• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rodamoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juicci
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos hinta on kohdillaan niin voisin olla kiinnostunut yhestä Diablo Corsa setistä  
thumbs-up.gif
Speksaatko koot pikaisesti vielä.

Kaupasta on juuri vääntö päällä.
wink.gif

Kysymys:
Olisiko se mielestänne sopiva lähtökohta, että ottaisin Orgshopissa saman verottoman hinnan kuin Rodamoto? (siis jos se olisi ylipäänsä mahdollista)

Jos yllämainittu visio toteutuu, ainakin itse keräämäni, vielä lähettämätön kimppatilaus jää valtakunnan rajojen sisäpuolelle!

jukis
Loistavaa kannustusta!

Nyt väännetään juuri kauppaa kasaan ja jos mahdollista, niin voisinko saada sinunkin listan tarvittavista renkaista tähän samaan kimppaan.

Pistä vaikka meiliin, niin saan sen nopeimmin huomioitua.

Saadaan siten mahdollisimman suuri yhteismäärä kasaan ja niin tiukka hinta kuin suinkin mahdollista. Vahvistan sen kaikille kimppatilaajille heti kun saan vahvistuksen tukkurilta.

t. Pekka

Olen talven aikana tilaamassa Rodamotolta kierroksen Corsaa mutta shopin kautta mielellään ostan toki jos hinta on kohdillaan.
Annatko koot vielä, niin sisällytetään nuokin samaan kimppapläjäykseen.
wink.gif
Yksi kierros Diablo Corsaa siis koossa 120/70-17 ja 190/50-17.

En nyt sitten vielä lupaa varmaksi Shopista ostoa jos Alejandron tarjous on parempi, katsotaan sitten kun saadaan shopin hinta selville.

Olen talven aikana tilaamassa Rodamotolta kierroksen Corsaa mutta shopin kautta mielellään ostan toki jos hinta on kohdillaan.
Annatko koot vielä, niin sisällytetään nuokin samaan kimppapläjäykseen.
wink.gif
Yksi kierros Diablo Corsaa siis koossa 120/70-17 ja 190/50-17.

En nyt sitten vielä lupaa varmaksi Shopista ostoa jos Alejandron tarjous on parempi, katsotaan sitten kun saadaan shopin hinta selville.
Näin tehdään.

Joka tapauksessa shopin hinta tulee olemaan sinulle halvempi, koska et joudu maksamaan parin renkaan ulkomaanrahtia vaan kotimaisen 12€, tai jos noudat itse shopista, se ei maksa mitään.

Mikäli tähän nyt vielä ehtii niin olisin kiinnostunut.
Pirelli Diablo Corsa
1x 120/70-17 ja 1x 180/55-17

No ollaan tultu tilanteeseen missä meitin oma kauppias puristi hinnan niin kohdalleen, että jää nää rengas rahat tonne Orgshoppiin
bowdown.gif

Italo kirjoitti:
sanoi:
Tsekataan nuo yleisimmät renkaat ja pistetään tuollainen syys-kimppahinta shoppiin, niin kaikki haluavat saa sitten samassa läjässä renkaansa, jos vain saan hinnat riittävän kohdalleen.

Löytyykö shopista noita uusia hintoja ?

Sen verran vielä... Onkos nää spesialprais onlyfoorjuu
smile_org.gif
hinnat nyt tulossa pelkästään Pirellistä vai tuleeko Mez ja Misukka myös mukaan listaan? Meilläpäin kun työstetään vähän "kirjavampaa" listaa...

jukis

Menee kyllä yli hilseen tämä kaupankäynti;ei ole mitään tietoa hinnoista eikä tuotteista,mutta kimppatilauksiin voisi päästä vielä mukaan ??

Menee kyllä yli hilseen tämä kaupankäynti;ei ole mitään tietoa hinnoista eikä tuotteista,mutta kimppatilauksiin voisi päästä vielä mukaan ??
Tässä odotetaan tarjousta shopilta eikä olla vielä mitään tilaamassa. Tilauksen kokoa hahmotellaan, jotta Italo näkee suunnilleen kuinka moni on kiinnostunut asiasta ja voi sitä kautta sitä tarjoustaan säätää kohdalleen.

Juu, elikkä olen lähtenyt siitä, että noin satakunta rengasta ainaskin saataisiin tuohon kimppaan kasaan ja siten näin syksyllekin tehdään tällainen kimppatilaus, kun kerran kiinnostusta tuntuu riittävästi olevan.

Alustavasti tilanne näyttää oikein hyvältä hintojen suhteen ja koetan saada lopulliset kimppahinnat näkyviin mahdollisimman pian, mutta viimeistään viikonloppuna. Ei siis mikään hengen hätä ole, jos vain mukaan haluaa. Eihän näillä juuri kukaan enää kummiskaan ajele tänä syksynä.

Renkaat tullaan tilaamaan yhdessä tai kahdessa erässä ihan normaalein shoppitilausehdoin. Eli renkaista maksetaan halvoista hinnoista huolimatta normaalit verot ja kierrätysmaksut kotimaahan, joten mitään riskiä ei kaupassa kenelläkään ole.

Merkeistä mukana ovat pääasiassa Pirelli ja Metzeler, mutta myös Bridgestone ja Dunlop ovat tilattavissa sekä jokunen Michelin Pilot Powerkin yms, joita varastosta tai tukkurin varastosta vielä löytyy näin syksyllä.

Miettikää siis mitä tarvitsette ja helpoiten tilaaminen sujuu sitten shopin kautta kun ne hinnat on sinne pistetty näkyviin.

Isot kertaerät voidaan toki hoitaa kuten Sebunkin kanssa eli myös vapaamuotoista tilausta käyttäen.

Siirtelen tätä asiaa pian shoppiosioonkin näkyviin, kun tämä juttu pyörähti nyt käyntiin tässä maahantuontiosiossa.

t. Pekka

Metzeler Roadtec Z6 120/70ZR17 and 180/55ZR17 : market (B)

Tämmöiset minulle, sikäli kuin hinta pärjää R-Motolle.

Mie tulen edelleen ostamaan renkaat kotomaasta. Hinta on hieman suurempi kuin Epsanjan pojalla (noin 20-30 euroa setille), mutta toimitukset varmoja seuraavalle päivälle ja renkaat tuoreita seosmalleja... Itse kyllä joutuu tekemään vaihtotyön, mutta se ei haittaa...  
wink.gif
MIstä niin halvalla oot renkaita ostanu.... saatana kun aina pyydetään n. 330€ kierrokselta!!

Ps. Kyllä minäkin ne rahat suomeen jättäisin, mutta kun on köyhä!
Se varmaan johtuu spesiaali diilistä kyseisen liikkeen poikien kanssa... Minä autan heitä tarpeen mukaan ja he auttavat minua.

Back