• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapäivä Alastaro 10.8.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä me voidaan hetkee aikaisemminkin lähtee, niin ei tarvii hurjastella. Olisko sillee, että porukka on sitten 7.45 valmiina tankanneena valmiina lähtöön! Eipä tuu ainakaan hätää.

Ilmottautumiseen tosin on aikaa kokonainen 30minuuttia, joten sitten on ajoaikaa 1h45min maksimissaan ;)

TAMPEREEN PORUKKA STARTTAA SIIS 7.45!
Matkaa on Lahdesjärveltä varmaan noin 110km jos menee tota isoa tietä. Alkumatkasta on hitaita pätkiä mut loppu on satasta. Jos 7.45 lähtee ja ysiks meinaa olla perillä niin marssitahdin täytyy olla ehkä pikkasen reippaampi kuin mitä pyöreet kyltit tien reunassa näyttää. Mut jos meinaa vielä suorittaa tankkauksen ja rengaspaineitten laskun esim Vampulan Essolla niin sit täytyy ajella reippaammin tai lähtee aikaisemmin. Hiukan mutkasempana vaihtoehtona ois myös ajella Vesilahden, Punkalaitumen ja Alastaron kautta mikä taitaa olla lyhyempikin mut hiukan hitaampi (riippuen jälleen marssitahdista) reitti. Mulle käy kaikki, mut maksamattomana lähtisin mielellään varmasti ajoissa.
Jep. Itsekin olen mielummin ajoissa, niin ei tartte ressata. Vesilahden kautta sinne pääsee kyllä kivasti.

ZR-7herwood: onko se sun Suzuki Wäinölöitten pihassa?

Matkaa on Lahdesjärveltä varmaan noin 110km jos menee tota isoa tietä. Alkumatkasta on hitaita pätkiä mut loppu on satasta. Jos 7.45 lähtee ja ysiks meinaa olla perillä
Lahdesjärveltä näyttäs olevan karttaohjelman mukaan 103km. Ja toki tuo alkupää on hissukampaa menoa, mutta nyt on senverran sivistyksessä aukkoa, että mites tuo ruuhka aamusella. Pääseekö ohitustiellä kuitenkin etenemään vai ruuhkautuuko myös Nokian suuntaan pahasti? Mitä tulee lähtöaikaan, niin enpä ottanut tota huomioon, ettet ollu ilmottautunut, joten lähdetään vaan aikasemmin. Onko ehdotuksia lähtöajan suhteen, riittääkö esim 7.30 startti Lahdesjärveltä?

Sittenkun asiaa oikeen tarkkaan miettii, niin vi**uako mäkin oon meinannut Lahdesjärvelle ajella... Jos ette ihan karmeesti ahdistu niin lähden teidän "letkan" perään vasta Nokialta, Shellin kohdalta kunhan siitä ohi menette... Jos siis mennään pikateitä pitkin... Jollain tavalla tuo aamusella pikatiellä ajaminen tietty on tylsää, mutta eiköhän sitä mutkaa sitten saada painaa Alastarossa
wink.gif

Mutmut, mites mennään?

Kyllä me voidaan hetkee aikaisemminkin lähtee, niin ei tarvii hurjastella. Olisko sillee, että porukka on sitten 7.45 valmiina tankanneena valmiina lähtöön! Eipä tuu ainakaan hätää.

Ilmottautumiseen tosin on aikaa kokonainen 30minuuttia, joten sitten on ajoaikaa 1h45min maksimissaan ;)

TAMPEREEN PORUKKA STARTTAA SIIS 7.45!
Matkaa on Lahdesjärveltä varmaan noin 110km jos menee tota isoa tietä. Alkumatkasta on hitaita pätkiä mut loppu on satasta. Jos 7.45 lähtee ja ysiks meinaa olla perillä niin marssitahdin täytyy olla ehkä pikkasen reippaampi kuin mitä pyöreet kyltit tien reunassa näyttää. Mut jos meinaa vielä suorittaa tankkauksen ja rengaspaineitten laskun esim Vampulan Essolla niin sit täytyy ajella reippaammin tai lähtee aikaisemmin. Hiukan mutkasempana vaihtoehtona ois myös ajella Vesilahden, Punkalaitumen ja Alastaron kautta mikä taitaa olla lyhyempikin mut hiukan hitaampi (riippuen jälleen marssitahdista) reitti. Mulle käy kaikki, mut maksamattomana lähtisin mielellään varmasti ajoissa.
Jep. Itsekin olen mielummin ajoissa, niin ei tartte ressata. Vesilahden kautta sinne pääsee kyllä kivasti.

