• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rautaperse

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motokota
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omat rp-ajoni.

SS1000- Honda Transalp XL 650
SS1600K- Honda Transalp XL 650

SS2000K- Honda Varadero XL 1000
BB1500FINLAND- Honda Varadero XL 1000

Höh tuolta iban sivuilta nuot löytyy :grin: juups en oo viälä, mut oottakaapas kesään....:jippikaijee:
ps taitaa tuo tuplaxenonki siellä näkyä, ups:right:...sorryt, mut olin duunihommisas tossa etelän puolella jaaps..laskin yks+yks..hitto mä en ookkaan tyhmä vaikken oo inssinöörri :grin: elikkäs tuttus oli suurisuu :D

Viimeksi muokattu:
rikkov sanoi:
Höh tuolta iban sivuilta nuot löytyy :grin: juups en oo viälä, mut oottakaapas kesään....:jippikaijee:
ps taitaa tuo tuplaxenonki siellä näkyä, ups:right:...sorryt, mut olin duunihommisas tossa etelän puolella jaaps..laskin yks+yks..hitto mä en ookkaan tyhmä vaikken oo inssinöörri :grin: elikkäs tuttus oli suurisuu :D

Kännissä?

Kawa ZZR600 ja SS1600K

Onks täällä porukalla yleensä millasia kokemuksia tosta rautaperseajosta? :) Ajatuksia siitä, millasella pyörällä tota ei pidä lähteä edes yrittämään? :D

Ajoin omani v. 2006 vanhemmalla Triumph Thunderbirdillä, ja hanuri oli tulessa reissun jälkeen, johtuen erityisesti ajoasun alla olleesta teknisestä alusasusta ja toissijaisesti alkuperäisestä satulasta.
Kaikilla nykyaikaisilla ja luotettavilla pyörillä ton kyllä klaaraa. On se ajettu niin piikillä kuin skotteerillakin....

Itse en ehkä lähtisi kokeilemaan jollain jäykkäperäisellä museovehkeellä...?

Rautapersettä ei ole koskaan tullut ajettua, saati kuitteja palautettua. Luokkaa 1400km päivämatkoja -08 Bladella kylläkin. Samalla pyörällä tuli ajettua rataperse vuonna 2010.

Toissa kesänä ajoin SS1000:n, se on hyvässä säässä + hyvien kavereiden kanssa hieno kokemus. :thumbup:

Ajokkina Triumph Trident Sprint 900 -93.

10784.1298635548.Triumph_Sprint_900_1993.jpg

perustonnin ajaa vaikka potkulaudalla , se ei ole millään tavalla pyörästä kiinni , se on ajettu diesel-uralilla , vm31 royallilla + monilla kevareilla. Itse olen ajanut 3 x intikalla ja 2 x puimurilla . ss2000k ajossa saisi olla tankkia sen verran , että ei tarvitse joka huoltiksella olla tankkaamassa, n. 300km pitäisi päästä kerralla

Hmm, mielenkiintoinen ajatus tuollainen ajo. Omalla pyörällä vakiopenkillä takapuoli huutaa hoosiannaa jo 200km jälkeen kyllä. Taukoja sopivasti pitämällä ehkä vois kuitenkin mennä...

Eikös tuota vois muuten tallentaa jollain sports träkkerillä? Kuka tällä vuosituhannella mitään bensakuitteja tähän tarkoitukseen keräilee.

Vähän samalla linjalla Juutanan kanssa,
eli ei Rautaperse kokemusta mutta pari kertaa Rataperse ajettuna. (oma paras 2099km/vrk.)

Jos pidempään meinaa ajella niin toimintasäde olis hyvä olla yli 300km ja penkki aika mukava.

Yhen syksyllä,yhen talvella helmikuussa ja äsken Dusty Butt eli hiekka ja sorateillä misä jouduttiin ajaa 160 kilsaa ylimääräistä tankeille kun jostain kumman syyst noi asemat ei löydy hiekkatien varrella niin kello kävi kokoajan mutta kilsat laskettiin pelkästään soralta.
Ajettu KTM 640 Adventurella.

Back