M
mimmu
Guest
jep jep..palvelua on monenlaista mutta sen verran pakko kommentoida kun oli mainintaa ettei näillä markkinoilla yms.voi vaatia/saada rollsia vastaavaa palvelua...niin kyllä voi ja pitääkin saada. Itse olen ollut palvelualan yrittäjä useita vuosia ja se on ihan sama (ainakin mulle) tuoko asiakas vähän vai paljon se on piru vie asiakas!!! enemmänkin huono palvelu varmaankin johtuu siitä että porukat on vaan duunissa noissa firmoissa ja niillä ei ole ns.penniäkään kiinni
mutta kannattaisi muistaa aina heidänkin mistä se palkka tulee...itse ainakin äänestän kukkarollani ja näin tekee myös lähipiirissä hyvin moni, liikkeissä on eroja joten käydään siellä missä asiat toimii. voin sanoa että monessakin liikkeessä olen saanut ihan loistavaa palvelua vaikka ostan välillä vain yhden pienen osan ja olen vielä naisimmeinen joten jatkan tätä linjaa
mutta kannattaisi muistaa aina heidänkin mistä se palkka tulee...itse ainakin äänestän kukkarollani ja näin tekee myös lähipiirissä hyvin moni, liikkeissä on eroja joten käydään siellä missä asiat toimii. voin sanoa että monessakin liikkeessä olen saanut ihan loistavaa palvelua vaikka ostan välillä vain yhden pienen osan ja olen vielä naisimmeinen joten jatkan tätä linjaa