Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Varmaan harmittaa, että nyt vasta huomasit. Meni mestaruudet siinä.
Muista laittaa käytetty nakki taakse ni pitää paremmin ja pääset rajummin keulimaan ku ei sudi.jaulis sanoi:Jep, antaa lahjattomien kisailla. Tosin kävi silti mielessä että kävisikö jossain mopomiitissä näyttämässä lapsille mallia. Kouluttajia tuskin luontaiselle lahjakkuudelle löytyy, joten täytyy itse löytää lääkkeet jolla saa tuon 1.35 venytettyä +10m?!? Ainakin pari napsua riparia aion laittaa taakse lisää...
Et sä erehtynyt sanomaan että sul on varaa ostaa uusi pyörä, vaikka näin varmaanki oman pääsi sisällä pyörittelet. Hommahan meni niin että mä vastasin jollekin ihan yleissivistävää asiaa, johon sinä vastasit että "jos oot niin kaikkitietävä ni mikset oo rikas jne jne" jonka perään listasit millainen ökymiljoonääri itse olet, mukaanluettuna se että ois varaa ostaa uus pyörä... Ite en tosta sun viestistä napannu mitään, mutta näköjään moni muu nappasi, ja nyt siitä saa maksaa miten esittää asioita...Esso.k sanoi:jos tällä erehtyy sanomaan et on varaa ostaa uusi pyärä nii saako siitä kuulla katkeraa itkua lopu elämää?
Tähän voin jälleen siteerata simulaattorikisaamista pikkasen. ELO-rankingiin pohjautuva lähtörating on jokaisella kuskilla 1350... Maailman kärki ajaa siellä 9000+ paikkeilla, sen sijaan noin 85-90% porukasta on siellä 1600-1000 haarukassa, eli ne "normaalit ihmiset" ... joten se että sä leijut Alastaron 1:40 ajalla 2 päivän kokemuksella on sama ku menisit simukisaan 2000 ratingilla ja möläyttäisit että "no ei se nyt iha huonosti oo ku voitin pari jätkää jotka on ajanu 6 vuotta ja silti rating on 1600" ... Ja jos sitte vielä luulisit että tolla ratingilla (eli ajotaidolla) olis pienintäkään mahista pärjätä edes 4000+ ratingin kuskeille, ni putoot kyllä korkealta ja kovaa jos niin luulet.Esso.k sanoi:1.40 luokkaa alastarolla ei se nyt ole mikään huima mut ei iha huonokaan ku mp tuen pävänä sielä oli tyyppejä jotka oli ajanu jo pari kolekin vuatta ja silti ne oli vielä samassa haarukassa.
Vain koska SINÄ et siinä näe muuta ku pari minuuttia perseen tuijotusta ei tarkoita sitä etteikö osaava silmä näkisi paljonkin, ihan lähtien kuskin vartalon käytöstä jarrun alussa, jarrun lopussa, mutkaan mennessä, mutkan keskellä, kaasun avauksessa jne.Esso.k sanoi:kvr academy ilmotuksen olen nähny sillon siinä oli teoriaa ja piti asentaa pyllykamera mistä sit ne ilmeissti arvosteli jotakin. jäi vaan vähä sellanen rahat pois hölmöiltä tunne ku mietin et ne tuijotta mun persettä yhde setin ja siitä muka näkee jotakin. tuubissa oli jottenki videoita eihä siitä nähny muuta kuin ajoasennon ei yhtää ajolinjoja vaikka olis mikä ammattilainen kottomassa et jos siellä ei ketään ole mukana radalla ni ei kiitos kirjoista saa saman tiadon.
Esso.k sanoi:1.40 luokkaa alastarolla ei se nyt ole mikään huima mut ei iha huonokaan ku mp tuen pävänä sielä oli tyyppejä jotka oli ajanu jo pari kolekin vuatta ja silti ne oli vielä samassa haarukassa.
Esso.k sanoi:kai tuolla nyt voi osallistuu at3 vai onko pakko se 1 ja 2?
Esso.k sanoi:kvr academy ilmotuksen olen nähny sillon siinä oli teoriaa ja piti asentaa pyllykamera mistä sit ne ilmeissti arvosteli jotakin. jäi vaan vähä sellanen rahat pois hölmöiltä tunne ku mietin et ne tuijotta mun persettä yhde setin ja siitä muka näkee jotakin. tuubissa oli jottenki videoita eihä siitä nähny muuta kuin ajoasennon ei yhtää ajolinjoja vaikka olis mikä ammattilainen kottomassa et jos siellä ei ketään ole mukana radalla ni ei kiitos kirjoista saa saman tiadon-
Esso.k sanoi:jos tällä erehtyy sanomaan et on varaa ostaa uusi pyärä nii saako siitä kuulla katkeraa itkua lopu elämää?
