• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengaskimppa Rodamotosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TapaniT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vielä yksi kokeilee onneaan, jospa ehtisi mukaan:

1 kpl Bridgestone M401 80/100-21 M Front (45,50€/kpl)
1 kpl Bridgestone M201 80/100-21 M Front (45,50€/kpl)
2 kpl Bridgestone M202 110/90-19 M Rear (62€/kpl)
2 kpl Bridgestone M402 110/90-19 M Rear (62/kpl)

Myöhässähän tässä ollaan, mutta jos ehtii vielä, niin
Continental
120/70 ZR 17 M/C (58W) TL ContiRoadAttack 106 € ja
160/60 ZR 18 M/C (70W) TL ContiRoadAttack 133,50 €.
Eli siis huom takarengas 18 tuumaa.
Ja nouto sopisi mainiosti Espoosta.

Taisi olla pääsiäinen vähän huono aika yrittää hoitaa tätä, sillä Rodalta ei ole kuulunut vieläkään mitään. Laitoin perjantaina kyselyn myös Saksaan MTD-reifenille, jos vaikka saataisiin sieltä nopeammin hyvä tarjous.

Tarjouskyselyt ovat siis jo lähteneet ja vastauksia saa odotella vissiin toista viikkoa, joten 5.4. jälkeen toiveita esittäneiden mukaan pääsy riippuu siitä, minkälainen tarjous saadaan. Jos saadaan toiveiden mukainen paketti, en viitsi sitä enää lähteä sotkemaan tekemällä muutoksia. Jos taas tarjous vaatii joka tapauksessa kirjeenvaihtoa, voidaan lisärenkaita yrittää saada mukaan.

Lisäksi, jos renkaita alkaa olla pitkälti yli parikymmentä, ei ne mahdu minulle mihinkään odottamaan noutajiansa.

Laita homma nyt poikki ja pistä kysely myös mynetmotoon ja masqueruedasille tähän asti ilmoitetuista renkaista?

Luulin edellisestä vastauksestani jo selvinneen, että homma on de facto poikki  
confused_orig.gif

Masqueruedas vaikuttaa keskustelujen perusteella niin epäluotettavalta, etten sieltä viitsi tilata. Laitoin kyselyn myös MyNetMotoon ja Rengas-Onlineen.

Tarjouksen saaminen näyttää vievän noin viikon, joten toivottavasti kohta alkaa kuulua.

Kimpassa mukana: MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17.
Alkaa oleen itellä semmonen hoppu renkaiden kanssa, että täytyy tilailla yksin ja perua kimppa.
Viidessä päivässä kun lupailivat suomeen toimittaa.. Harmi vaan ettei nyt saanutkaan säästöä aikaseksi, mut ei auta..
sad_orig.gif

Joten joku myöhäsistä voipi ottaa mun paikan kimppatilauksessa.

Minäkin jo itse tilasin kun alkaa olla kiire. En tosin määräajassa kimppaan ilmoittautunutkaan mutta tiedoksi silti.

jake

Joo, hyppään itsekin kimpasta pois. Sain vihiä että MJL-huollosta saa ensi viikonlopun kevätkarkeloiden yhteydessä renkaita todella sopivasti, ja saa samalla kertaa laitettua ne alle. Ei tarvitse alkaa tilailemaan pidemmältä...

Kimpassa mukana: MICHELIN PILOT POWER 2CT 120/70ZR17 + 180/55ZR17.
Alkaa oleen itellä semmonen hoppu renkaiden kanssa, että täytyy tilailla yksin ja perua kimppa.
Viidessä päivässä kun lupailivat suomeen toimittaa.. Harmi vaan ettei nyt saanutkaan säästöä aikaseksi, mut ei auta..
sad_orig.gif

Joten joku myöhäsistä voipi ottaa mun paikan kimppatilauksessa.
Moro!

DHL toimittaa kamat noin 4-5:ssä päivässä. Mutta jos maksaa IBAN koodilla, maksun rekisteröitymiseen saajan tilille voipi vierähtää ja mokomat 4-5 päivää.

Kaveripiirissä kun tilailtiin vasta 10 rengasta toimitus aika oli päivälleen 2 viikkoa.

EDIT: Rodamotosta

Oottelen uutta visaa, joka ei tunnu saapuvan sitten millään..
Joten tilaaminen tuon IBANin kanssa kestää liian kauan.
Ja jotta asia ei menis liian vaikeeksi, niin mistäköhän mahtaisin löytää lauantaina puljun,
joka myy mulle nuo 2CT:t ja laittaa ne vielä allekin?
nixweiss.gif
Kauhea kiire päästä ajamaan, ei tässä muuten hätää..
smile_org.gif

Niin, ja tietysti jostain pk-seudulta tuo liike.

