• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratakauden päätösbileet - la 15.9.2007 Hki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joutuu vapauttaan kaks paikkaa jonottaville saunojille..
sad_orig.gif

On niin epävarmaa että pääseekö tuo ukkoseni A-Maasta lomille, mutta me tullaan sit jatkojen jatkoille jos hommat menee putkeen.
smile_org.gif

Joten minut ja frogleyn voipi poistaa saunalistalta.

Seuraavat henkilöt:
2. Tommipommi
3. Madman
5. Miqa
7. Pos
9. Tapsa_V
16. [repe]
22. hjs
24. nwobhm
25. nwobhm:n avec
39. Petri12r

Maksusuoritus puuttuu vielä!
Poistanko listalta?

Miqa, sinulle vapautui paikka.

En ehdi alkurientoihin mukaan, joten vapauta Sumppa mun paikka jollekin halukkaalle! Katsotaan josko illan pimennyttyä jossain törmätään....

Tuleeko tästä nyt sitten porukalle lisämaksua jos meitä ei lähdekkään kuin 30 sinne kellariin?

Mä apustan heti 3 paikkaa niistä neljästä.
Eli mie, -wexi ja PKP tullaan sitten iltarientoihin. On sitten Reilukerho RC edustettuna kokonaisuudessaan
033102bebe_1_prv.gif

Maksan meidät kaikki samantien.

Kaksi paikkaa vapaana! Ne, jotka lyö la ensimmäisenä radalla mulle tai Tommille kympin kouraan, saa paikan.
cool.gif

Tämä on siitä hyvä "rata"keikka että tätä noi sääennusteet ei pysty latistamaan, pikemminkin päinvastoin.

Tulipa vaan mieleen, kun jälleen kerran ennuste ratapäivälle on vähemmän kutsuva. Mutta eiköhän sieltä joku satamaton rakokin löydy.

Back