Ilmeisesti.Eli sinäkin olet siis epätoivoinen ja säälittävä:Hintahan on silloin sopiva, kun kauppa käy. Kauppalehdessäkin jo kauhisteltiin kun Celine Dionin konserttiin paremmat liput ovat 200€. No konsertti myytiin loppuun kuin häkä siitä huolimatta.No ei 40€ yhdestä kumin vaihdosta kyllä kohtuulliselta kuulosta. Jos niitä asiakkaita kuitenkin tuollakin hinnalla riittää jonoon asti, niin siitä vaan.
Persaukiset ja rahoistaan tarkempaa lukua pitävät vaihdattavat renkaansa halvemmissa paikoissa ja epätoivoisimmat ja säälittävimmät tapaukset vaihtavat itse.![]()
Vähän ylempänä kirjoitit: "Ihan yksi lysti, mitä kellekin ja missäkin maksaa. Vaihdan itse joka tapauksessa omat renkaat eikä maksa mitään."
Saattoi siinä olla ripaus sarkasmia mukana.
Minulle on todellakin tällä hetkellä yksi ja sama, jos joltakin toiselta otetaan 40 euroa tai 400 renkaan vaihdosta. Joillekin ei meinaa moinen summa ajatusmaailmasta tai rahatilanteesta riippuen paskaakaan ja jotakin toista kirvelee kovastikin. Niitä joita kirvelee olen yrittänyt rohkaista vaihtamaan itse, sillä se ei todellakaan niitä vaikeimpia hommia ole. Niillä, joille 40€ ei ole raha eikä mikään ei mitään ongelmaa edes ole ja tähän ketjuun on siinä tapauksessa turha edes kirjoitella. Omalla kohdalla pitäisi tehdä muutama tunti palkkatyötä, että saisin maksettua palvelusta, jonka teen itse suitsait. Ostan niilläkin rahoilla mieluummin jotain muuta, sillä minua ei renkaan vaihto raudoilla juurikaan kivistele, vaikka taloutta ei summa edes juuri heiluttelisi.
Tämän rönsyilleen viestiketjun alkuperäinen ajatus taisi olla, että jonkun mielestä renkaanvaihto maksaa liikaa ja jotain tartteis tehdä asialle. Vaihtoehtojahan on ainoastaan tehdä itse tai etsiä halvempi mesta tai sitten purra hammasta ja maksaa mitä pyytävät. Ei se sen kummempaa ole, mutta pitkät jutut on tästäkin saatu aikaiseksi. Liikkeeseen on turha mennä sanomaan, että liian kallista on teillä. Sanovat vain voi voi ja ottavat seuraavan rahamiehen jonosta.