• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Reliatec

Hommatkaapas Reliatecin pojat Zero Gravityn katepleksit myyntiin. Ois tarvetta!
confused_orig.gif
Vähän ohi topicin mutta...

Tarkkaile ebay:tä, zero gravity myy siellä jäännöseriä ja kakkoslaatua aika edulliseen hintaan.

Omalle kakkoslaatuiselle pleksille tuli hintaa noin 50 euroa postikuluineen, ja lipsahti tullin läpi...
sport05.gif
Ohops, tuolta eBayn kautta löytyi ZGOUTLET jonka kautta saa melkoisen edulliseen hintaan noita pleksejä...siis vaikka mukaan laskee 44$ postituskulut. Kunhan saan testattua tuon hyllyssä olevan MRA:n pleksin niin saattaapi mennä tilaukseen. Ellei sitten MRA olekin toimiva vekotin...

Juu, pari rengassatsia on nyt hankittu ja palvelu on ollut nopeaa, ystävällistä ja hinnat sen verta halvat että koko setin hinnalla saa muualta ehkä takarenkaan. Kestää ostaa pehmeämpiäkin gummeja..

Hyvää palvelua täältä on aina saatu! Ja tuleepahan tavara ainakin suomesta!
biggrin.gif
Kannatetaan kotimaista kauppiasta
062802jumpie_prv.gif
... ja hinnatkin kohtuu kohdallaan.

Plussaa täältäkin.
Eilen ehdittiin liikkeeseen puoliskon kanssa vasta vähän ennen sulkemisaikaa ja poistuttiin vasta tunnin päästä. Molemmilla uudet housut ja mulle saatiin vielä kengätkin.

Hinnat kohdallaan ja palvelu ensiluokkaista. Ei ollut mikään kiire heittää meitä ulos vaikka yliajalla mentiin tunnin verran.

Kiitos!
bowdown.gif

Ohops, tuolta eBayn kautta löytyi ZGOUTLET jonka kautta saa melkoisen edulliseen hintaan noita pleksejä...siis vaikka mukaan laskee 44$ postituskulut. Kunhan saan testattua tuon hyllyssä olevan MRA:n pleksin niin saattaapi mennä tilaukseen. Ellei sitten MRA olekin toimiva vekotin...
Dodii, nyt on pleksi kotosalla...illalla paikalleen.
5.5. lähti jenkeistä matkaan ja tänään 12.5. tuli perille. Hintaa tuli 1-luokkaiselle pleksille toimituksineen ja tulleineen 91€. Onneksi tullausarvona oli ZGOUTLETin ilmoituksen mukainen 48,85€
biggrin.gif

Nyt jännätäänkin miksi s-postiin pätkähti pari päivää sitten ilmoitus toisesta tulossa olevasta paketista, oisko ZGOUTLET päättänyt laittaa toisenkin pleksin samaan hintaan ;)

Jos näin on niin kohta saattais irrota ZZR-1100 käypäinen, edullinen Zero Gravityn tuplakupla. On muuten asiallisen näköinen, perhana kun pääsis jo testaamaan...

Ei mitään niin hyvää ettei jotain pahaa.
Renkaita olen tähän menessä ostanut kolme kappaletta ja hyvin on palvelu toiminut. Parit kaveritkin olen sen johdosta kaupoille ohjannut.
Nyt sitten ketjurataspaketti aiheutti propleeman joka ei selvinnyt
kahdessa ja puolessa viikossa. Lupasivat yhteyttä ottaa ja kerran ottivatkin sen koommin ei ole mitään kuulunut.
Siispä jouduin paketin toisaalta hakemaan.
Pikkusen jäi paha maku suuhun.

Loistavaa loistavaa!
062802jumpie_prv.gif

Tänään tuli kypärä ja savuvisiiri siihen. Kaikki oli sitä mitä tilattiinkin. Pinlock-visiirin sain nähtävästi kaupan päälle!
thumbs-up.gif
Tasan kaksi viikkoa kesti toimituksessa, pitkä aika kun jokainen hetki on menetettyä ajoaikaa. Mutta eihän siinä mitään, itse olin turhan myöhään liikkeellä.
Ei mitään moittimista!
062802moto_prv.gif

]
Voi anteeksi!