ZR-7herwood: onko se sun Suzuki Wäinölöitten pihassa?
Jep.

Mulle on ihan sama missä kokoonnutaan, itse starttaan tästä keskustan nurkalta. Ilmoittakaa vaan aika ja paikka. Ja tosiaan se Esso muutama km ennen rataa on kait viimeinen tankkauspaikka? Mulla on ainakin rengaspainemittari mukana, enimmät paineet aattelin päästellä pois vasta siellä (renkaista ja muutenkin...).

Eikös Nokialta mee Humppilan kautta suorin reitti. Taas Tampereelta paras on ollut vesilahti --Rämsöö-punkalaidun -Alastaro reitti. Alastarossa tankki täyteen niin se on siinä.
ghostface.gif

Mites Vesilahdentien peuratilanne, tuo aamu on vielä suhteellisen vilkasta peura-aikaa... Meneekö mulla jo liiaksi jännittämiseksi?
cool.gif
Voi niitä olla, mut jostain syystä en oo niitä tolla pätkällä nähny kuin vissiin kerran pellolla vaikka oon ajanu tota kautta Turkuun tai takas kymmeniä kertoja. En tosin aamuisin vaan lähinnä iltaisin.

Oisko 7.30 lähtö ABC:ltä jos mennään Vesilahden kautta (silloinkin saanee päästellä silleen ei kovaa mut reippaasti, koska matkalla jonkin verran hitaampia pätkiä. Tai jos isoo tietä mennään niin lähettäis viimeistään kasilta Nokialla olevalta Tampereelta katsottuna pätkä Citymarketin jälkeen vasemmalta olevalta bensikseltä. En muista mikä asema.

Eikös Nokialta mee Humppilan kautta suorin reitti. Taas Tampereelta paras on ollut vesilahti --Rämsöö-punkalaidun -Alastaro reitti. Alastarossa tankki täyteen niin se on siinä.
ghostface.gif
Vai humppilan kautta
cool.gif
Mutta hyvä seura voittaa tietty aina lyhyimmän reitin, eli tuun ehdottomasti vaiks mistä...

Oisko 7.30 lähtö ABC:ltä jos mennään Vesilahden kautta (silloinkin saanee päästellä silleen ei kovaa mut reippaasti, koska matkalla jonkin verran hitaampia pätkiä. Tai jos isoo tietä mennään niin lähettäis viimeistään kasilta Nokialla olevalta Tampereelta katsottuna pätkä Citymarketin jälkeen vasemmalta olevalta bensikseltä. En muista mikä asema.
Nokialla Citymarketin jälkeen vasurissa oleva asema on siis juuri tuo mainitsemani Shell...

ghostface.gif
Ei mee Nokialta Humppilan kautta. Huittisia varmaan tarkoitit. Tie 12 kuitenkin.

Vesilahden kautta mennessä on itseasiassa yksi hyvä vaihtoehto mennä Rämsööstä Stormiin (laitettu vissiin viime kesänä asvaltti soratien päälle) ja loppumatka tietä 12.

MUISTUTUS !

Ilmottatutuminen alkaa klo 9.00, ja ajajakokous 9.30. Eli olkaa ajoissa paikalla.

