Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ole tyytyväinen että pääsit kuvaanViitsisikö... tai ei, tai viitsisikö...kun kaikki muut oli tykänneet...
No, itse kun tulin ajamaan enkä seurustelemaan ja maksoinkin täyden hinnan, niin vähiin jäi torstaina ajot. Oliko kello jo kolme kun olin ehtinyt olla radalla puoli tuntia. Osittain syynä oli tietysti aamun kaatumiset, mutta kun mielestäni varsinkin ekan kaatumisen jälkeen olisi hidas ryhmä hyvin ehtinyt vaikka kymmeneksi minuutiksi radalle.
Sitten kun lopulta päästiin omalla vuorolla, niin ryhmä liputettiin ennen aikojaan pois. Vähän jäi itsellä maku, ettei sen hitaan ryhmän ole niin väliksi. Sorry, jos olen väärässä.
Normaalisti vain vapailla päivillä ehdin hyvin ajaa tankillisen kolmessa tunnissa. Nyt ei yhdeksän tuntia riittänyt.
Edit. Pääsin sentään kuvaan.![]()
Kyllä sitä jäi keskiryhmältäkin ajamatta se kaksi settiä, että ihan kaikki niistä kaatumisista ynnämuista "kärsi".Oliko kello jo kolme kun olin ehtinyt olla radalla puoli tuntia. Osittain syynä oli tietysti aamun kaatumiset, mutta kun mielestäni varsinkin ekan kaatumisen jälkeen olisi hidas ryhmä hyvin ehtinyt vaikka kymmeneksi minuutiksi radalle.
Sitten kun lopulta päästiin omalla vuorolla, niin ryhmä liputettiin ennen aikojaan pois. Vähän jäi itsellä maku, ettei sen hitaan ryhmän ole niin väliksi. Sorry, jos olen väärässä.
Se vain oli niin, että hijas ryhmä liputettiin 16 minuutin jälkeen kaksi ekaa kertaa ja sitten kun siirryin keskinopeaan, se liputettiin 18 minuutin jälkeen. Tietysti parin minuutin takia ei kannattaisi itkeä ollenkaan... mutkun olen Laihialta lähtöisin.Kaikki ryhmät yleensä liputetaan pari minuuttia aikaisemmin pois jotta seuraavalle saadaan rata tyhjäksi ajoissa.
Moikka!Noniin eihän siinä kauaa mennyt. Pahoittelen jos jotakuta ei kuvissa
näy. Joko on tullut surkea kuva tai sitten on ollut liian nopea pyörä
mun kuvattavakseni...![]()
http://s201.photobucket.com/albums/aa44/Exempli/Kemora/
Molempina päivinä kuvia otettiin mutta vasta toisena päivänäMoikka!Noniin eihän siinä kauaa mennyt. Pahoittelen jos jotakuta ei kuvissa
näy. Joko on tullut surkea kuva tai sitten on ollut liian nopea pyörä
mun kuvattavakseni...![]()
http://s201.photobucket.com/albums/aa44/Exempli/Kemora/
Ilmoista päätellen kuvat on otettu torstaina. Mutta otitko kuvia keskiviikkona.Siks vaan ku me kaikki ei oltu kahtapäivää![]()
Endurancea käytiinkiin katsomassa ja hyvinhän tuota näytit siellä vetävän.Nyt täytyy sanoa, että on sitten ajettu![]()
Ajot alkoi ke, ja tänään päättyi Enduranceen![]()
Täällä toinen joka sai aurinkoa yli riittävän määrän.Jopa niin loistavat että näyttäis nahka kuoriutuvan pois. Joskus pitäs vaan oppia laittamaan sitä aurinkorasvaa ennen niitä palamia, mutta ei oo näköjään tähän ikään tuota vielä oppinut
.![]()