Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katos toi alkuperäinen topicci, idea ei ollu mun, mä poimin lähes kypsän hedelmän.Tämä noviisien miitti on erinomainen idea, pisteet Rimmonille...![]()
Heeeei! NurmijärveläinenOlisi tosi kiva tulla myös. Pientä järjestelyä vaatii aikataulu, mutta yritetään. Jos ei nyt pääse,niin otattehan uudestaan pian? Monesti on ollut ajatuksissa tulla miitteihin, mutta sitten vaan ei ole rohkaistunut. Saahan tämän ryhmän mukaan tulla, jos ajokokemusta on jo jonkin verran, mutta ryhmäajokokemus on lähes nolla.
Ihan niinkun " mä tunnen tän järven kaikki kivet ... KOLIGN .. ja tässä on taas yks"Rimmonin matkoilla maailma avartuu.. se tuntee koko suomen kaikki polut..hieno homma kaikille rohkeesti vaan kaikki ensi kertalaiset mukaan![]()
Kyllä se RIMMONI kaikki kynnelle kykenevät matkaan ottaa joten joukolla vaan mukaan! ( Ps. Naisille se ei koskaan ole sanonu EI ) Mä tiiänMontako siihen yhteen ryhmään saa kätevästi noviiseja mahtumaan?
Urbaani legendasanoi:( Ps. Naisille se ei koskaan ole sanonu EI ) Mä tiiän
Tätä ei voi liikaa korostaa.itelle ainaki oli mukavaa ajankulua tästä mainiosta <span style='font-size:17pt;line-height:100%'>Ryhmäajo-oppaasta</span> kun ekaa kimppa-ajoa innoissani odottelinja onhan tuota tullut senkin jälkeen lueskeltua.![]()
..ja hanskat hukassa....Jos joku on iltalukemisesta kiinnostunut, niin tuolta sitä löytyy
kohdasta "TÄSSÄ LINKKI" ... ei liity varsinaisesti juuri tähän aiheeseen,
mutta kun täällä ilmeisesti liikkuupi motoristeja jotka mahdollisesti
eivät ole jostain syystä sattuneet aiemmin näkemään tuota niin
aattelin tarjota materiaalia, kun sitä ilmaiseksi saa ...
valitse => AjoHanskassa ja sitten ...
* AjoHanskassa sivut 1-15
* AjoHanskassa sivut 16-27
* AjoHanskassa sivut 28-45
* AjoHanskassa sivut 46-65
tai kerralla koko paketti ..
* Ajo Hanskassa kokonaan