• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rodamoto tilauksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja santtu-cbr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Aika samalta kuulostaa kuin oma tilausyritys tuolta. Ei ollu kuulemma tullut heidän systeemeihin mitään merkintää tilauksesta joka tehtiin vielä toistamiseen sen jälkeen. Mitään herjaa ei kyllä selaimeen tullut. Kun yritettiin sähköpostilla tilata niin ei viikossa kuulunut mitään vastausta.

Onko sinulla sattumoisin Nordean kautta otettu luottokortti? Minulla tiltti tulee sen jälkeen, kun käyn verkkopankin puolella syöttämässä tunnuksen ja salasanan.

Järki ostos Bike & Tuning pajalta. Kaks päivää ja uudet kumit alla... Yhteishinta alle 140 eur.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
bowdown.gif

Onko muilla ollut ongelmia Rodamoton tilausta luottokortilla maksaessa? Minulla tulee IE:lla joku internal error -ilmoitus. Ja kun Firefoxilla kokeilin, niin sitten tuli joku espanjankielinen ilmoitus, jossa pyydettiin odottamaan...

Kysyin liikkeestä sähköpostilla, että onko tilaus mennyt läpi. Vastasivat ettei ole.

Lentolippuja ja hotelleja olen aikaisemmin varaillut ja kaikki on sujunut hyvin...
en oikein tiedä mitä itsellä tapahtu tossa tilauksessa. valitsin sen credit card maksamisen, kortin numeron pääsin siihen syöttämään--> seuraavassa vaiheessa sivu heittäytyy espanjan kieliseksi=ei ymmärrä, s-postiin tulee ilmoitus, jossa on tilatut renkaat(2sarjaa).

eli onko mulle nyt sitten tulossa jotain renkaita vai ei, mitään varmennusta tohon kortti hommaan ei tarvinnut tehdä.

viisaammat valaiskaa, itsekin olen kyllä hoitanut/tilannut netistä mitä ihmeellisempiä asioita eikä ongelmaa ole ollut, jotenkin pirun epäselvä toi systeemi...

Sama juttu mulla. S-postiin tuli heti ilmoitus tilauksesta ja kolme päivää myöhemmin tuli uusi s-posti, jossa kerrottiin, että renkaat ovat DHL:n matkassa. Ensi viikon alussa noita odottelen saapuviksi.

en tiiä olen tyhmä vai mitä mutta vielä:

tällänen tulossa s-postiin, eli tuleeko rinkulaa vai ei.

" Su Pedido ha sido enviado, en 2 o 3 dias lo recibirá.

Nº Pedido: 0000501    Fecha: 21/04/2007

Descripción Cantidad Pvp/Ud Iva Subtotal  

METZELER / METZELER - Sportec M-1 / Sportec M-1 - P 120 70 17 W Delantero / 190 50 17 W Trasero  2  177,59     16,00%  355,17 ?    

Total sin IVA : 355,17 €  
 Gastos de Envio : 30,17 €  
 Gastos Pago : 0,00 €  
 Iva : 61,65 €  
 Total Pedido : 447,00 € "
withstupid.gif
'

edit:kirjoitusvirhe

Vois olla järkevintä antaa firma x:n hoitaa tilaukset ja allelaitot. Nii jos ei ite väkerrä ja tasapainota. Menis kaikki kivuttomimmin.

-luulisin-

tällänen tulossa s-postiin, eli tulee rinkulaa vai ei.

http://translate.google.com/translate_t
crazy.gif

ja voila:

Its Order has been sent, in 2 or 3 days will receive it.  
062802jumpie_prv.gif
äijä on tulessa.

tänääb tuli tällänen s-posti:"Thanks for your order. Today we send the tyres by DHL. You'll receive them in 5 dasy aprox.

B. Regards,

Adolfo Rey-Seijo
RODAMOTO
www.rodamoto.net
tres@rodamoto.net
Tel: 0034 986 295 396
Fax: 0034 986 247 790"

aattelin nyt laittaa tänne nää niin sitten joku toinenkin saattaa saada apuva näissä tilaushommissa...

Vois olla järkevintä antaa firma x:n hoitaa tilaukset ja allelaitot. Nii jos ei ite väkerrä ja tasapainota. Menis kaikki kivuttomimmin.

-luulisin-
niin tohon vielä, kävin kysymässä eräästä kymenlaaksolaisesta mopofirmasta tarjouksen metzlerin M-1 sarjasta(120/70 ja 190/50) renkaista alta-alle hinnan=440e

espanjasta samasarja 202€ ja alta-alle hinta 40e (siis renkaan vaihto)+ kustin polut n.30e

eli suomesta 440e
erotus =170e=vanha tonni
espanja/suomi/posti n.270e

on se vaan perseestä olla köyhä, jos olisin rahamies vaihtaisin aina pyörää kun siitä renkaat loppu.

sen kyllä myönnän että jos hinnan ero on kymppejä niin kallistun kotimaiseen palveluun, onhan noissa aina oma vaivansa tilailla.

