• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapäivä Alastaro 10.8.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Helsingin suunnasta kimppamenoa ...

Ps Matti R ajellaanko jostain sinne häh, meni puihin tuo kyykyn osto ainaskin toistaiseksi
nixweiss.gif
ja siis myös muut pääkaupungin pojat ja tytöt ( siis ajellanko yhessä sinne)
sport05.gif
Miten olisi, jos klo 7:00 Nihtisillan ABC:llä

Ajoreitti olisi suorinta tietä (luulisin)
Turun motaria ja sitten
tielle 280 -> Somerolle ja sitten
52:sta, kunnes 10-tietä hieman vasemmalle
ja sitten tietä 213 Ypäjän suuntaan (ohi siis)
Loimaalle ja sitten vaan suoraan Virtaalle tjsp
Siellä se jossain on ..
kunpa muistaisi tarkemmin vaikka käynyt olen monesti ..
siis tämän mukaan ....
TUONNE ja valitse otsikosta REITTIHAKU
ja laitat vaikka lähtopisteeksi Helsinki ja päätepisteeksi Virttaa
ja siinä se .. voit lähentää karttaa niin näet tarkemmin (~173,4km)

Moottoriradan kotisivut sanovat, että ..
"Ajoaika Turusta 45 minuuttia, Tampereelta 1 tunti ja Helsingistä 2:15 tuntia."

Joten .. eiköhän se siihen kintaalle mene, kun perillä alkaa
ajajakokous klo 9:30 ... ei siihen ihan hirveesti löysää jää ..
smile_org.gif
Joo mää katoin ton reitin kans.. mulla on myös tuo gps niin löydetään perille.. eli 07.00 ABC Nihtisilta hyvä on
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Eiköhän se maksu tuu torstaiksi puoleenpäivään mennessä kun nyt makso, eli tuulettamaan pölyttyneitä korvantauksia.
Sua ei näy ilmoittautuneissa ollenkaan, joten en voinut kuitata maksuasi maksetuksi. Maksu on siis saapunut jo. Nopeaan olet näköjään menossa, joten ilmoittauduppa vielä.
Mä vaihdoin sen, flamedragon siirretty keskiryhmästä nopeaan.

edit. siis suvi oisko ollu niin ettet nähnyt sitä ilmoa kun just siirtelin sitä..?

Ja lippumisten vuorot:

Piste 1. Piste 2.
10-11 Mazak Sebu
11-12 TeeVee pgr81
12-13 m.e jii-äm
13-14 Gamma PumpMan
14-15 Popeye demonos
15-16 MattiR flamedragon

Ruokailu varattu lounaspöytä (salaatti, leipä, ruokajuoma, lämmin ruoka ja kahvi) alkamaan klo 12. Lippumiehille ruokailu ry:n puolesta.

Lounasta saa ostaa kaikki halukkaat alastaron ravintolasta reilun 7€:n hintaan.

Helsingin suunnasta kimppamenoa ...

Ps Matti R ajellaanko jostain sinne häh, meni puihin tuo kyykyn osto ainaskin toistaiseksi
nixweiss.gif
ja siis myös muut pääkaupungin pojat ja tytöt ( siis ajellanko yhessä sinne)
sport05.gif
Miten olisi, jos klo 7:00 Nihtisillan ABC:llä

Ajoreitti olisi suorinta tietä (luulisin)
Turun motaria ja sitten
tielle 280 -> Somerolle ja sitten
52:sta, kunnes 10-tietä hieman vasemmalle
ja sitten tietä 213 Ypäjän suuntaan (ohi siis)
Loimaalle ja sitten vaan suoraan Virtaalle tjsp
Siellä se jossain on ..
kunpa muistaisi tarkemmin vaikka käynyt olen monesti ..
siis tämän mukaan ....
TUONNE ja valitse otsikosta REITTIHAKU
ja laitat vaikka lähtopisteeksi Helsinki ja päätepisteeksi Virttaa
ja siinä se .. voit lähentää karttaa niin näet tarkemmin (~173,4km)

Moottoriradan kotisivut sanovat, että ..
"Ajoaika Turusta 45 minuuttia, Tampereelta 1 tunti ja Helsingistä 2:15 tuntia."

Joten .. eiköhän se siihen kintaalle mene, kun perillä alkaa
ajajakokous klo 9:30 ... ei siihen ihan hirveesti löysää jää ..
smile_org.gif
Joo mää katoin ton reitin kans.. mulla on myös tuo gps niin löydetään perille..  eli 07.00 ABC Nihtisilta hyvä on
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Sanoisin että nopein reitti on kakkostietä pitkin karkkilan ja Forssan läpi.

MUISTUTUS !

Ilmottatutuminen alkaa klo 9.00, ja ajajakokous 9.30. Eli olkaa ajoissa paikalla.

Ilmottautuminen ja ajajakokous on kaikille radalle menijöille pakollinen. Jos myöhästyt, et luultavasti pääse radalle koko päivänä, vaikka kuinka olet maksanut ennakkoon ja tullessa oli ruuhkaa ja rekka kaatunut poikittain tielle.

