Missäs Jyvässeudulla kannattaisi käydä vaihdattamassa uudet renkaat alle? (alta-alle, mynetmotosta tilatut kumit)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta vois sanoa että kannattais ottaa ennemmin neljäkymppiä kun olla kokonaan ilman...huoltokaksikko jämsä, renkaanvaihto irtovanteille + tasapainotus, omat renkaat (talvigummit pois ,kesä paikalleen) 68€... = käännän syksyllä raudoilla.
Turkkusen hinnat tulee itellekin kohta taas eteen, joten jos jossain vaihdat, niin pistä tännekin sitten. Itse olen tähän mennessä käyttänyt lähinnä PowerBikea ja siellä on ollut alta alle omalle renkaalle 30 €/pyörylä. Sieltä ostetut renkaat pyöräyttää mielestäni veloituksetta. Nyt tosin paikka on vaihtunut, eikä miehitystäkään ole koko ajan paikalla, joten en tiedä miten homma nykyään pelaa.Mistäs Turussa kannattaa lähtee metsästään Gixxeriin takanakkia (alta alle)?
OMOM: On jäänyt kokonaan päivittämättä tänne tiedot omasta nakkien vaihdosta. WheelGood Satakunnantiellä Turussa vaihtoi Pilot Road 3:set alle 15€/kappale, ja saivat myös tasapainoitettua -98 VFR:n takapyörän.Turkkusen hinnat tulee itellekin kohta taas eteen, joten jos jossain vaihdat, niin pistä tännekin sitten. Itse olen tähän mennessä käyttänyt lähinnä PowerBikea ja siellä on ollut alta alle omalle renkaalle 30 €/pyörylä. Sieltä ostetut renkaat pyöräyttää mielestäni veloituksetta. Nyt tosin paikka on vaihtunut, eikä miehitystäkään ole koko ajan paikalla, joten en tiedä miten homma nykyään pelaa.