G
Guest
Guest
Tuolla keskustelua hieman ->-klik-Ei kellään sattuis olee tietoa mikä keulaöljy vastaisi showan ss-8 mitä pitäis laittaa orkkis keulaan?
Mä laitoin SAE 10:ä. Ei mitään käsitystä minkälainen tuli, kun ei ole vanteita pyörässä kiinni. Maalauksessa kun ovat. Jäykempää mä halusin ja ohjearvo kun on SAE 7,5, niin eiköhän se 10 hieman jäykistä.
Topikkiin liittyen. Piparilevyt tulivat, mutta vanteet on siis vielä pajalla. Ens viikolla lupas valmiiksi. Hypistelty ja ihailtu on levyjä. Laadukkaalta työltä vaikuttaa Galferit. Kerran kattelin Brakingin levyjä ja niissä niitit on paljon lelumman näköiset kuin Galfereissa. Niissä oli jäänyt purseita ym. työn jälkeä niihin niitteihin, kun taas Galfereissa ne on siististi koneistettu ja viistetty ne reikien reunat. Muutenkin mun mielestä vaikuttaa laadukkaammilta. Totuus tulee sitten ensi jarrutuksissa. Luulenpa, että jarruvapinat on nyt poistuneet. Toivottavasti ovat...
Galfer on 1. firma, mikä on tehnyt wave-malliset levyt. Muut on kopioineet sen. Ainakin netissä ja infolapussa, mikä paketissa oli sanottiin niin. Levyssäkin lukee PATENTED.