Eihän nyt ole sattumalta kyse Kawa ER-5 ketju-rataspaketista. Todellakin checkboxista puuttuu edelleen rasti vaikka aikaa on kulunut viikko-pari kun siitä puhuttiin.

Homma jäi venttaamaan toista ratasta ja tukkuri lupasi asiaan palata kun saapuu. Mutta jos kyse oli jostain muusta, niin anteeksi kuitenkin.

Täytyy tarkistaa tuo joka tapauksessa.

Kannattaa aina potkia luurin tai meilin kautta persiille, jos joku homma meinaa kestää liikaa.

t. Nolo Spagu
bowdown.gif
Sattuuhan sitä kaikenlaista.
Tilanne hallinnassa.
Erskan ketjuratas paketista oli tosiaan kyse.

Reilusti tehty julkinen anteeksi pyyntö, kertoo korkeasta moraalista ja asiakaspalvelun oivaltamisesta.
Asioin mielelläni kanssanne uudelleenkin.

Kiitokset messuilla olleelle naismyyjälle loistavasta ja kärsivällisestä palvelusta
062802jumpie_prv.gif
...miehet ne vain tumpuloi rahastukses turhan kauan
033102bebe_1_prv.gif
,silti jäi hyvä mieli ja tulen toistekkin
buttrock.gif

Itse en ollut tyytyväinen messuilla Reliatecin osastolla saamaani palveluun.
Kysyin paikantimista, joka kestäisi talvella pakkasta moottorikelkkakäytössä, sillä samaa laitetta voisi käyttää sitten kesällä moottoripyörässä.
Nainen ei tiennyt laitteista. No ei siinä tietenkään mitään, mutta siinä takana oleva mies tiesi kertoa, että sellainen laite on Garmin Zumo. No kiva, että sain edes laitteen merkin ja mallin selville, mutta olisi siitä ollut kiva tietää myös enemmän, mutta kaverilla tuntui olevan jotain tärkeämpää tekemistä siellä taustalla (olisiko järjestellyt jotain tavaroita)
No ei tässäkään tietenkään vielä mitään, mutta olisivat voineet opastaa minut kohteliaasti NavCor osastolle, josta olisin saanut varmasti tarvitsemani tiedot.
NavCor osaston huomasin itse vasta kotona plärättyäni tuota messuopasta (oma mokani tietenkin tämä)

Toivoisin pikkaisen aktiivisempaa asiakaspalvelua messuosaton pitäjiltä, vaikka tiedän itsekkin kokemuksesta, että 3 päivää messuilla on todella raskas ja väsyttävä pesti. Mutta asiakkaita palvelemaan ja myymään sinne on kuitenkin lähdetty, joten kyllä se pitäisi hoitaa 110% otteella.

Saanhan minä laitteesta itse etsimällä tiedon, mutta todennäköisesti ostan sen jostain muualta.

Loistavaa palvelua messuilla! Ja kiitoksia kärsivällisyydestä "vaikeiden" valintojeni kanssa
smile_org.gif

Ja sain vielä ostokseni säilytykseen, jottei tarvinnut kokopäivää raahata niitä mukana!
Hintakin oli vielä kohdillaan (en löydä samaa edes saksasta edullisemmalla) joten HIENOA Reliatec!!

Hyvää tavaraa, järkevällä hinnalla ja erinomaisella vasteajalla ja palvelulla. Kiitos Spagulle, näin tämä käy!

Kengät tuli tilattua shopista ja ei voi ku kehua kauppaa. Kaikki sujui ilman minkäänlaisia ongelmia, asiakaspalvelu loistavaa ja kengät todella hyvät.
buttrock.gif

Tulis vaan äkkiä kesä
sport05.gif

Renkaat tilasin, maksoin ja nyt pitäs hakea kaikkeen tähän aikaan meni aivan jumalattoman vähän ja hintakin oli oikein kohdallaan. Kiitos taas!!!
bowdown.gif

Taas tuli kaksin kappalein renkaita tilattua ja siinä sivussa jarrupalat kahteen mopoon.Nouto reissulla jäi vielä forcefield selkäsuoja mukaan.
Kiitokset taas Pekalle
bowdown.gif

Back