• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rattijuoppo kaahasi motoristinuoren päälle Oulussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hullujussi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toivottavasti kaveri saa kerättyä itsensä kuosiin ja pääsee takaisin tienpäälle jatkamaan 2_pyöräharrastustaan.
Pitäisi kyllä olla jonkinlainen kansalaisvelvollisuus saada sotkea nuo rattijuopot suohon, ne kun eivät opi sakoista, linnasta tms. mitään. Siinä on sellaienn ryhmä, mitä on ymmärretty liian kanssa ja hiljaisesti hyväksytty osana "kulttuuria". Isot herratkin tekivät päätöksen julistaa juoppous sairaudeksi, kun huomasivat homman lähtevän käsistä sekä olevansa edesauttajina ongelman syntyyn, vieritetään koko homma kansalaisten kustannettavaksi pelkällä nimikevaihdolla. Tähän päivään mennessä ei kukaan ole vasten tahtoaan kaatanut viinaa omaan kurkkuun, kyllä se on erittäin tietoinen teko, eikä juoppous tartu bakteerien, virusten eikä perimän kautta, vanhempien esimerkki ja sosiaalinen painostus ovat suurin syy.

Itse olen polttanut ratista oman sukulaisen ja kaverin, sitä saa mitä tilaa.
biggrin.gif
bowdown.gif
minä polttaisin puolisonikin jos olisi tarpeen
bowdown.gif

0-toleranssi olisi raaka mutta paras
wink.gif

Kaleva:

"Ala-temmesläinen mies tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta

33-vuotias ala-temmesläinen mies tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, törkeästä vammantuottamuksesta ja liikennepaosta suorittamaan 176 tuntia yhdyskuntapalvelua.33-vuotias ala-temmesläinen mies tuomittiin törkeästä rattijuopumuksesta törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, törkeästä vammantuottamuksesta ja liikennepaosta suorittamaan 176 tuntia yhdyskuntapalvelua.
Mies oli syyllistynyt rikoksiin viime heinäkuussa. Miehen veren alkoholipitoisuus oli kiinni otettaessa 2,16 promillea. Mies oli ajanut huomattavaa ylinopeutta ja törmännyt ensin autoon Kiertotiellä, ja sen jälkeen moottoripyörään Kuusamontiellä.

Kuljettaja oli jatkanut matkaansa törmäyksistä huolimatta.

Moottoripyörän kuljettaja vammautui törmäyksessä niin, että hänen vasen säärensä on amputoitu.

Lisäksi mies tuomittiin vuoden ja kuuden kuukauden ajokieltoon. "

E: Pistää miettimään, että olisiko ehdoton vankeusrangaistus ollut liian kova? Mielestäni ei. Rattijuopoille myöskään nuo ajokiellot ei yleensäkään tepsi
sad_orig.gif
Varmasti Urlaub on saanut myös vahingonkorvauksia, mutta ne ei varmasti korvaa edes murto-osaa särkyneestä jalasta, onneksi sinun asenne on niin äärettömän ihailtava!
thumbs-up.gif
Voimia edelleen! T. Blogisi ahkera lukija.

Jahas, joku kerkesikin jo ennen minua. 176 tuntia muutettuna kahdeksan tunnin työpäiviksi tekee 22 päivää. Jotenki on vähän halpa olo, mutta ei ole sen jälkeen kun korvausvaatimukset on jätetty.

Jahas, joku kerkesikin jo ennen minua. 176 tuntia muutettuna kahdeksan tunnin työpäiviksi tekee 22 päivää. Jotenki on vähän halpa olo, mutta ei ole sen jälkeen kun korvausvaatimukset on jätetty.
Aivan törkeän lievä tuomio  
mad.gif
Anna meidän muiden vitutt*utua tuohon tuomioon, mutta älä itse ala sitä liikaa pohtimaan. Jatka elämää eteenpäin samalla hyvällä asenteella! Tsemppiä  
thumbs-up.gif

No just. Lippu salkoon taas suomalaisen oikeusjärjestelmän kunniaksi
mad.gif

tsemppiä! olet kyllä hyvänä esimerkkinä siitä miten mennään eteenpäin vaikka elämä välillä potkii päähän.

Back