Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa oleen itellä semmonen hoppu renkaiden kanssa, että täytyy tilailla yksin ja perua kimppa.Kimpassa mukana: MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17.
Tilaa mynetmotosta. Ja Kehä-Rengas Helsingin Tattarisuolla laittaa irtovanteelle 12,5€ per kumi.Missä meinaat teettää rengastyöt ja paljonko kustantaa, auttaisi päättämään, kannattaako tilata?
Moro!Alkaa oleen itellä semmonen hoppu renkaiden kanssa, että täytyy tilailla yksin ja perua kimppa.Kimpassa mukana: MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17.
Viidessä päivässä kun lupailivat suomeen toimittaa.. Harmi vaan ettei nyt saanutkaan säästöä aikaseksi, mut ei auta..![]()
Joten joku myöhäsistä voipi ottaa mun paikan kimppatilauksessa.
Kävin tänään Stormilla Konalassa ja siinä tiskin vieressä oli 2CT takarinkula 180/55R17, veikkaisin et etunenkin löytyy ja allelaitto onnistuu. Hinnasta en sitten tiedäOottelen uutta visaa, joka ei tunnu saapuvan sitten millään..
Joten tilaaminen tuon IBANin kanssa kestää liian kauan.
Ja jotta asia ei menis liian vaikeeksi, niin mistäköhän mahtaisin löytää lauantaina puljun,
joka myy mulle nuo 2CT:t ja laittaa ne vielä allekin?Kauhea kiire päästä ajamaan, ei tässä muuten hätää..![]()
![]()
Niin, ja tietysti jostain pk-seudulta tuo liike.
Ja sori, vähän offtopic..
Jotta ei jää epäselväksi, siis ulkona tästä kimppakivasta, hankin rinkulat itse.Taisi olla pääsiäinen vähän huono aika yrittää hoitaa tätä, sillä Rodalta ei ole kuulunut vieläkään mitään. Laitoin perjantaina kyselyn myös Saksaan MTD-reifenille, jos vaikka saataisiin sieltä nopeammin hyvä tarjous.
Tarjouskyselyt ovat siis jo lähteneet ja vastauksia saa odotella vissiin toista viikkoa, joten 5.4. jälkeen toiveita esittäneiden mukaan pääsy riippuu siitä, minkälainen tarjous saadaan. Jos saadaan toiveiden mukainen paketti, en viitsi sitä enää lähteä sotkemaan tekemällä muutoksia. Jos taas tarjous vaatii joka tapauksessa kirjeenvaihtoa, voidaan lisärenkaita yrittää saada mukaan.
Lisäksi, jos renkaita alkaa olla pitkälti yli parikymmentä, ei ne mahdu minulle mihinkään odottamaan noutajiansa.