• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Renkaiden laatutakuun rajat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoukoWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin kyseessähän on siis ensiasennusrengas Pirelli Scorpion Sync.
Jos jätetään tuo nypytys pois laskuista, niin minkäslainen rengas tuo muuten on?
Tarkoitatko perustietoja vai minun kokemuksiani?
http://www.motorcycle-superstore.com/item.as....ision=6
Tuossa nyt yksi linkki perustietoihin. Toivottavasti englanti taipuu.

Itse olen ollut tyytyväinen ko. renkaisiin. Tosin en ole vielä niitä radalla päässyt testaamaan tai muuten ihan ääriolosuhteisiin viemään (mitä nyt hiekkateillä jonkin verran), mutta pito ja käyttäytyminen muuten on ollut hyvällä tasolla. Olen kyllä lukenut, että toimivat oikein hyvin kiihkeämmässäkin ajossa. Ja kumiseos on ilmeisesti sama kuin Diabloissa. Sopivat mielestäni erinomaisesti tuohon pyörään.

Pyörän ostin samasta liikkeestä kuin tuossa ylempänä kirjoitellut juicykin. En alkaisi syyttelemään liikettä tässä asiassa, vaikka hiukan pyyhkeitä heille toki voikin antaa. Parannettavaa olisi kyllä monilla mp-liikkeillä.

Ota varmuuden vuoksi yhteyttä kuluttajan suojaan asiamieheen.

Siltä saat sitten hiukan apua tuohon, mutta tämä takuu aika on aika jolloin valmistajan tulee todistaa/osoittaa että kyseessä EI ole materiaali/valmistus virhe. Takuuajan jälkeen samalla tavalla korvaus velvollisia, mutta osoitus velvollisuus muuttuu sinulle.

Samoin kyseeseen tulee odotettavissa olevaa lyhyempi "elinkaari" sekin riittää korvaukseen. tjsp

Niin kyseessähän on siis ensiasennusrengas Pirelli Scorpion Sync.
Jos jätetään tuo nypytys pois laskuista, niin minkäslainen rengas tuo muuten on?
Tarkoitatko perustietoja vai minun kokemuksiani?
http://www.motorcycle-superstore.com/item.as....ision=6
Tuossa nyt yksi linkki perustietoihin. Toivottavasti englanti taipuu.

Itse olen ollut tyytyväinen ko. renkaisiin. Tosin en ole vielä niitä radalla päässyt testaamaan tai muuten ihan ääriolosuhteisiin viemään (mitä nyt hiekkateillä jonkin verran), mutta pito ja käyttäytyminen muuten on ollut hyvällä tasolla. Olen kyllä lukenut, että toimivat oikein hyvin kiihkeämmässäkin ajossa. Ja kumiseos on ilmeisesti sama kuin Diabloissa. Sopivat mielestäni erinomaisesti tuohon pyörään.

Pyörän ostin samasta liikkeestä kuin tuossa ylempänä kirjoitellut juicykin. En alkaisi syyttelemään liikettä tässä asiassa, vaikka hiukan pyyhkeitä heille toki voikin antaa. Parannettavaa olisi kyllä monilla mp-liikkeillä.
Juuri nuo sun kokemukset renkaista kiinnostaa. Markkinamiehethän puhuu mitä sylki suuhun tuo
tounge.gif

Kiitti!

Back