• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
22.4 tilasin renkassetin ja muuta sälää tuolta M&P Directistä.
29.4 paketti lähetetty
11.5 paketti perillä, sisältäen kaikki mitä pitikin. Diablo Stradat tilasin, etunen oli 0209 ja takanen 0109.
062802jumpie_prv.gif

M&P Direct

120/70ZR17 Diablo T/L Front  69.99 puntaa
180/55ZR17 Diablo T/L Rear 75.99 puntaa
Delivery Charge 22.50 puntaa

Eli yhteishinta 193 euroa. Toivottavasti homma toimii, kuten toivjan:lla. Ja sitten pitäisi vielä saada se Turussa halvalla alle.

---
Toimituksessa meni pari viikkoa. Visaa oli näemmä vingutettu vasta sen jälkeen kun olivat lähettäneet renkaat matkaan. Paistoleimat 0409 ja 1209, eli tuoretta tavaraa tulee.

Äsken kävin hakemassa postikonttorista nuo M&P:stä tilatut renkaat, ja hyvältä näyttää: paistoleimat 0409 ja 1309

Toimitus siis parissa viikossa.

Tilasin myös MyNetMotosta Metzelerit. Lähettivät tavaran GLS:n kautta. Tavaran liikkumista voi seurata verkossa. PickUp date 5.5.2009, Tanskan Kolding 6.5. , Turussa Suomessa Itellan hoteissa 8.5.2009 klo 19.55 ja tänään 11.5. klo 8.30 kotiovella.
Todella hyvä ja täsmällinen systeemi.

Tutkin MyNetMotosta saamiani renkaita. Paistoleima oli viikolta 25/2008 eli ei ihan museotavaraa. Metzelerien valmistusmaa oli muuten Brasilia eli on ne gummit ottaneet kyytiä ennen Suomeen joutumistaan. Eivät mahda olla kalliit syntymäpaikassaan?

Mynetmotosta tuli minullekin Metzelerit tänään (Marathon ME880, valkosivuisena, 100/90, 19 eteen ja 170/80, 15 taakse)

Huomion arvoista:
- Huokea kokonaishinta (yht. 204 euroa, sisältää toimituskuluja 25 euroo)
- Nopea toimitus (viikko)
- Näppärä tavaran seurantamahdollisuus netissä
- Tuoreet nakit (takakumi vuoden 08 lopulta ja etukumi tämän vuoden satoa!)
bowdown.gif

Enää puuttuu se kohtuuhintainen allelaittaja täältä PK seudulta.

Tänään vihdoin saapui noi renkaat tuolta mandp:stä, ja postihan ne kotiin kantoi.
Hyvä homma, että renkaat saapuivat. Kyselit aiemmin kuka toimitti renkaat Suomessa. Parcelforce/GLS:nhän ne piti toimittaa, mutta kustiltahan ne renkulat piti hakea. Eivät tuoneet kotia kun en ollut tavoitettavissa aamulla. Kyselin renkuloiden perään GLS:n konttorista ja valitin, että ei ollut kuriiri soitellut vaikka olikin käynyt oven takana kääntymässä. Vastauksena olikin "soitto ei kuulu palveluun" eli on näköjään halvempaa ajella ympäri kaupunkia kokeilemassa josko pääsisi koodilukollisista alaovista läpi pelkällä tuurilla. No pääasia on, että renkaat ovat jo alla ja homma  
buttrock.gif

Mynetmoto

04.05.2009 illalla laitoin tilauksen.
15.05.2009 (tänään) tuli renkaat kotiovelle.

Renkaat oli:

Michelin Pilot Road 2
180/55/17 139,90e (takasia tilasin kaksi)
120/70/17 106,90e
toimitus 25e

yhteensä 411e

Rodamotosta tullut tilattua jo monta vuotta kaikki renkaat. Aina on tullut tavara perille ja hintakin on sitä luokkaa että suomen hintoihin verrattuna saa melkeen etusen kaupan päälle kun ostaa takarenkaan
bowdown.gif

Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?

www.mynetmoto.com

Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.

Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.

Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!

Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.

Ottaa herneen tai ei..
Tästä jutusta innostuneena koitin tätä:
- tilasin 10.3.  illalla kaksi kumia Michelin Pilot Road 2
- kumit tuli tänään 19.3 kotiovelle

Hintakin hieman edullisempi kuin esim ReifenVersand tai MTD-Reifen, joista olen aiemmin tilannut. Kuljetuskustannukset 25e per kerralla tilattu setti => ei paha.

Voin kyllä suositella.

sport05.gif
reifenversandista kun tilaa riittävän suuren setin niin toimituskulut ovat 0€ (raja tais olla jossa 20 rinkuiin paikkeilla), joka tapauksessa mitä enemmän tilaa sitä pienemmät kulut/rengas.

Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?

www.mynetmoto.com

Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.

Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.

Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!

Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.

Ottaa herneen tai ei..
Tästä jutusta innostuneena koitin tätä:
- tilasin 10.3.  illalla kaksi kumia Michelin Pilot Road 2
- kumit tuli tänään 19.3 kotiovelle

Hintakin hieman edullisempi kuin esim ReifenVersand tai MTD-Reifen, joista olen aiemmin tilannut. Kuljetuskustannukset 25e per kerralla tilattu setti => ei paha.

Voin kyllä suositella.

sport05.gif
reifenversandista kun tilaa riittävän suuren setin niin toimituskulut ovat 0€ (raja tais olla jossa 20 rinkuiin paikkeilla), joka tapauksessa mitä enemmän tilaa sitä pienemmät kulut/rengas.
Joo, jos mullakin kestää renkaat n. 18tkm ajoa per satsi ja mulla ei tunnetusti ole kavereita, en taida viitsiä tilata 20 rengasta kerralla.  
tounge.gif

Ääni Mynetmoto.com:lle.

P.S. Kerran yritin eräällä toisella foorumilla viritellä rengaskimppaa, huonolla menestyksellä, joten maksan sitten itse sen 25€ toim. kuluja, eikä tartte sumplia mitään. Kyllä maksaminen puimisen voittaa.

Taas tuli tilattua rodamotolta renkaita ja 7 renkaalle tuli postikuluja 30 euroa. Vaikkuttaisi pysyvän aika kiinteästi tuossa kolmenkympin kohdalla kun viimeksi en tilannut kuin 3 rengasta ja oli sama 30 euroa postikuluja.

Taas tuli tilattua rodamotolta renkaita ja 7 renkaalle tuli postikuluja 30 euroa. Vaikkuttaisi pysyvän aika kiinteästi tuossa kolmenkympin kohdalla kun viimeksi en tilannut kuin 3 rengasta ja oli sama 30 euroa postikuluja.
Minulla näytti olevan Rodamoton laskussa 35€ postikulut kolmelle renkaalle. No ihan sama, kokonaishinta oli silti melkoisen hyvin kohdallaan. Niin ja plussaa ko firmalle toimituksesta: keskiviikko iltana tilaus sisään ja äsken hain kumit kotiin
smile_org.gif

Br, Mikko

mynetmotosta tilasin maanantaina, statuksessa lukee shipped, mutta mitään seurantakoodia ei ole?

Tuo shipped taisi kyllä tulla melkein samantien siihen...

Back