tate66 sanoi:Mitenkäs tuo liittyy liikkeiden hintoihin?
Ei sitten millään lailla mutta se taas tällä foorumilla ei ole uutta eikä yllättävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tate66 sanoi:Mitenkäs tuo liittyy liikkeiden hintoihin?
JMH sanoi:Ei mitenkään, mut kehutaan nyt Ekiä, ku se vaihtaa ite.
Pego sanoi:Kysellyt nyt vähän Oulun seudun liikkeistä alta alle vaihtoa omille renkaille. EMC:tä kyselin ja 90€ renkaanvaihto, mutta perivät erikseen kierrätysmaksut ja uudet venttiilit ym? 100€ luokkaa sain vastauksen, ilmeisti ylikin. Jännä kun sivuilla lukee tasan se 90€ ja erikseen vielä kerrotaan töiden sisältävän uudet venttiilit. Speedhousessa taitaa olla kiirusta paljon, mutta sivujen mukaan 70€, en ole saanut vielä kiinni. Sparewheelissä 65€ alta alle. Taidan käydä ensviikolla kokeilemassa siis sparewheelin. Muilla kokemuksia Oulun seudun liikkeistä?
Zen sanoi:Halpojakin paikkoja on, mutta itse en enää käytä kuin sellaista missä on kunnon tasapainoituskone.
Kovemmassa vauhdissa tärisevä ja vatkaava etupää ei ole yhtään kiva. Se ei välttämättä sillä joidenkin paikkojen manuaalisella telinetasapainotussysteemillä mene ihan kohdalleen.
Zen sanoi:Halpojakin paikkoja on, mutta itse en enää käytä kuin sellaista missä on kunnon tasapainoituskone.
Kovemmassa vauhdissa tärisevä ja vatkaava etupää ei ole yhtään kiva. Se ei välttämättä sillä joidenkin paikkojen manuaalisella telinetasapainotussysteemillä mene ihan kohdalleen.
Kolmone sanoi:Mitenkäköhän manuaalinen tasapainotus riittää ratakuskeille? Kovaakin ajavat. Taitaa olla enemmän tasapainottajasta kiinni. Ei ole mitään rakettitiedettä. Nopein tapa: selvitä renkaan painavin kohta, käännä painavin kohta vaakatasoon, lisää/poista painoja tarpeen mukaan (jesari on tässä hyvä), kun rengas ei enää pyöri, niin liimaa painot paikalleen (puhdistus tietenkin ensin Bräkleenillä). Youtubessa paljon videoita, jos haluaa itse opetella rengastyöt.
terppa23 sanoi:Tuli iloisena yllätyksenä Heinon tiskillä kun kertoivat irtovanteelle vaihdon hinnaksi 10e. Kuulemma joku kampis.