1.35 tällä hetkellä, sit kun sen saa ajettuu, niin otetaan uusMikäs oli tavoite?
Enemmän olisin meistä miehistä huolissaan sillä mehän ne kaadot ajettiin.
Juu pieni asennekasvatus ois joskus paikallaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1.35 tällä hetkellä, sit kun sen saa ajettuu, niin otetaan uusMikäs oli tavoite?
Enemmän olisin meistä miehistä huolissaan sillä mehän ne kaadot ajettiin.
Olihan siellä ohituspaikkoja enemmän, eli koko pätkä neulansilmästä hevosenkengän alkuun, mutkat ja jarrutuspaikat pois lukien. Ohitukset on vähän radalla ajaneiden kohdalla oma riskinsä, joka pyritään ohituskielloilla minimoimaan.Yhtä asiaa kuitenkin hieman kritisoisin eli ohitus paikkoja olisi saannut olla enemmän kuin se ns pääsuora. Tämä koski lähinnä sitä hidas ryhmää joka oli ollut jo radalla.
Ei siellä ajanottoo ollukaan, perstuntumalla mennäänÖööööö.....
Ajanottohan oli kielletty....kuka tietää miten kovaa se kilisevä mopo oikein menikään![]()
Hanski (maaefekti-FJR)
Itse ajelin juuri tuossa hidas ryhmä ykkösessä enkä huomannut, että olisi ollut tarvetta lisätä ohituspaikkoja. Vähentää nimenomaan riskiä huomattavasti, kun ohitukset eivät tule yllättäen.Olihan siellä ohituspaikkoja enemmän, eli koko pätkä neulansilmästä hevosenkengän alkuun, mutkat ja jarrutuspaikat pois lukien. Ohitukset on vähän radalla ajaneiden kohdalla oma riskinsä, joka pyritään ohituskielloilla minimoimaan.Yhtä asiaa kuitenkin hieman kritisoisin eli ohitus paikkoja olisi saannut olla enemmän kuin se ns pääsuora. Tämä koski lähinnä sitä hidas ryhmää joka oli ollut jo radalla.
Toisaalta jonoon joutuessaan itse kukin voi tehdä varikon läpiajon ja tulla uudestaan ulos kun lössi on kauempana. Eilenkin tällä taktiikalla pystyi vetämään pari kiekkaa putkeen ihan omassa rauhassa.
Eipä meikäläisen tarvinnut ajaa yhtä kierrosta pitempään ohitusta varten hidas kakkosessakaan.Itse ajelin juuri tuossa hidas ryhmä ykkösessä enkä huomannut, että olisi ollut tarvetta lisätä ohituspaikkoja. Vähentää nimenomaan riskiä huomattavasti, kun ohitukset eivät tule yllättäen.
Mutta kuka oli se hussella ajava poika? Oli aikas makeet silmätOiskohan se rikas![]()
![]()
![]()
No ei se haittaaSori, en oo mäkään kovin rikas![]()
![]()
ot: paljonko on bussilla hintaa? ei sillä, että olisin sitä ostamassa vaan ihan mielenkiinnosta...No ei se haittaaSori, en oo mäkään kovin rikas![]()
![]()
![]()
![]()
Olin eilen kokeilemassa veljen ratamopoo ja tulin siihen tulokseen, et busa menee myyntiinMut oli se niin kivaa puolet keposemmalla laitteella![]()
![]()
10 000€ ja saa tulla hakeen uuteen hyvään kotiin.ot: paljonko on bussilla hintaa? ei sillä, että olisin sitä ostamassa vaan ihan mielenkiinnosta...