Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no tuosta täytyy kyllä olla samaa mieltä...Koska rakentavaa kritiikkiä aina kaivataan, niin teidän kotisivujen (=nettikaupan) layoutti on sekava - sanalla sanoen aivan karmeaErityisesti tarkoitan tällä aloitussivua.![]()
Sen kun sais siistimmäks ni ois tosi hyvä - täydellisyyshän ei enää ois ees inhimillistä![]()
Huono homma, taas on kai itse tullut nälkäisenä sössittyä.Itse en ollut tyytyväinen messuilla Reliatecin osastolla saamaani palveluun.
Kysyin paikantimista, joka kestäisi talvella pakkasta moottorikelkkakäytössä, sillä samaa laitetta voisi käyttää sitten kesällä moottoripyörässä.
Nainen ei tiennyt laitteista. No ei siinä tietenkään mitään, mutta siinä takana oleva mies tiesi kertoa, että sellainen laite on Garmin Zumo. No kiva, että sain edes laitteen merkin ja mallin selville, mutta olisi siitä ollut kiva tietää myös enemmän, mutta kaverilla tuntui olevan jotain tärkeämpää tekemistä siellä taustalla (olisiko järjestellyt jotain tavaroita)
No ei tässäkään tietenkään vielä mitään, mutta olisivat voineet opastaa minut kohteliaasti NavCor osastolle, josta olisin saanut varmasti tarvitsemani tiedot.
NavCor osaston huomasin itse vasta kotona plärättyäni tuota messuopasta (oma mokani tietenkin tämä)
Toivoisin pikkaisen aktiivisempaa asiakaspalvelua messuosaton pitäjiltä, vaikka tiedän itsekkin kokemuksesta, että 3 päivää messuilla on todella raskas ja väsyttävä pesti. Mutta asiakkaita palvelemaan ja myymään sinne on kuitenkin lähdetty, joten kyllä se pitäisi hoitaa 110% otteella.
Saanhan minä laitteesta itse etsimällä tiedon, mutta todennäköisesti ostan sen jostain muualta.
No voi hitsi, se kun on eka starttisivu, johon mä itsekin pystyn viemään tavaroita ja juttuja. Saisko hiukan tähdennystä, millä tavoin sitä pitäisi parantaa?Koska rakentavaa kritiikkiä aina kaivataan, niin teidän kotisivujen (=nettikaupan) layoutti on sekava - sanalla sanoen aivan karmeaErityisesti tarkoitan tällä aloitussivua.![]()
Sen kun sais siistimmäks ni ois tosi hyvä - täydellisyyshän ei enää ois ees inhimillistä![]()
Ahaaa.. Tuo taitaa kyllä liittyä jotenkin selaintyyppiin/ominaisuuksiin, koska ainakin mulla tuo koko etusivu näkyy leveyssuunnassa yhdellä ruudulla koko höskä. Siksi en ole tuollaista itse havainnut.Tarkoitan sitä oikealla olevaa pääfreimiä ja sen sisältöä (ilmeisesti juuri sitä johon voit itsekin tuoda tavaraa helposti), joka on n. metrin levyinen kun sitä skrollailee palkista. Tuotteita kuitenkaan ei ole kuin kolmisen kappaletta per rivi, eli sarakeleveyttä paaaljon pienemmäksi. Pakko saada mahtumaan "yhdelle" ruudulle. Noita tarjous(?)tuotteita ei sen enempiä jaksa selaillakkaan tuon fiitsörin takia, joten monelta asiakkaalta mahdolliset tarjoustuotteet menevät tämän takia ehkä jopa ohi. Eli kapeammaksi koko pa*ka kuitenkaan tekemättä siitä "mainoskollaasia"![]()
![]()
Vasen navigointifreimi sisältöineen sen sijaan on OK!
Selvensikö?
ps. kiitos hyvistä ja edukkaista, JKL:n moponäyttelystä ostetuista Richan hanskoista. Loistavat tähän syyskevättalvimyrskyyn![]()
Kiitos kärsivällisyydestäNytkun omat romppeet on kaikki tulleet, voi antaa oman nasevan mielipiteen Reliatecin toiminnasta. Omalla kohdallani oikeastaan ahdisti vaan ja ainoastaan pari asiaa... Rakentavassa mielessä siis nämä ilmaisen...
1. Maksu etukäteen, eikä mitään hajua, koska tavara tulee!?!
2. Perhanan pitkä toimitusaika (mulla ehkä oli hiukan huonoa tuuria tässä?)
Tämän enempää en valita, koska näistä pikkumurheista huolimatta palvelu pelaa... Kyselyihin vastataan kiitettävästi ja hinnat ja tavara on erinomaista. Eli eli, ei muuta voi kuin suositella. Ja jos vielä sais nuo toimitusajat tarkemmin ja nopeammin selville, ei enempää voisi toivoa! Ja ohan se selvä, että jatkossakin Reliateciltä romppeet ostellaan
Vai kärsivällisyydestä... Ruvetaan oikeen kehumaan niin sinähän se kärsivällinen olit kun jaksoit vastata n. miljoonaan kyselyyn samoista stanan tuotteista ja samalle äijälle, etkä ees vit**illu...Kiitos kärsivällisyydestä![]()
Suuret kiitokset vaan itsellesi,Reilu 900€ meni tänään rahaa jos ottaa tilaukseen jääneet toiset popot mukaan ja hymyssä suin sai poistua.
Taisi olla jtn muuta kiirettä siinä aluksi, mutta lepposa oli kokeilla kamppeita ja muutama tuote mitä ei ostoslistalla alunperin ollut (sukkaa ja sen sellasta) eksyi mukaan Pekan (?) suosituksesta -mukavaa kun jossain vielä myydään, ettei sillai väkipakolla tarvii yrittää ostaa.![]()
Tulen asioimaan jatkossakin.![]()
Ooppera. Ceeäsässää peliin ja validia nettikoodia käyttöön!sanoi:Mikä selain muuten käytössäsi?
Tuo on kyllä hyvä ostos, et tule katumaan.autocom lisä hiluineen tarttui mukaan![]()