Italowestern
ReliaTec Shoppiuggeli
Speksaatko koot pikaisesti vielä.Jos hinta on kohdillaan niin voisin olla kiinnostunut yhestä Diablo Corsa setistä![]()
Kaupasta on juuri vääntö päällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Speksaatko koot pikaisesti vielä.Jos hinta on kohdillaan niin voisin olla kiinnostunut yhestä Diablo Corsa setistä![]()
Annatko koot vielä, niin sisällytetään nuokin samaan kimppapläjäykseen.Olen talven aikana tilaamassa Rodamotolta kierroksen Corsaa mutta shopin kautta mielellään ostan toki jos hinta on kohdillaan.
Loistavaa kannustusta!Kysymys:
Olisiko se mielestänne sopiva lähtökohta, että ottaisin Orgshopissa saman verottoman hinnan kuin Rodamoto? (siis jos se olisi ylipäänsä mahdollista)
Jos yllämainittu visio toteutuu, ainakin itse keräämäni, vielä lähettämätön kimppatilaus jää valtakunnan rajojen sisäpuolelle!
jukis
Yksi kierros Diablo Corsaa siis koossa 120/70-17 ja 190/50-17.Annatko koot vielä, niin sisällytetään nuokin samaan kimppapläjäykseen.Olen talven aikana tilaamassa Rodamotolta kierroksen Corsaa mutta shopin kautta mielellään ostan toki jos hinta on kohdillaan.![]()
Näin tehdään.Yksi kierros Diablo Corsaa siis koossa 120/70-17 ja 190/50-17.Annatko koot vielä, niin sisällytetään nuokin samaan kimppapläjäykseen.Olen talven aikana tilaamassa Rodamotolta kierroksen Corsaa mutta shopin kautta mielellään ostan toki jos hinta on kohdillaan.![]()
En nyt sitten vielä lupaa varmaksi Shopista ostoa jos Alejandron tarjous on parempi, katsotaan sitten kun saadaan shopin hinta selville.
sanoi:Tsekataan nuo yleisimmät renkaat ja pistetään tuollainen syys-kimppahinta shoppiin, niin kaikki haluavat saa sitten samassa läjässä renkaansa, jos vain saan hinnat riittävän kohdalleen.
Tässä odotetaan tarjousta shopilta eikä olla vielä mitään tilaamassa. Tilauksen kokoa hahmotellaan, jotta Italo näkee suunnilleen kuinka moni on kiinnostunut asiasta ja voi sitä kautta sitä tarjoustaan säätää kohdalleen.Menee kyllä yli hilseen tämä kaupankäynti;ei ole mitään tietoa hinnoista eikä tuotteista,mutta kimppatilauksiin voisi päästä vielä mukaan ??
120/70 ja 180/55 ja 17" vanne tietenkinSpeksaatko koot pikaisesti vielä.Jos hinta on kohdillaan niin voisin olla kiinnostunut yhestä Diablo Corsa setistä![]()
Kaupasta on juuri vääntö päällä.![]()
Se varmaan johtuu spesiaali diilistä kyseisen liikkeen poikien kanssa... Minä autan heitä tarpeen mukaan ja he auttavat minua.MIstä niin halvalla oot renkaita ostanu.... saatana kun aina pyydetään n. 330€ kierrokselta!!Mie tulen edelleen ostamaan renkaat kotomaasta. Hinta on hieman suurempi kuin Epsanjan pojalla (noin 20-30 euroa setille), mutta toimitukset varmoja seuraavalle päivälle ja renkaat tuoreita seosmalleja... Itse kyllä joutuu tekemään vaihtotyön, mutta se ei haittaa...![]()
Ps. Kyllä minäkin ne rahat suomeen jättäisin, mutta kun on köyhä!
Shopissahan kaikki tuotteet on olleet ihan koko ajan esillä, nyt on kyse vain niiden syyskimppahinnoista ja kyllä kimppaan pääsee mukaan. Nou hätä.Menee kyllä yli hilseen tämä kaupankäynti;ei ole mitään tietoa hinnoista eikä tuotteista,mutta kimppatilauksiin voisi päästä vielä mukaan ??
Diablosta löytyy vain Corsa-mallissa tuo profiili eteen eli 120/65-17, joten valitsepa tilaukseesi sitten sellainen tai vaihtoehtoisesti Metzeler Sportec M-1 samassa koossa.Tänne Diablot kokoa 120/65ZR17 sekä 180/55ZR17, mikäli se hinta sitten saadan kohdalleen