millähän perusteella? tarkoitus oli herättää hiukan syvällisenpää keskustelua moottoripyörällä liikkumisesta plussineen ja miinuksineen kuin pongailla tyyliin tähän...
sanoi:käsitys näistä vastauksista!!!!ai no sit tunnistat siitä ampiaisesta silmämeikkinä..Mutta jos visiiri on aukiEns kerral tsiigat sit valkostaa fillarii. Öögat on hankala nähdä peilivisiiristHahah!sorry honey. Sun "something blue" oli ihan joku muu, sun jutut something old ja mä oon se something newSaasta, menikö mun sukkeluudet ihan harakoille...valkoinen fillariEn mistään cebarista tiedä.mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
Mutta jos jokirannalla tarkoitat Porvoon jokirantaa niin ajelitko jollain sinisellä mopottimella vastaan siinä Porvoon sillan jälkeisissä valoissa tuossa 19 aikoihin?
Itse pöristelin mustalla busalla, heti jäi mieleen kun kypärästä paistoikin vaihteeksi kauniit silmät![]()
![]()
![]()
Oliko jotain sinistä edes, ajovaatteet?![]()
![]()
![]()
![]()
No kirvoitti ainakin naurut, muuten tämä meni kyllä ihan perinteisen kaavan mukaan.![]()
![]()
![]()
![]()