cruisailuihin![]()
**pistää miettimään leirin vaihtoa**