Ja sori, vähän offtopic..

Oottelen uutta visaa, joka ei tunnu saapuvan sitten millään..
Joten tilaaminen tuon IBANin kanssa kestää liian kauan.
Ja jotta asia ei menis liian vaikeeksi, niin mistäköhän mahtaisin löytää lauantaina puljun,
joka myy mulle nuo 2CT:t ja laittaa ne vielä allekin?
nixweiss.gif
Kauhea kiire päästä ajamaan, ei tässä muuten hätää..
smile_org.gif

Niin, ja tietysti jostain pk-seudulta tuo liike.

Ja sori, vähän offtopic..
Kävin tänään Stormilla Konalassa ja siinä tiskin vieressä oli 2CT takarinkula 180/55R17, veikkaisin et etunenkin löytyy ja allelaitto onnistuu. Hinnasta en sitten tiedä
omg.gif

Taisi olla pääsiäinen vähän huono aika yrittää hoitaa tätä, sillä Rodalta ei ole kuulunut vieläkään mitään. Laitoin perjantaina kyselyn myös Saksaan MTD-reifenille, jos vaikka saataisiin sieltä nopeammin hyvä tarjous.

Tarjouskyselyt ovat siis jo lähteneet ja vastauksia saa odotella vissiin toista viikkoa, joten 5.4. jälkeen toiveita esittäneiden mukaan pääsy riippuu siitä, minkälainen tarjous saadaan. Jos saadaan toiveiden mukainen paketti, en viitsi sitä enää lähteä sotkemaan tekemällä muutoksia. Jos taas tarjous vaatii joka tapauksessa kirjeenvaihtoa, voidaan lisärenkaita yrittää saada mukaan.

Lisäksi, jos renkaita alkaa olla pitkälti yli parikymmentä, ei ne mahdu minulle mihinkään odottamaan noutajiansa.
Jotta ei jää epäselväksi, siis ulkona tästä kimppakivasta, hankin rinkulat itse.

No niin, epätoivoisen patistelun jälkeen saatiin vihdoin tarjouksia Michelinin Pilot Power 2CT rinkuloista Rodalta ja MTD:ltä. MyNetMoto ei tee tarjouksia, vaan ostaa pitää suoraan nettikaupasta. Rengas-online on vissiin lopettanut toimintansa (ainakaan sähköpostit ei toimi).

Kummatkin tarjoukset ovat lopulta lähes samansuuruisia. Lähetyksiä ei saa enää ilmaiseksi. Renkaita tulee 11, jos kaikki kiinnostuksen ilmaisseet ja jotka eivät vielä ole peruneet, pysyvät mukana.

Roda (Shippaus 35 eur):
120/70 ZR 17 - 105,00 eur
180/55 ZR 17 - 145,00 eur
Setti shipattuna 256,36

MTD (Shippaus 119 eur):
120/70 ZR 17 - 99,00 eur
180/55 ZR 17 - 140,00 eur
Setti shipattuna 260,64

Jos suunnilleen kaikki pysyvät mukana tilaisin vähän kalliimmasta hinnasta huolimatta MTD:ltä. Luulisin, että renkaat tulevat sieltä nopeammin ja luotettavammin. Antoivat tarjouksen ekan patistelun jälkeen. Roda vastasi vasta, kun sanoin, että tilaan sitten tänään muualta, kun kerran tarjousta ei kuulu.

Jos joku matti myöhäinen vielä haluaa myös tällaisen setin tähän hintaan, onnistuu varmaankin muutaman lisäsetin tilaus samaan pakettiin! Joudun ehkä veloittamaan renkaat ainakin osittain, kun teen itse tilauksen.

Renkaat olisivat tulossa seuraaville - vahvistakaa tässä ketjussa mahdollisimman pian, jos pysytte kimpassa.

TapaniT (1 etu + 1 taka)
PKP (1 etu + 1 taka)
Vilho (1 etu + 1 taka)
Jusku (1 etu + 2 taka)
connard (1 etu + 1 taka) (190/50 ZR 17:sta ei ole tarjousta)

Edelleen mukana kunhan toimitusaika on toimittajalta luvattu kohtuulliseksi (alle 2 vkoa - ymmärrän että lopullisesta toteutumasta ei tilaaja voi mennä takuuseen).

Edelleen mukana, kunhan kaikki kolme gummia tulee. Itse asiassa omaan mopoon tulee 190/50+120/70 setti ja ton kapeemman takiksen annan lahjaksi. (luulis et toi 190/50 on aika lähelle samanhintanen 180/55 kanssa).

Back