Kiitos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Pelkkä katin poisto linkkiputkella + alkuperäinen änkkä / linkki + tarvikeänkkä taitaa olla järkevää tehdä heti sisäänajon jälkeen.
Olisiko suosituksia, missä tuo operaatio kannanttaisi teettää, niin että ECU:n kopelointi onnistuu samalla? Sijainti Pirkanmaalla olisi plussa...
TommoKe sanoi:Noi SC-projectin pienimmät vaimentimet pitää liki sietämätöntä ääntä. Vähän sama kuin naisen kanssa, silmä tottuu, mutta korva ei.![]()
Takapainoinen Taapertaja sanoi:En meinaa tehdä ekana kesänä muuta kuin koittaa säätää kohdalleen ja opetella ajamaan.
Jonezi sanoi:Suosittelen toista takavannetta hommaamaan jossakin vaiheessa, jos tulee käytettynä vastaan.
Helpottaa huomattavasti elämää varikolla.
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Joo, olen jo vähän seuraillut markkinaa.
Kuinkas useasti jokkiskisoilla mitataa melua torvesta? Sääntöjen mukaanhan se raja on 107 db @5500 rpm. Asialla on merkitystä, kun valitsee änkkää tuohon pyörään.
Batmanninja sanoi:Jokkiskisojen mittauksesta en tiedä mutta mulla Akran de-cat link pipe + Akran lyhyempi tötterö killerin kanssa 108dB.
Rajoittaa hiukan ratapäiviin osallistumista kesän aikana... Sama setup oli MY2016 edellissä päristimessä (ZX-10R)
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Kuinkas useasti jokkiskisoilla mitataa melua torvesta? Sääntöjen mukaanhan se raja on 107 db @5500 rpm. Asialla on merkitystä, kun valitsee änkkää tuohon pyörään.
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Onko empiirisiä kokemuksia? Mittaillaanko noita melurajoja kisoissa? Tuolla on kuitenkin vaikutusta änkän valintaan.
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Neuvoja taas kyselemässä.
Oletteko itse poranneet reiät varmistuslangoille öljyproppuun ja jarrujen pultteihin. Itsellä ei tallista löydy kuin perinteinen akkuporakone. Pitäsikö viedä porattavaksi ammattilaiselle?
jjuselius sanoi:Tämä nyt varmaan ainakin jollain tapaa sopii tähän ketjuun. Kuitukatteeseen limattavaa istuinpäälinen ja mielummin mallia pysyvä, mistä ja materiaali vaihtoehdot ?
Takapainoinen Taapertaja sanoi:Mistäs suosittelisitte katteita tilailemaan? Pro Fiber itsellä ollut ekana mielessä. Jatkokyssäri - maalauttamisesta DIY vai jollain maalaamolla?