Hienosti toimii!
Maksu VISAlla ja noin 10 päivän kuluttua kumit (6xZ6) oli tontilla.
Voin suositella!!

15.4 tilasin
16.4 varmistus

Maantaina oli käyny äijä kokeelee et oonko kotona, enpä ollu.
Soitin DHL:lle ja annoin hölöttimen numeron niin tänään soitti et jättää renkulat autotalliin.
Hyvin toimi homma Rodamoton ja DHL kanssa.
bowdown.gif

Olen kanssa ekaa kertaa vaihtamassa kumeja ja tämän luettuani ajattelin että voisin tilata rodamotosta... Jos jollakin on kokemusta tämän kokosista kumeista niin voisi ehdottaa jotain merkkiä ja mallia. 200 leveässä takanakissa meinaan siis pysyä.

120/70 ZR17 M/C (58W)
200/50 ZR17 M/C (75W)

en tiiä olen tyhmä vai mitä mutta vielä:

tällänen tulossa s-postiin, eli tuleeko rinkulaa vai ei.

Nº Pedido: 0000501    Fecha: 21/04/2007

Descripción Cantidad Pvp/Ud Iva Subtotal  

METZELER / METZELER - Sportec M-1 / Sportec M-1 - P 120 70 17 W Delantero / 190 50 17 W Trasero  2  177,59     16,00%  355,17 ?    

Total sin IVA : 355,17 €  
 Gastos de Envio : 30,17 €  
 Gastos Pago : 0,00 €  
 Iva : 61,65 €  
 Total Pedido : 447,00 € "
withstupid.gif
'

edit:kirjoitusvirhe
tänään tuli helveeeeetin isolla kuorma-autolla pihaan, eturenkaat 1306 ja taka 0206 paistettuja.

homma toimii
062802jumpie_prv.gif

Rodamotosta tuli tilattua renkaat kun myNETmoto ei viitsinyt vastailla pariin kyselyyn mitään. Oli edellisen tilauksen tyrimisen yhteydessä luvattu ilmaset postitukset seuraavaan tilaukseen ynnä muuta mannaa taivaasta. No ilmankos ei kiinnostele vastata.

Rodamotossa homma pelasi hienosti vaikka itse kosoilinkin aluksi systeemien kanssa. Sivuston apoteekin hinnoista annettiin sopivasti pyöristetty tasarahatarjous ja Visa-maksun peruminenkin (sorruin poikamaiseen hätäilyyn ja maksoin aluksi täyden hinnan) sujui ongelmitta. DHL:n dude heitti renkulat kotiovelle ja toimitus tapahtui tänään luvatun aikataulun mukaisesti viidentenä arkipäivänä tilauksesta.

Papukaijamerkki.

Rodamotolta tuotiin tänään kotiovelle 2 mustaa pyöreetä rinkulaa. Hyvää palvelua
062802jumpie_prv.gif

Onnex ehdin napata ne ennen vaimoa, olisivat kuulemma sopineet hyvin kukkapenkin alustoiksi.
tounge.gif

Mitenkä renkaiden toimitus onnistuu Rodamotosta? Ilmeisesti tulee DHL:llä, mutta entä jos on päivät töissä? Saako toimitettua esim. postiin tai illalla?

^ DHL:n kuski käy sun ovella ja jos ei avata, jättää "saapumisilmoituksen", jossa kehotetaan sopimaan uusi toimitusaika. Sitä en tiedä kuinka myöhään illaksi toimitusta saa, mutta itse olen ainakin käynyt töiden jälkeen hakemassa suoraan terminaalilta, net on yleensä vähintään alkuiltaan saakka auki. Soittoa vaan siihen lapun numeroon, niin sumplivat kyllä.

^ DHL:n kuski käy sun ovella ja jos ei avata, jättää "saapumisilmoituksen", jossa kehotetaan sopimaan uusi toimitusaika. Sitä en tiedä kuinka myöhään illaksi toimitusta saa, mutta itse olen ainakin käynyt töiden jälkeen hakemassa suoraan terminaalilta, net on yleensä vähintään alkuiltaan saakka auki. Soittoa vaan siihen lapun numeroon, niin sumplivat kyllä.
No piru kun ei se kuski taida päästä edes rappuun asti.
confused_orig.gif

Pitää yrittää sumplia jotenkin muuten...

Back