Osaatko sanoa paljonko toi coaching kustansi? Jotta tietäs ens keväänä että onko ees sinnepäin varaa. Mielelläni kävisin itseki kuuntelemassa mitä menee pieleen.Nitrous sanoi:KVR:n koulutuksia on vetämässä sen taitotason kaverit, että aika nöyrästi sai omastakin ajamisesta palautetta kuunnella, ja ei ne opit tosiaan hukkaan mennyt, vaikka ihan kaikkea ei edes saanut vielä omaan ajoon siirrettyä. Ja tuo KVR:n koulutus on muuten useamman päivän kokonaisuus, ei mikään yhden setin ihmettely.
vetomies sanoi:Olin kerran Airbus A320 kyydissä ja se kulki 927 km/h kevyessä myötätuulessa. Oli näkökenttä jo niin kapea, että kaverit sanoivat, että katson kieroon. Todellisuudessa olin vain syventynyt ajatuksiin ja tutkin kädessä olevan viinimukin sisällön värivivahteita.
Suurkiitos linkistä! Pitää alkaa säästämään ton verta ylimäärästä.JMH sanoi:^
^
Toi on sivuilla. 189/ päivä plus ratalippu. Siis jos ei ole erikoismiesten erikoisdiilejä.
https://pyykkilauta.fi/kvr-ajovalmennus/
PrivateeR sanoi:Et sä erehtynyt sanomaan että sul on varaa ostaa uusi pyörä, vaikka näin varmaanki oman pääsi sisällä pyörittelet. Hommahan meni niin että mä vastasin jollekin ihan yleissivistävää asiaa, johon sinä vastasit että "jos oot niin kaikkitietävä ni mikset oo rikas jne jne" jonka perään listasit millainen ökymiljoonääri itse olet, mukaanluettuna se että ois varaa ostaa uus pyörä... Ite en tosta sun viestistä napannu mitään, mutta näköjään moni muu nappasi, ja nyt siitä saa maksaa miten esittää asioita...
Väärin. Mun ei ole todellakaan mikään pakko saada hyväksyntää, päinvastoin mä oon tottunu siihen simulaattorimaailmassakin että kun yrität neuvoa ja käytät itseäsi referenssinä niin sieltä tulee egopommitusta vastapalloon. Käytän 2-päällä ajamista matkavessalla referenssinä sen takia, että siihen kyytiin tulisi 1-päällä pystyä millä tahansa tonnarilla ja vielä helposti. Ja pakko käyttää omaa tekemistä referenssinä koska se on ainoa tekeminen jonka mä voin validoida että se pitää paikkansa.Esso.k sanoi:sä taas pidät tärkeenä omia saavutuksia kuten kakspäällä ajoo ja montaa muuta ja oletkin varmasti lahjakas eikä se mut sulla on joku pakko saada hyväsyntää koska et sä muute niitä kokoaikaa kertos. mut ookko miettiny et sun kakspällä jutuille naureskellaa.
Et sä halua tulla yhtä nopeaksi kuin minä, vaan nopeammaksi (ainaki luulisin).Esso.k sanoi:mut jooh haluisin tulla yhtä nopeeksi ku sinäki mitä ajotaitojuttuja kävit vai maksotko ison kasan yksityisopista?
Normi PC normaalilla monitorilla ja siihen muovinen ratti ja polkimet. Rattisetin hinta on mitä tahansa 150e - 1500e väliltä, riippuen miten paljon haluaa hifistellä. Itse ajoin Pro-lisenssin 99e ratilla+pedaaleilla eli halvimmilla mitä kaupasta irtos.shyhander sanoi:Tarkoittaako toi simu käytännössä jotain PCtä tai Mäcciä ja siihen joku ohjain? Vai onko tää simu joku oikein isompikin vekotin..
Mullakin olisi varaa ostaa mikä tahansa uusi pyörä, mutta en osta koska ei se pyörä tee mun ajamista yhtään sen nopeammaksi..mutkissa. Sen sijaan kun downgreidasin tehoja ja siirryin Dukeen, niin nyt alkaa menemään polvi maassa yli 80 km/h tiukat U rampit. Kohta 10 000 km "ajotreeniä" tälle kaudelle. Lahjattomat treenaa kun eivät ole syntyneet siellä Esson baarissaEsso.k sanoi:jos tällä erehtyy sanomaan et on varaa ostaa uusi pyärä nii saako siitä kuulla katkeraa itkua lopu elämää?
Pet_M sanoi:niin nyt alkaa menemään polvi maassa yli 80 km/h tiukat U rampit.
Marcus84 sanoi:Nyt on kaksi ratapäivää takana ja olen samalla kannalla kun esso.k että enään ei tee mieli mennä köröttelykurssille kun kerran on vauhtiin päässyt