• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Risuja ja ruusuja Satakunnasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jep jep..palvelua on monenlaista mutta sen verran pakko kommentoida kun oli mainintaa ettei näillä markkinoilla yms.voi vaatia/saada rollsia vastaavaa palvelua...niin kyllä voi ja pitääkin saada. Itse olen ollut palvelualan yrittäjä useita vuosia ja se on ihan sama (ainakin mulle) tuoko asiakas vähän vai paljon se on piru vie asiakas!!! enemmänkin huono palvelu varmaankin johtuu siitä että porukat on vaan duunissa noissa firmoissa ja niillä ei ole ns.penniäkään kiinni
lookaround_orig.gif

mutta kannattaisi muistaa aina heidänkin mistä se palkka tulee...itse ainakin äänestän kukkarollani ja näin tekee myös lähipiirissä hyvin moni, liikkeissä on eroja joten käydään siellä missä asiat toimii. voin sanoa että monessakin liikkeessä olen saanut ihan loistavaa palvelua vaikka ostan välillä vain yhden pienen osan ja olen vielä naisimmeinen joten jatkan tätä linjaa
sport05.gif

Kaikennäköistä härpäkettä on tullut Motoxista osteltua, kuten Länsipyörästäkin. Tavara on ollut juuri sitä, mitä on luvattukin. Nakkilastakin sälää on osteltu. Raumalla en ole päässyt yhtään mihikään kauppoihin. Porin Suizamanilla olen yrittänyt hieroa varustekauppaa, prosenttilasku vaan ei meinaa onnistua. Meinasin kyllä ostaa sieltä 900 Hornetin, mutta pidin itseni aisoissa.

Varusteita ostelen tätänykyä Louikselta, Saksasta, huolto-osia myös. Lujakumista renkaita; E-P Kari on siellä motoristimiehiä, ajaa V-maxilla.

Aika vähäistä se on rahaliikenne minunkin taskusta tämän seudun liikkeisiin päin, on semmonen kiva osatoimittaja Saksassa että tilaan tavaraa sieltä n. kerran vuodessa (hiukan kattelen ennakkoon mitä tarvii). Homma toimii hyvin.

Kyllä silti tulee katteltua, ja hintoja vertailtua...

Hakin huollolle RISUJA: eivät yksinkertaisesti suostuneet vaihtamaan takuuseen iskaria omaan pyörääni. Asia oli siis maahantuojan kanssa jo selvä, että takuuseen menee, mutta Hakin huollosta sanoivat etteivät vaihda. Syytä eivät kertoneet... Hulotomies sanoi vaan, että hän ei sellaiseen koske!
mad.gif
No, onneks muualta saa palvelua ja takuuhuoltokin toimii!

Vein pyöräni kevät- ja määräaikaishuoltoon Porin Länsipyörään. Hakiessani fillaria pois kyselin huoltokirjaan merkintää määräaikaishuollosta, koska vain keväthuolto oli merkattu. Tällöin myyjä hermostui täysin. Hän huusi kuinka tänään kaikki ovat valittaneet jostain ja mellasti aivan käsittämättömästi. Kävi sitten ilmi, ettei jarrunesteitä oltukaan vaihdettu kuten oli sovittu. Ketjujen oljyäminenkin piti vielä erikseen pyytää. Pyysi minua viemään pois vanhan ilmanputsarinkin kun kysyin, että oliko se vaihdettu. Koskaan en ole moiseen asiakaspalveluun törmännyt. En tiedä oliko huono päivä vai mitä, mutta en itse aio kyseiseisessä paikassa enää koskaan asioida.

Motoxissa olen kertaalleen pyörän huollattanut ja siellä asiakaspalvelu sekä huollon laatu vaikutti asialliselta.

Back