Ja vetomiehet ajaa kelillä kuin kelillä.Komeeta keliä pukkaa, eihän meitin ratapäivällä voi huonoja kelejä ollakaanSaa nähdä syyskuun puolivälin säätilanteen..![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vetomiehet ajaa kelillä kuin kelillä.Komeeta keliä pukkaa, eihän meitin ratapäivällä voi huonoja kelejä ollakaanSaa nähdä syyskuun puolivälin säätilanteen..![]()
![]()
Mut surinasussut ei..Ja vetomiehet ajaa kelillä kuin kelillä.Komeeta keliä pukkaa, eihän meitin ratapäivällä voi huonoja kelejä ollakaanSaa nähdä syyskuun puolivälin säätilanteen..![]()
![]()
![]()
maksu hoidettu "toisella tavalla"Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita.
kuitti.maksu hoidettu "toisella tavalla"Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita.pistin privaa![]()
Kämmäsin ja laitoin vahingossa itseni nopeaan ryhmään ekaksi. Tarkoitus oli siis hitaaseen! Jos maksan samantien, niin onko paikka hitaassa mun?Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita. Tyhjentämisen jälkeen halukkaat ilmoittautuvat vapautuneille paikoille ja maksu matkaan samantien kun ILMOITTAUTUMINEN ON VARMASTI ONNISTUNUT JA OLET VARMISTUSMEILIN VASTAANOTTANUT.
Ei ole jos hitaassa ei ole tilaa. Kuten ylempänä laitoin, siivoan tuon listan perjantaina. Silloin sitten skarppina ilmoittautumaan.Kämmäsin ja laitoin vahingossa itseni nopeaan ryhmään ekaksi. Tarkoitus oli siis hitaaseen! Jos maksan samantien, niin onko paikka hitaassa mun?Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita. Tyhjentämisen jälkeen halukkaat ilmoittautuvat vapautuneille paikoille ja maksu matkaan samantien kun ILMOITTAUTUMINEN ON VARMASTI ONNISTUNUT JA OLET VARMISTUSMEILIN VASTAANOTTANUT.
OK. Kiireissäni luin tekstistäsi puolet ja toimin sen mukaanEi ole jos hitaassa ei ole tilaa. Kuten ylempänä laitoin, siivoan tuon listan perjantaina. Silloin sitten skarppina ilmoittautumaan.Kämmäsin ja laitoin vahingossa itseni nopeaan ryhmään ekaksi. Tarkoitus oli siis hitaaseen! Jos maksan samantien, niin onko paikka hitaassa mun?Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita. Tyhjentämisen jälkeen halukkaat ilmoittautuvat vapautuneille paikoille ja maksu matkaan samantien kun ILMOITTAUTUMINEN ON VARMASTI ONNISTUNUT JA OLET VARMISTUSMEILIN VASTAANOTTANUT.
Klo 12.00 voi kuikuilla...
Sut siirretty hitaaseen. Samoin BeersTheAnswer siirretty keskinopeaan.OK. Kiireissäni luin tekstistäsi puolet ja toimin sen mukaanEi ole jos hitaassa ei ole tilaa. Kuten ylempänä laitoin, siivoan tuon listan perjantaina. Silloin sitten skarppina ilmoittautumaan.Kämmäsin ja laitoin vahingossa itseni nopeaan ryhmään ekaksi. Tarkoitus oli siis hitaaseen! Jos maksan samantien, niin onko paikka hitaassa mun?Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita. Tyhjentämisen jälkeen halukkaat ilmoittautuvat vapautuneille paikoille ja maksu matkaan samantien kun ILMOITTAUTUMINEN ON VARMASTI ONNISTUNUT JA OLET VARMISTUSMEILIN VASTAANOTTANUT.
Klo 12.00 voi kuikuilla...![]()
Mut joo, minut voi siis poistaa sieltä nopeasta ryhmästä ja kyttäilen vapautuvia paikkoja muihin ryhmiin perjantaina. Kiitos!
MaksettuKannasta tyhjennetty ei maksaneet pois. Nyt sitten ilmoittautuvat, raha liikkeelle heti sähköpostivarmistuksen saavuttua. Ja voi kuitata vielä vaikka tännekin.
Ei tarvii jos/kun raha on tiistaina tilillä. En halua niitä kuitteja. Menee vaan meilit tukkoon..MaksettuKannasta tyhjennetty ei maksaneet pois. Nyt sitten ilmoittautuvat, raha liikkeelle heti sähköpostivarmistuksen saavuttua. Ja voi kuitata vielä vaikka tännekin.Voin laittaa kuitista kopion mailiin jos tarvis.![]()
Hyvä Milhouse, 7 min suoritus Sumpan mailistaMaksettuKannasta tyhjennetty ei maksaneet pois. Nyt sitten ilmoittautuvat, raha liikkeelle heti sähköpostivarmistuksen saavuttua. Ja voi kuitata vielä vaikka tännekin.Voin laittaa kuitista kopion mailiin jos tarvis.![]()
Pidetään peukkuja että saat pyörän alleHyvä Milhouse, 7 min suoritus Sumpan mailistaMaksettuKannasta tyhjennetty ei maksaneet pois. Nyt sitten ilmoittautuvat, raha liikkeelle heti sähköpostivarmistuksen saavuttua. Ja voi kuitata vielä vaikka tännekin.Voin laittaa kuitista kopion mailiin jos tarvis.![]()
![]()
Toivottavasti nähdään radalla ja toivottavasti minulla on 36 cm3 enemmän kuin sinulla![]()
Kuitti. Tarkistappa onko sun tiedoissa oikea meiliosoite...?Ilmoittauduttu ja maksettu. Spostivarmistusta ei ole näkynyt, mutta nimi oli/on listalla niin maksoin kuitenkin.
Vilho