• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapäivä Ahvenisto 15.9.2007 PERUTTU!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ratamaksu maksettu 7.9.

Viikon päästä  
062802moto_prv.gif

Moroo mahtuuko hitaaseen posseen viellä? Mites menetellään? Laitanko hillon tilille... Jos esteri avaa hanat niin voiko maksun käyttää ens kaudella?

maksettu, mutta nyt ei pääsekkään paikalle , töitä per.., onko rahan suhteen mitään tehtävissä. paikka keskinopeassa.
crazy.gif

Moroo mahtuuko hitaaseen posseen viellä? Mites menetellään? Laitanko hillon tilille... Jos esteri avaa hanat niin voiko maksun käyttää ens kaudella?

Kato tätä: ilmoittautuminen
elikkä täynnä jos kaikki ilmoittautuneet maksavat?? Voihan aina tulla peruutuksia.
Oikein. Ensin on ilmoittautuminen suoritettava. Ja sehän ei onnistu jos paikat on täynnä. Paikanpäälle voi toki tulla ajoissa kyselemään peruutuspaikkoja. Paikat jaetaan silloin aamulla kahdeksan ja puoli yhdeksän välillä. Silloin maksu se 50,-

Ennakkomaksun mahdollisuutta ei enää ole.

maksettu, mutta nyt ei pääsekkään paikalle , töitä per.., onko rahan suhteen mitään tehtävissä. paikka keskinopeassa.
crazy.gif
Itse voit paikkasi myydä eteenpäin. Jos näin käy, mulle ilmoitus uudesta kuskista niin vaihdan nimen.

Ennakkomaksuja emme palauta. Ennakkomaksulla on tietty idea miksi sitä kerätään.

Tampesterista voisi harkita kimppalähtöä kohti Ahvenistoa, 7.15 vois olla hyvä aika startata Lahdesjärven ABC:ltä...
cool.gif

Pääkaupunkiseutu: köyhät
tounge.gif
(joilla ei lavettia tai pakua) startannevat Keimolan Nesteeltä klo 7:00, vai?

Mie en valitettavasti pääse ajamaan enkä liputtamaan koska työnantaja on päättänyt järjestää pakollista tekemistä
033102ass_1_prv.gif
. Eli minun paikkani vapaantuu hitaasta ryhmästä jollekkin,

Hitaassa ryhmässä vapautuu paikka.
Venäytin selkäni alkuviikolla enkä usko sen paranevan ajokuntoon lauantaihin mennessä.  
bawling.gif

Myös liputusvuoro jää näinollen tekemättä, sorry.
Ensi vuonna sitten...
smile_org.gif

Hitaassa ryhmässä vapautuu paikka.
Venäytin selkäni alkuviikolla enkä usko sen paranevan ajokuntoon lauantaihin mennessä.  
bawling.gif

Myös liputusvuoro jää näinollen tekemättä, sorry.
Ensi vuonna sitten...
smile_org.gif
Mä tuun lipulle ja ajamassa käyn sen verta et sais keulan säätöjä paikalleen.

Back