Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ynnäilin, että Pirellin setti maksaisi rahteineen 291,90 - toki sekin enemmän kuin epsanjalaisten. Ehkä sitten eri setti, kuin se, mitä sinä katsoit. Paljonkos suunnilleen rahti tekee Espanjasta, sieltä ne kai on sitten tilattava?Jos tuolta tilaisi pirellin diablo paketin 120/60+180/55 niin on tuossa aikamoinen hintaero vs espanjol. tuolta 320e+rahti, espanja 215e+rahti.
Se on varmaa tuo minun eturengas mikä tekee enemmän hintaa, profiili ei niin yleinen. Kaverin "normaali" diablosetti maksoi 205e.Minä ynnäilin, että Pirellin setti maksaisi rahteineen 291,90 - toki sekin enemmän kuin epsanjalaisten. Ehkä sitten eri setti, kuin se, mitä sinä katsoit. Paljonkos suunnilleen rahti tekee Espanjasta, sieltä ne kai on sitten tilattava?Jos tuolta tilaisi pirellin diablo paketin 120/60+180/55 niin on tuossa aikamoinen hintaero vs espanjol. tuolta 320e+rahti, espanja 215e+rahti.
Juurikin näin eli hintoihin on lisätty toimituskulut.Eiks tän rengas-onlinen hintoihin kuulu jo toi rahti ettei sitä erikseen tarvi tilittää?
sanoi:En ole varma, tuliko tilaukseni perille? Mitä voin tehdä?
Tilauksesi saavuttua meille saat välittömästi siitä vahvistuksen sekä tilausnumeron sähköpostitse. Jos näin ei tapahdu, ole hyvä ja lähetä meille postia osoitteeseen rengas@delti.com tai soita asiakaspalvelumme numeroon 09-42 59 86 03.
Keneltä voin tiedustella tilauksestani?
Lähetä tällaisissa tapauksissa meille postia osoitteeseen rengas@delti.com tai soita numeroon 09-42 59 86 03.
Voinko tilata muutoin kuin Internetin kautta? Mitä muita tilausmahdollisuuksia on?
Mikäli et halua tilata Internetin kautta, voimme ottaa tilauksesi vastaan myös puhelimitse numerossa 09-42 59 86 03 tai faksitse 00 49-89 20 80 81 061. Ilmoitathan meille tarkan tuotekuvauksen, renkaiden lukumäärän sekä haluamasi maksutavan: etukäteismaksu tilisiirrolla, laskulla 300 euroon asti tai luottokortilla (ilmoitathan kortin numeron lisäksi myös voimassaolopäivämäärän).