Nyt olis yhdelle Helsingistä lähtijälle pakukyyti tarjolla. Ehtona on et joutuu ajamaan sen pakun, meikä pysyy toistaiseksi poissa liikenteestä
sad_orig.gif

Yhteydet privalla, (tai saa soittaakin, jos numero on jo tiedossa)
Edelleen ois kimppakyytiläinen (eli siis kuski) hakusessa. Tai jos joku on menossa autolla pk-seudulta jossa olis tilaa (pienelle) miehelle ja pyörälle, ni ilmotelkaa pliis.

Vai onks kaikilla autot täynnä ja suuntana Tasari?
PM lähetetty

Yritän ehtiä 7:15 mennessä abc:lle. Jos ei näy, menkää vaan. Melkolailla tarkasti 150km matkaa, viimeks piti "joustaa" rajoituksista et kerkesin
tounge.gif

Mä tuun sinisellä matkavessalla, puimakoneeksi kutsutaan myös
smile_org.gif

MUISTUTUS !

Ilmottatutuminen alkaa klo 9.00, ja ajajakokous 9.30. Eli olkaa ajoissa paikalla.

Ilmottautuminen ja ajajakokous on kaikille radalle menijöille pakollinen. Jos myöhästyt, et luultavasti pääse radalle koko päivänä, vaikka kuinka olet maksanut ennakkoon ja tullessa oli ruuhkaa ja rekka kaatunut poikittain tielle.
OK .. Lähdetään sitten mieluummin 6:59:99 kuin 7:00:01 ja sitä
ennen on tietenkin tankattu jo hyvissä ajoin ... ja ajellaan
rajoitusten mukaan .. kuten aina ..
Siis Nihtisillan ABC ajoissa ennen klo 7:00 ..
Reitistä voidaan keskustella siinä .. mutta tie no2 käy ihan hyvin ..
smile_org.gif

Mulla on tapana muistutella muita, mutta sitte itte olen ainoana myöhässä.
confused_orig.gif

Kaikki ennakkomaksut on nyt kuitattu. Vapaana ajamaan paikkoja ainakin nämä:

Hidas 1 kpl
Keskinopea 8 kpl
Nopea 19 kpl

Vapaat paikat Tommi jakaa paikanpäällä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Nyt ilmoittautuminen ei auta enää. Ilmoittautuminen siis ainoastaan paikanpäällä.

Tsekkaaspa sumppa mun maksu. Ilmoittauduin keskinopeeseen ja maksoin 6.8.2007 Sammon tililtä. Tsekkasin just tilitapahtumat ja oli maksu lähtenyt ko päivänä.

Korjaus Tommi tiedoksi ennakkomaksuista:

Heippa maksu ok, nopea ryhmä.
Puujahke maksu ok, keskiryhmä.

Olen näköjään skipannut kyseiset. Ei siis näy ilmoittautuneissa, jos eivät uudelleen ilmoittaudu.

Tampereen porukkakin vois varmasti ajella yhessä nipussa.
Nopeesti katottuna lähtö Lahdesjärven ABC:lta viimeistään kasin aikoihin niin ehditään raahassa paineleen ja tankkaamaankin vielä siellä päässä.

Tampereelta siis lähdössä ainakin

Eskola
TeeVee
Voisin noviisin ominaisuudessa liittyä joukkoon...
Me ollaankin Eskolan kanssa jo sellasia ratakettuja, ettei pahemmista väliä...  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Tervetuloa vaan mukaan
Ehditäänkös me? Jos yhdeksältä pitää jo olla ilmoittautumassa?

Kyllä me voidaan hetkee aikaisemminkin lähtee, niin ei tarvii hurjastella. Olisko sillee, että porukka on sitten 7.45 valmiina tankanneena valmiina lähtöön! Eipä tuu ainakaan hätää.

Ilmottautumiseen tosin on aikaa kokonainen 30minuuttia, joten sitten on ajoaikaa 1h45min maksimissaan ;)

TAMPEREEN PORUKKA STARTTAA SIIS 7.45!

Kyllä me voidaan hetkee aikaisemminkin lähtee, niin ei tarvii hurjastella. Olisko sillee, että porukka on sitten 7.45 valmiina tankanneena valmiina lähtöön! Eipä tuu ainakaan hätää.

Ilmottautumiseen tosin on aikaa kokonainen 30minuuttia, joten sitten on ajoaikaa 1h45min maksimissaan ;)

TAMPEREEN PORUKKA STARTTAA SIIS 7.45!
Matkaa on Lahdesjärveltä varmaan noin 110km jos menee tota isoa tietä. Alkumatkasta on hitaita pätkiä mut loppu on satasta. Jos 7.45 lähtee ja ysiks meinaa olla perillä niin marssitahdin täytyy olla ehkä pikkasen reippaampi kuin mitä pyöreet kyltit tien reunassa näyttää. Mut jos meinaa vielä suorittaa tankkauksen ja rengaspaineitten laskun esim Vampulan Essolla niin sit täytyy ajella reippaammin tai lähtee aikaisemmin. Hiukan mutkasempana vaihtoehtona ois myös ajella Vesilahden, Punkalaitumen ja Alastaron kautta mikä taitaa olla lyhyempikin mut hiukan hitaampi (riippuen jälleen marssitahdista) reitti. Mulle käy kaikki, mut maksamattomana lähtisin mielellään varmasti ajoissa.

Back