• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Risuja ja ruusuja moderoinnista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kriisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miksi paskanjauhantaan siirretty ketju pitää lukita?

Eikö se voisi olla siellä auki?

Näin verbaaliakrobaatit pääsisivät purkamaan peruskoulun tappamaa luovuuttaan.

Jos täälläkin osiossa tunteet tukahdutetaan, ni jengin on pakko lähteä piirtelemään kirkkoveneitä sporien penkkeihin ja sottaamaan tägeillä talojen seiniä.

Toisaalta tämän sensuurin vaikutus parantaa kansantaloutta, mutta korottaa veroja.

Joten kalliiksi se joka tapauksessa tulee jos ei höyryä saa webissä päästää ulos.
(Edes paskanjauhannassa, eihän sinne osioon ole kenenkään pakko mennä lukemaan jos ne jutut ahdistaa).

wanico sanoi:
Miksi paskanjauhantaan siirretty ketju pitää lukita?

Eikö se voisi olla siellä auki?

Näin verbaaliakrobaatit pääsisivät purkamaan peruskoulun tappamaa luovuuttaan.
Onhan siellä paskiksessa paljon parempiakin ketjuja toteuttaa luovuuttaan kuin tuo johon viittaat
sehän oli melkoista pohjakakkaa
Kiitokset modelle

Kun suljin ketjun se oli Yleistä keskustelua moottoripyöräilystä-osiossa, enkä katsonut tarpeelliseksi sitä siirtää paskanjauhantaan. Toinen moderaattori on suunnilleen samalla kellon lyömällä siirtänyt ketjun paskikseen huomaamatta lähes samanaikaista ketjun sulkemista. Oma näkemykseni on että paskiksessa on muitakin ketjuja joissa voi päästää patoutumiaan ja sen lisäksi aiheesta löytyy foorumilta jo asiallisia ketjuja. Näin tällä kertaa.

Lähetin jo kyselyä sähköpostitse ylläpitoon:

Kolme kertaa olen tällä viikolla laittanut "Muut"-osioon myynti-ilmoituksen tietoliikennekamasta, siis reitittimiä / kytkimiä. Yhtä monta kertaa ilmoitus on poistunut näkyviltä ilman että olen itse siihen vaikuttanut.

Ylläpitoon lähetin tänään sähköpostia ja pyysin apua, mutta siellä lienevät koneen äärellä arkisin päiväsaikaan. Osaako kukaan kanssakulkijoista / modet kertoa mahdollisia syitä ilmoituksen poistumiselle?

Ilmoitus oli otsikoitu oikein, tuotteet hinnoiteltu, lisätietoja lupasin puhelimitse eikä tuotteita oltu hankittu myyntitarkoituksessa. Ne vaan olivat kotona varaston perällä olleet pari-kolme vuotta eikä itsellä ole niille käyttöä.
Olen siis lukenut myynti-ilmoituksen laatimisohjeet palstalta.

Onko ainoa tapa saada ko. tavara myyntiin se, että laitan ne yksitellen myytäväksi ja odotan että joku kenties sattuu tarvitsemaan juuri siinä ilmoituksessa olevan reitittimen? Nurkissa lojuu rahanarvoista tavaraa jolla en itse tee mitään enkä haluaisi viedä niitä SER-pisteeseen koska ne ovat täysin toimivaa tavaraa.

Kiitos jo etukäteen vastauksista:respect:

Ilmoituksesi on katsottu kaupalliseksi sillä perusteella että
noin suurta määrää on vaikea uskoa kenenkään hankkineen omaan käyttöönsä.
Kyseessä oli kuitenki reilusti yli 100 LAN-porttia.

Suokaa toki anteeksi epätäsmällisyyteni, 8 laitteessa paikka yhteensä 336 LAN-piuhalle.

Jep, portteja on yhteensä eri reitittimissä yli sata, yhdessä reitittimessä enimmillään 48. Laitteet jääneet käyttämättömiksi vuosia sitten yritystoiminnan päättymisen jälkeen. Yritystoiminnan jolla ei ollut mitään tekemistä laitemyynnin kanssa.
En vaan ymmärrä että laitteita ei saa täällä yrittää myydä montaa kappaletta yhdellä kertaa..

JGo:n kirjoittamassa ohjeessa 18.1.2012 myyntiosiossa on kerrottu
"Kaupalliseksi katsotaan sellainen ilmoittelu, jossa kaupan kohde on hankittu myytäväksi eikä itse käytettäväksi."

Tässä tapauksessa kaupan kohteet on hankittu aikoinaan itse käytettäväksi, eikä myytäväksi.

Niinkuin sanoin, myynti-ilmoituksesi on tulkittu kaupalliseksi suuren määrän vuoksi,
jos selitys on hyvä tulkintaa voidaan aina muuttaa :grin:

Palautin ilmoituksesi

Mielestäni olisi myös korrektia toimintaa moderaattoreiden taholta lähettää edes tieto poistettavasta viestistä alkuperäiselle kirjoittajalle.
Allekirjoittanut vain hämmästeli itsekseen katoavia ilmoituksia kunnes mieleen tuli että jokuhan on voinut poistaa ilmoituksen. Kukaan ei kuitenkaan kysynyt tai edes vihjaissut siihen suuntaan että ilmoitukseni olisi jollain tavalla palstan sääntöjen tai hengen vastainen.
Jos olisi kysytty, olisin mielelläni vastannut. Privana, julkisesti, sähköpostilla tai vaikkapa puhelimella. Tosin katsoin että keskiviikkoiltana klo 19.37 minulle oli tullut puhelu (en ollut kuullut hälytysääntä) johon en päässyt vastaamaan.

Mitäs tehdään, pitääkö tässä nyt lopettaa tavaran kauppaaminen Org!:n palstalla kun portteja on reitittimissä liikaa?

Kysyy Org!lainen vuodesta 2006 - kaikella ystävyydellä

Makaroonimopo sanoi:
Mielestäni olisi myös korrektia toimintaa moderaattoreiden taholta lähettää edes tieto poistettavasta viestistä alkuperäiselle kirjoittajalle.
Jokseenkin veikkaan, että sellainen ominaisuus olisi mahdollisesti tulossa tulevaan foorumisoftaan. Nykyisessä ei taida toimia ominaisuus.

Ja taas on siivottavaa,
eikö vois kohta harkita poistavansa koko kalenterin pois käytöstä jos tota ei saada tukittua ?

Tuon smoto-ketjun tiimellyksen välissä tuota kalenteriakin voisi siivota.

Jos mä raportoin jostain viestistä mulle tulee seuraavanlainen sivu:
"Go-Za, sinulla ei ole pääsyoikeutta tälle sivulle. Tähän voi olla useita syitä:

Käyttäjätunnuksellasi ei ehkä ole riittäviä oikeuksia tälle sivulle pääsemistä varten. Yritätkö muokata jonkun muun viestiä, käyttää ylläpitäjän toimintoja tai muuta rajoitettua ominaisuutta?
Jos yrität lähettää viestin, ylläpitäjä on saattanut passivoida tilisi, tai se saattaa odottaa aktivointia
"

Eli en tiedä onko raportti mennyt eteenpäin?

Back