• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratastusta Cattiin, ja muuta rassailua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wille-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juolahti tuossa mieleen että voishan tuohon ketjut ja rattaatkin vaihtaa, niin oisko jollain hyväksi havaittuja rataskokoja? Kannattaako muuttaa yhtä pykälää enempää?

Äkkiseltään ei haulla löytynyt mitään... en varmaan vaan osaa
cool.gif

Ja toinen juttu: Dynojetit pyörineet tuossa pöydällä jo jonkunaikaa mutta kannattaako niitä itse alkaa vaihtamaan kun mopon joutuu kumminkin viemään ammamiehelle säädettäväksi niin... hyödynkö siitä muuta kuin tekemisen ilon
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

Nooh, itse tuossa alkutalvesta ne vaihtelin ja ihan mukavaa näpertelyähän se oli... Säätöähän se tuntuu vaativan jo pelkän tallissa kierrättelyn perusteella, tiedä sitten mitä olen sössinyt
tounge.gif

Voisit hyvin katsoa niiden suuttimien koot ja tuliko myös neulat(niiden tyypit myös).Laita tiedot tänne,kiitos.

Luin lasit päässä ja huomasin että olit jo asentanut satsin joten niiden kokojen saaminen enää tuskin onnistuu jos et sattunut ennen asennnusta muistiin ottamaan.
Taidan tyytyä omassa sitten vain orggisneulojen nostoon prikoilla ja/tai toisen mallisten neulojen vaihtoon.
Kohta kevät onkin jo niin pitkällä että pääsee mutuilemaan tien päälle.
062802moto_prv.gif

Back