Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari meni hitaasta vielä sun jälkees. Peräjälkeen samalla setillä kakkoslippupisteellä ja sitten neulansilmässä.. Mitäs itse oikein urheilitMissä kohtaa näin paljon pyöriä kaatui? Itse meni nurin n. klo 16 ja siihe mennessä taisin olla neljäs?
Sä menit nurin jo ennen kolmee kun mun lippuvuoro oliMissä kohtaa näin paljon pyöriä kaatui? Itse meni nurin n. klo 16 ja siihe mennessä taisin olla neljäs?
Jephidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...![]()
Siinä just ennen tunnellia. Hankala selittää. Semmonen tiukempi kurvi oikeelle, jalkatappi / jarru otti kiinni ja pyörä liukui alta. Kaverilla suht vastaavat vahingot dukessa, kustannus +4000€, eli kaskoon menee, korjataan tai lunariin. Vähän kiikun kaakun... Maanantaina se selvii. Onneksi tunnen ne SVT:n tarkastajat duunin puolestaMitäs itse oikein urheilit?! Tuliko pyörään paljon vauriota?![]()
Pääsin ehjänä kotiin. Jarrupoljin + kahva oli vähän lyhyitä versioita mutta toimi silti. Olihan sitä n. 200km kotimatkaa. Ketkä kaatui hidas kakkosessa?hidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...![]()
edit: pääsit adez kunnialla kotiin? sulla taisi olla vähän matkaa...
Pakko kompata Athenea mäkin olen siis parasta a-ryhmääJephidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...
!![]()
scuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...Ketkä kaatui hidas kakkosessa?
Millaisilla pyörillä kaaduttiin? Ihmeellistä että hitaassa ajetaan ulos. Itse tuli kyllä päästeltyä aika reippaastikkin mutta en mielestäni siihen missä kaaduin niin erikoisen kovaa mennyt... No eihän siinä tarvii olla kuin pieni virhe asennossa tai ajolinjassa, tms. niin johan lähteescuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
joku hopeisella z750lläscuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...Ketkä kaatui hidas kakkosessa?
scuuballa 636 ninja... scuuballa tais lähteä etunen alta mutkassa jarrulla kun porukka oli lähes pysähdyksissä ton toisen kaatuneen johdosta... itse vahvistanee tämän... meikäläisen muistiin ei kannata luottaa...Millaisilla pyörillä kaaduttiin? Ihmeellistä että hitaassa ajetaan ulos. Itse tuli kyllä päästeltyä aika reippaastikkin mutta en mielestäni siihen missä kaaduin niin erikoisen kovaa mennyt... No eihän siinä tarvii olla kuin pieni virhe asennossa tai ajolinjassa, tms. niin johan lähteescuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
hianoo ja hauskaa oli, ajella juu... kyllä sieltä jotain kouraan tai johonkin muualle jäi...Jäikö ratapäivästä muutakin kouraan kuin kaadot? Itselläni oli tosi lystiä pörrätä 2 hidasta ja yks keskisetti. Ja ekaa kertaa tänä kesänä Ahvenistolla. Voittaa mennen tullen puhkikolutut paikalliset mutkapätkät.
Hyvä kun kerroit kuulumiset, vähän aprikoiden siinä muutaman toverin kanssa seurailtiin lähtöä parin onnettoman kahden sentin jarrunnysän kanssa liikenteeseen.Siinä just ennen tunnellia. Hankala selittää. Semmonen tiukempi kurvi oikeelle, jalkatappi / jarru otti kiinni ja pyörä liukui alta. Kaverilla suht vastaavat vahingot dukessa, kustannus +4000€, eli kaskoon menee, korjataan tai lunariin. Vähän kiikun kaakun... Maanantaina se selvii. Onneksi tunnen ne SVT:n tarkastajat duunin puolestaMitäs itse oikein urheilit?! Tuliko pyörään paljon vauriota?![]()
Pääsin ehjänä kotiin. Jarrupoljin + kahva oli vähän lyhyitä versioita mutta toimi silti. Olihan sitä n. 200km kotimatkaa. Ketkä kaatui hidas kakkosessa?hidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...![]()
edit: pääsit adez kunnialla kotiin? sulla taisi olla vähän matkaa...
*reps* Hyvä meininki.Mä mihinkää ulos ajanu. Iha reilusti keskelle siihen mutkaan ajolinjalle maastouduin mopon kans. "Viheltää!!"Millaisilla pyörillä kaaduttiin? Ihmeellistä että hitaassa ajetaan ulos. Itse tuli kyllä päästeltyä aika reippaastikkin mutta en mielestäni siihen missä kaaduin niin erikoisen kovaa mennyt... No eihän siinä tarvii olla kuin pieni virhe asennossa tai ajolinjassa, tms. niin johan lähteescuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
Hyvin se kotimatka meni kun rauhallisesti liikenteen mukana ajeli ja piti riittävät turvavälit edellä ajaviin ja ajoi ennakoivasti. yllättävän hyvin sai jarrutettua niillä nysillä kahvoilla ja tapeilla.Hyvä kun kerroit kuulumiset, vähän aprikoiden siinä muutaman toverin kanssa seurailtiin lähtöä parin onnettoman kahden sentin jarrunnysän kanssa liikenteeseen.