• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapäivä Ahvenisto 15.9.2007 PERUTTU!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saa nähdä syyskuun puolivälin säätilanteen
tounge.gif
..
Komeeta keliä pukkaa, eihän meitin ratapäivällä voi huonoja kelejä ollakaan  
cool.gif
Ja vetomiehet ajaa kelillä kuin kelillä.
wink.gif

Hondamiehet ja -naiset reenasivat lauantaina raesateessa Motoparkissa....hitsin hauskaa, Hakkapeliittaa alle vaan....

olin siellä minäkin
cool.gif

Asiat ja olosuhteet ei nyt oikein suosineet tota ratapäivää mun osalta eli joudun perumaan ja yksi paikka hitaaseen vapautuu multa.

Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita. Tyhjentämisen jälkeen halukkaat ilmoittautuvat vapautuneille paikoille ja maksu matkaan samantien kun ILMOITTAUTUMINEN ON VARMASTI ONNISTUNUT JA OLET VARMISTUSMEILIN VASTAANOTTANUT.

Tyhjennän tuon ilmoittautumistietokannan ilmoittautuneiden, ei maksaneiden osalta. Jos olet ilmoittautuneiden listalla ja maksusi on jo matkalla, ilmoita siitä minulle ennen perjantaita. Tyhjentämisen jälkeen halukkaat ilmoittautuvat vapautuneille paikoille ja maksu matkaan samantien kun ILMOITTAUTUMINEN ON VARMASTI ONNISTUNUT JA OLET VARMISTUSMEILIN VASTAANOTTANUT.
Kämmäsin ja laitoin vahingossa itseni nopeaan ryhmään ekaksi. Tarkoitus oli siis hitaaseen! Jos maksan samantien, niin onko paikka hitaassa mun?

Kämmäsin ja laitoin vahingossa itseni nopeaan ryhmään ekaksi. Tarkoitus oli siis hitaaseen! Jos maksan samantien, niin onko paikka hitaassa mun?
Ei ole jos hitaassa ei ole tilaa. Kuten ylempänä laitoin, siivoan tuon listan perjantaina. Silloin sitten skarppina ilmoittautumaan.

Klo 12.00 voi kuikuilla...

Ei ole jos hitaassa ei ole tilaa. Kuten ylempänä laitoin, siivoan tuon listan perjantaina. Silloin sitten skarppina ilmoittautumaan.

OK. Kiireissäni luin tekstistäsi puolet ja toimin sen mukaan
smile_org.gif

Mut joo, minut voi siis poistaa sieltä nopeasta ryhmästä ja kyttäilen vapautuvia paikkoja muihin ryhmiin perjantaina. Kiitos!

OK. Kiireissäni luin tekstistäsi puolet ja toimin sen mukaan
smile_org.gif

Mut joo, minut voi siis poistaa sieltä nopeasta ryhmästä ja kyttäilen vapautuvia paikkoja muihin ryhmiin perjantaina. Kiitos!
Sut siirretty hitaaseen. Samoin BeersTheAnswer siirretty keskinopeaan.

Kannasta tyhjennetty ei maksaneet pois. Nyt sitten ilmoittautuvat, raha liikkeelle heti sähköpostivarmistuksen saavuttua. Ja voi kuitata vielä vaikka tännekin.

Kannasta tyhjennetty ei maksaneet pois. Nyt sitten ilmoittautuvat, raha liikkeelle heti sähköpostivarmistuksen saavuttua. Ja voi kuitata vielä vaikka tännekin.
Maksettu
062802jumpie_prv.gif
Voin laittaa kuitista kopion mailiin jos tarvis.
Hyvä Milhouse, 7 min suoritus Sumpan mailista
biggrin.gif

Toivottavasti nähdään radalla ja toivottavasti minulla on 36 cm3 enemmän kuin sinulla
cool.gif
Pidetään peukkuja että saat pyörän alle
thumbs-up.gif

Hitaaseen ryhmään voisi tulla ihmettelemään, mutta taitaa olla jo tupaten täynnä. Tässä ei taida olla mitään systeemiä jos haluaa jonotella peruuntumisia?

Pitäisiköhän tulla muuten vaan katsomaan radalle menoa vaikka ei ajamaan pääsisikään. Onko tuolla Ahvenistolla hyviä paikkoja seurata ajoja katsojana?
biggrin.gif

Ilmoittauduttu ja maksettu. Spostivarmistusta ei ole näkynyt, mutta nimi oli/on listalla niin maksoin kuitenkin.

Vilho

Back