Ilmottautuminen ja ajajakokous on kaikille radalle menijöille pakollinen. Jos myöhästyt, et luultavasti pääse radalle koko päivänä, vaikka kuinka olet maksanut ennakkoon ja tullessa oli ruuhkaa ja rekka kaatunut poikittain tielle.
OK .. Lähdetään sitten mieluummin 6:59:99 kuin 7:00:01 ja sitä
ennen on tietenkin tankattu jo hyvissä ajoin ... ja ajellaan
rajoitusten mukaan .. kuten aina ..
Siis Nihtisillan ABC ajoissa ennen klo 7:00 ..
Reitistä voidaan keskustella siinä .. mutta tie no2 käy ihan hyvin ..
smile_org.gif

Mulla on tapana muistutella muita, mutta sitte itte olen ainoana myöhässä.
confused_orig.gif
<span style='font-size:12pt;line-height:100%'><span style='color:red'>HUOM ... UUSI AIKA klo 6:30 lähtö

Nihtisillan ABC .. Espoosta </span>
</span>

Sorry ... joku kertoi ettei muuten ehkä .. siis ehkä .. ehdi ..
shaun.gif

ghostface.gif
Ei mee Nokialta Humppilan kautta. Huittisia varmaan tarkoitit. Tie 12 kuitenkin.

Vesilahden kautta mennessä on itseasiassa yksi hyvä vaihtoehto mennä Rämsööstä Stormiin (laitettu vissiin viime kesänä asvaltti soratien päälle) ja loppumatka tietä 12.
No jos mennään sen vesilahden kautta. Ja lähetään liikeelle 7.30 ABC:ltä.

ZR-7herwood: Lähdetäänkö Wäinölästä vartin yli?

ghostface.gif

Elikkäs, pistetääs niitti tälle...

Tampereen porukan startti Lahdesjärven ABC:lta klo 7.30

Tuun ite paikalle seiskan jälkeen ja vetäsen varmaan nopeen aamupalan siinä samalla vaivalla. Mopo siis sininen perälaukullinen Zetori, nokassa .ORG! tarra!

ghostface.gif

Sopii mulle. Tossa ei taida olla siltikään yhtään ylimääräistä aikaa meikäläiselle, eli mä jätän sen tankkauksen ennen rataa ja käyn Vampulassa parin setin jälkeen.

ghostface.gif

Sopii mulle. Tossa ei taida olla siltikään yhtään ylimääräistä aikaa meikäläiselle, eli mä jätän sen tankkauksen ennen rataa ja käyn Vampulassa parin setin jälkeen.
Lähetään vaikka tasalta Wäinölästä sitten... Ei ole ongelma mulle
talktohand.gif
Jos TeeVeekin on paikalla jo seiskan jälkeen, niin voidaan lähteä kun Eskola saapuu (Niin tai mistäs minä tiedän millainen aamuvirkku se Eskola on  
biggrin.gif
)

Tullaan Stormista valtatie 12:lle, niin jää sullekin ylmäärästä aikaa... Ajellaan sellasta turvallista matkavauhtia, niin ei tuu sanomisia, mutta matka taittuu
wink.gif
Pysähdytään Vampulan Essolle tankkaamaan, niin ei tarvii sunkaan turhia edestakasi ajella

Tampereelta lähdössä siis:
Eskola, TeeVee, Dumppa, klonkku6, ZR-7herwood

MUISTUTUS !

Ilmottatutuminen alkaa klo 9.00, ja ajajakokous 9.30. Eli olkaa ajoissa paikalla.

Ilmottautuminen ja ajajakokous on kaikille radalle menijöille pakollinen. Jos myöhästyt, et luultavasti pääse radalle koko päivänä, vaikka kuinka olet maksanut ennakkoon ja tullessa oli ruuhkaa ja rekka kaatunut poikittain tielle.
OK .. Lähdetään sitten mieluummin 6:59:99 kuin 7:00:01 ja sitä
ennen on tietenkin tankattu jo hyvissä ajoin ... ja ajellaan
rajoitusten mukaan .. kuten aina ..
Siis Nihtisillan ABC ajoissa ennen klo 7:00 ..
Reitistä voidaan keskustella siinä .. mutta tie no2 käy ihan hyvin ..
smile_org.gif

Mulla on tapana muistutella muita, mutta sitte itte olen ainoana myöhässä.
confused_orig.gif
<span style='font-size:12pt;line-height:100%'><span style='color:red'>HUOM ... UUSI AIKA  klo 6:30 lähtö

Nihtisillan ABC .. Espoosta  </span>
</span>

Sorry ... joku kertoi ettei muuten ehkä .. siis ehkä .. ehdi ..  
shaun.gif
HUOM !!!!

Back