Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta hei, tuohan näyttää hyvältä.... Riittävän lyhyt jotta ääntä tulee riittävästi...Nyt on hommat aloitettu...
Trumpan oma vaimennin ei ole mallia huollettava, niin siitä tehdään sellainen, aika vähiin jäi hyödynnettävät palat...![]()
![]()
Siinäpä kuvanen purkamisen jäljiltä...
Eilen tuli purettua pyörän takapää laakeriremonttia varten, siitä kuva myöhemmin...
Paljonko oli pyörällä ajettu kun on pyörän laakeri mennyt?No niin, reilun kuukauden jälkeen kun alkaa kasailemaan rätkää, menee hommat yleensä vituiks, niin kuin mulle kävi, taas...![]()
Takahaarukan kun kasaa, kannattaisi muistaa laittaa kaikki holkit ym. paikoilleen ennen laakereiden paikalleen hakkaamista![]()
Oma moka (ei vaan voi syyttää ketään...) ja en ollut edes nautintoaineiden vaikutuksen alaisena...
Ens kerralla teen ympäripäissäni totakin hommaa, siinä ihmettelee maailman menoa sen verran pidempään että huomaa moiset mokat ennen niiden tekemistä![]()
Olen ollut aina samaa mieltä aiheesta, mutta nyt on aika tehdä empiirinen testi ja tutkailla miten käy.Mä en ainakaan alkaisi pihtailemaan niitten ketjujen ja rattaiden kustannuksella.
Kaikki kerralla uusiksi, ja hyvin ne tarvikkeet kestää,Trumpalle ne kumminkin joku "tarvike" valmistaja tekee alihankintana.
Mulla on 77000km ajettu vfr ja kaverilla 110000km ajettu vfr (joka on ullut uudesta saakka kaverilla) honda vfr:ssä on myös yksi puoleinen swingi eikä taka laakeri ole vielä oireillut kummaltakaan.50tkm ajettu, takahaarukan ja takapyörän saa laakeroida uusiksi... aika normaali matka yksipuoleiselle haarukalle.
Ja halpaa se ei ole, jos triumphin osia käyttää, niin kaikki hilut on yhteensä noin 500€...
Tuli sitten se holkki sorvattua, eikä enää edes vituta![]()
Tällä viikolla varmaan takaisin nippuun, jonka jälkeen keula saa käsittelyn![]()
Hyvä kysymys. Tämä oli minunkin mielessäni mutta en kehdannut kysyäAnteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä se yksipuoleisuus vaikuttaa svingin laakerien kulumiseen?
Suurempi rasite kun on vain ykspuoleinen svingi.Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä se yksipuoleisuus vaikuttaa svingin laakerien kulumiseen?