Athene
Lady, Sexy Lady
Jeah hyvältä näyttääNo nythän se ennuste näyttää jo paljon paremmalta kuin eilen.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeah hyvältä näyttääNo nythän se ennuste näyttää jo paljon paremmalta kuin eilen.![]()
![]()
Minkäslaisen renkaan olisit tarvinnut? Mulla on himassa varalla Diablo Corsa 3:set 180/50 ja 120/70. Auttaisko jos otan matkaan ja vaihdat paikan päällä? Samanlaisen renkaan sitten haluaisin takaisin vaihdossa...Ylläri: Nyt kun sää näyttää hyvältä niin uusi takarengas ei kerinnytkään tulla ajoissa niin joutuu jättämään ratapäivän väliin![]()
Me lähdetään varmaan pari tuntia teidän perään...Rock.
Gixukin fiilattu kuntoon eilisiltana ja on vaan kovaa ajoa vailla. Meidän autokunta starttailee noin klo 17 pintaan Espoon suunnilta ja on sitten perillä kun ilta vaihtuu yöksi...![]()
Nähdään siellä sitten tai viimeistään aamulla radalla.
Kiitoksia tarjouksesta mutta tarttisi olla 160/60, eikä rahatilannekkaan salli toisen kummin hankkimista heti perään.Minkäslaisen renkaan olisit tarvinnut? Mulla on himassa varalla Diablo Corsa 3:set 180/50 ja 120/70. Auttaisko jos otan matkaan ja vaihdat paikan päällä? Samanlaisen renkaan sitten haluaisin takaisin vaihdossa...Ylläri: Nyt kun sää näyttää hyvältä niin uusi takarengas ei kerinnytkään tulla ajoissa niin joutuu jättämään ratapäivän väliin![]()
ja mulla ei renkaanvaihtotyökaluja mutta jollakulla varmaan olisi?
Ok, hyvä yritys joka tapauksessa. Harmi että reissu jää nyt tämän takia väliin. Mutta seuraavalle keikalle sitten uusilla kumeilla...Kiitoksia tarjouksesta mutta tarttisi olla 160/60, eikä rahatilannekkaan salli toisen kummin hankkimista heti perään.Minkäslaisen renkaan olisit tarvinnut? Mulla on himassa varalla Diablo Corsa 3:set 180/50 ja 120/70. Auttaisko jos otan matkaan ja vaihdat paikan päällä? Samanlaisen renkaan sitten haluaisin takaisin vaihdossa...Ylläri: Nyt kun sää näyttää hyvältä niin uusi takarengas ei kerinnytkään tulla ajoissa niin joutuu jättämään ratapäivän väliin![]()
ja mulla ei renkaanvaihtotyökaluja mutta jollakulla varmaan olisi?
Se on kato se Team ReiluKerhoHirveen montaa ihmistä ois syytä kiitellä onnistuneesta reissusta ja välittömästä palautteesta, joten kaikille kiitos!
Onko musta tullut ReilunKerhon maskotti..Se on kato se Team ReiluKerhoHirveen montaa ihmistä ois syytä kiitellä onnistuneesta reissusta ja välittömästä palautteesta, joten kaikille kiitos!![]()
Opit kyllä aikanaan "talon" tavoille. Johan sä nyt opit tankkaamaanki kannustaVarikolla vallitsee täydellinen tasa-arvo![]()
![]()
Ellei satu kuulumaan niihin varikkokissoihin...
Suuret kiitokset kaikille, että jaksoitte minuu taas monta päivää.
Hyvännäköinen video. Vielä voisi omia linjoja kiristää parissa mutkassa ja tietty nopeutta olisi varaa nostaa huimasti....kun antaisi vaan pää periksi..Edit. Näin se olisi pitänyt ajaa, http://youtube.com/watch?v=Kssgg9eT1Z8