www.mynetmoto.com tuolta minä hommasin pikku zetaan continentalin sport attackit hintaa tuli kotiovelle tuotuna Total: 241.28 euroa .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä homma, että renkaat saapuivat. Kyselit aiemmin kuka toimitti renkaat Suomessa. Parcelforce/GLS:nhän ne piti toimittaa, mutta kustiltahan ne renkulat piti hakea. Eivät tuoneet kotia kun en ollut tavoitettavissa aamulla. Kyselin renkuloiden perään GLS:n konttorista ja valitin, että ei ollut kuriiri soitellut vaikka olikin käynyt oven takana kääntymässä. Vastauksena olikin "soitto ei kuulu palveluun" eli on näköjään halvempaa ajella ympäri kaupunkia kokeilemassa josko pääsisi koodilukollisista alaovista läpi pelkällä tuurilla. No pääasia on, että renkaat ovat jo alla ja hommaTänään vihdoin saapui noi renkaat tuolta mandp:stä, ja postihan ne kotiin kantoi.
reifenversandista kun tilaa riittävän suuren setin niin toimituskulut ovat 0€ (raja tais olla jossa 20 rinkuiin paikkeilla), joka tapauksessa mitä enemmän tilaa sitä pienemmät kulut/rengas.Tästä jutusta innostuneena koitin tätä:Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?
www.mynetmoto.com
Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.
Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.
Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!
Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.
Ottaa herneen tai ei..
- tilasin 10.3. illalla kaksi kumia Michelin Pilot Road 2
- kumit tuli tänään 19.3 kotiovelle
Hintakin hieman edullisempi kuin esim ReifenVersand tai MTD-Reifen, joista olen aiemmin tilannut. Kuljetuskustannukset 25e per kerralla tilattu setti => ei paha.
Voin kyllä suositella.
![]()
Joo, jos mullakin kestää renkaat n. 18tkm ajoa per satsi ja mulla ei tunnetusti ole kavereita, en taida viitsiä tilata 20 rengasta kerralla.reifenversandista kun tilaa riittävän suuren setin niin toimituskulut ovat 0€ (raja tais olla jossa 20 rinkuiin paikkeilla), joka tapauksessa mitä enemmän tilaa sitä pienemmät kulut/rengas.Tästä jutusta innostuneena koitin tätä:Onhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?
www.mynetmoto.com
Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.
Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.
Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!
Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.
Ottaa herneen tai ei..
- tilasin 10.3. illalla kaksi kumia Michelin Pilot Road 2
- kumit tuli tänään 19.3 kotiovelle
Hintakin hieman edullisempi kuin esim ReifenVersand tai MTD-Reifen, joista olen aiemmin tilannut. Kuljetuskustannukset 25e per kerralla tilattu setti => ei paha.
Voin kyllä suositella.
![]()
Mynetmoto
04.05.2009 illalla laitoin tilauksen.
15.05.2009 (tänään) tuli renkaat kotiovelle.
Minulla näytti olevan Rodamoton laskussa 35€ postikulut kolmelle renkaalle. No ihan sama, kokonaishinta oli silti melkoisen hyvin kohdallaan. Niin ja plussaa ko firmalle toimituksesta: keskiviikko iltana tilaus sisään ja äsken hain kumit kotiinTaas tuli tilattua rodamotolta renkaita ja 7 renkaalle tuli postikuluja 30 euroa. Vaikkuttaisi pysyvän aika kiinteästi tuossa kolmenkympin kohdalla kun viimeksi en tilannut kuin 3 rengasta ja oli sama 30 euroa postikuluja.