• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Re, Moottoripyöräpolliisin tehtävät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PekkasXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re, Moottoripyöräpolliisin tehtävät

Sattuimpa tuosa ihan sattumalta kattoon Lapin polliisit sarjaa ja kiinnitti huomoto, kun oon itekkitti sieltä päin, niin tää mopopolliisi Lapinsalli, jos bongasin oikein nimen, oli kiinnostuno tummennestuista lasseisista ja pikku likkojen kajanajuonnista...
Siitäkö me tosiaan maksetaan veroja!!!!
Eikö tosiaan oo mittääm tärkiämpää tekemistä?

PekkasXX sanoi:
Sattuimpa tuosa ihan sattumalta kattoon Lapin polliisit sarjaa ja kiinnitti huomoto, kun oon itekkitti sieltä päin, niin tää mopopolliisi Lapinsalli, jos bongasin oikein nimen, oli kiinnostuno tummennestuista lasseisista ja pikku likkojen kajanajuonnista...
Siitäkö me tosiaan maksetaan veroja!!!!
Eikö tosiaan oo mittääm tärkiämpää tekemistä?

Jos ei ole hälytystä niin nehän tekee ihan samoja mitä muutkin partiot. :dunno:

Näihän se tietysti on.
Mutta jotenni kiinnitti huomiota ku olivat just käyneet katastuksesa samojen lasien kansa ja oli hyväksytty, Sano jos oon vääräsä, mutta vanhan muistin mukkaan se katastaja joka hyväksyy lastit, ei polliissii jolla ei oo katastus oikeutta..
Ja muutoinkin ku tuo paikkalline moppo polliiisi näytti tuon vilmin pätkän mukkaan olevan paljo kiinnostuneempi pikku tyttöjen kaljanjuonnista kiinnostuneempi ku siitä mitä sielä liikenteetesä tapahtu...

Juu nuo lapin poliisit on ihan oma rotunsa. Olikseny yli 30 ylitystä yhdessa jaksossa jolkain ni huomautuksella vaan meni. Tais kielitaito loppua kesken.:vi**ttaa:

^ Samaa joskus taivastelin kun itsellä tuli päiväsakkoa toisen perään ihan samanlaisesta ylityksestä tyhjällä suoralla tiellä keskellä ei mittään... Vissii costaricaa juotu kuppi kaupalla.

Back