• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Reevu peilikypärä kokemuksia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Li-Ion
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko tapahtunut mitään kehitystä tällä alalla? Nykyisessä pyörässä on ennätyksellisen surkeat, mutta silti lailliset peilit. Kokemusten mukaan katveeseen mahtuu ainakin VW Transporterin kokoinen auto sinisine vilkkuineen. Pitäisi löytää ilman piuhaa toimiva takakamera tai prisma/peiliviritys joka ei kuitenkaan tulisi pyörän etuprofiilin ulkopuolelle. Käytännössä siis joko rekisterikilven valoon tai kypärään.

vetomies sanoi:
Onko tapahtunut mitään kehitystä tällä alalla? Nykyisessä pyörässä on ennätyksellisen surkeat, mutta silti lailliset peilit. Kokemusten mukaan katveeseen mahtuu ainakin VW Transporterin kokoinen auto sinisine vilkkuineen. Pitäisi löytää ilman piuhaa toimiva takakamera tai prisma/peiliviritys joka ei kuitenkaan tulisi pyörän etuprofiilin ulkopuolelle. Käytännössä siis joko rekisterikilven valoon tai kypärään.
Minulla Suitsassa surkeat peilit, jotka vielä tärisee siihen malliin, ettei niistä paljoa näe. Olen ratkaissut ongelman kääntämällä päätä. Toimii!

Muutaman kerran kun ajelee kyykyllä sopivaa marssivauhtia, nostaa pään ylös ja kääntää sen takaviistoon, alkaa liikkuvuutta kaularangassa löytyä hyvin nopeasti jo vähän liiankin kanssa. Jos ette usko, niin kokeilkaa.

Yleensä ottaen olisi helpompaa ja turvallisempaa, jos naama olisi koko ajan oleellisesti menosuuntaan ja pienellä vilkaisulla sitten näkisi mittaristoon kiinnitetystä näytöstä, kypäränäytöstä tai mistä tahansa, mitä takana tapahtuu.

Mulla on peileissä liimattuna laajakulmapeilit peilin sisä/ylänurkkaan. Sillä saa kuollutta kulmaa hyvin poistettua.

Back