No me siinä jo hitaanryhmän pojaat ihmeteltiinkin et kukas typy se ajelee kilvettömällä...Olin eilen kokeilemassa veljen ratamopoo ja tulin siihen tulokseen, et busa menee myyntiinMut oli se niin kivaa puolet keposemmalla laitteella![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No me siinä jo hitaanryhmän pojaat ihmeteltiinkin et kukas typy se ajelee kilvettömällä...Olin eilen kokeilemassa veljen ratamopoo ja tulin siihen tulokseen, et busa menee myyntiinMut oli se niin kivaa puolet keposemmalla laitteella![]()
![]()
Et sitten yhtään vanhempaa viestiketjua aiheesta löytäny?CBR 600RR sanoi:Ens vuonna olis tarkotus tulla kattomaa mikä meno siellä Ahvenistolla on. Muutama kysymys Ahvenistoon liittyen
4) Unohtuiko joku oleellinen?
Kiitos!

Holtsu sanoi:Et sitten yhtään vanhempaa viestiketjua aiheesta löytäny?![]()
CBR 600RR sanoi:Ens vuonna olis tarkotus tulla kattomaa mikä meno siellä Ahvenistolla on. Muutama kysymys Ahvenistoon liittyen.
Bolt sanoi:Orgilla on melumittari. Mun rääräästä mitattiin melut Alastarossa tänä kesänä. Laita ensi kesänä kysely pari päivää ennen alastaron viikonloppua, niin joku kenellä se mittari hallussa voi ilmoittautua ja ottaa sen mukaan. Tänä vuonna orgilla oli kaksi päivää Ahvenistolla ja toinen niistä oli meluvapaa päivä. Silloinkin on joku meluraja, mutta siitä ainakin sun pyörä menee heittämällä läpi. Ensi vuoden melurajoista ja onko edes Ahvenistolla orgin päivää ei ole tietoa. 1.40 Alastarossa riittää mun mielestä näytöksi, että Ahvenistolla voi ostaa lipun keskiryhmään.
Bolt sanoi:Orgilla on melumittari. Mun rääräästä mitattiin melut Alastarossa tänä kesänä. Laita ensi kesänä kysely pari päivää ennen alastaron viikonloppua, niin joku kenellä se mittari hallussa...
Goofy S sanoi:Mittari (laadukas Testo) on mulla mutta se on yhteistä omaisuuttamme joten muistuttakaa.