Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, sä joudut maksaa loput.Tuleeko tästä nyt sitten porukalle lisämaksua jos meitä ei lähdekkään kuin 30 sinne kellariin?
Ja se tila ei sitten ollut halpaJuu, sä joudut maksaa loput.Tuleeko tästä nyt sitten porukalle lisämaksua jos meitä ei lähdekkään kuin 30 sinne kellariin?![]()
No tottapuhuen, MotOrg ry jo sponssaa tota tapahtumaa tilan osalta.
Se kympin maksu kattaa lähinnä ruokailukulut.
Älä oo tuollanen... kermap¤¤#"seEi kerkee iltarientoihin![]()
kaikki pääsee helpommalla ettei tällänen paskahousu tuu mukaanÄlä oo tuollanen... kermap¤¤#"seEi kerkee iltarientoihin![]()
Loistavaa!Mä apustan heti 3 paikkaa niistä neljästä.
Eli mie, -wexi ja PKP tullaan sitten iltarientoihin. On sitten Reilukerho RC edustettuna kokonaisuudessaan![]()
Maksan meidät kaikki samantien.
Mainio homma, pitäähän nyt tämä ahkera rataremmi saada kokonaisuudessaan mukaan näihin löylynheittokisoihin...Loistavaa!Mä apustan heti 3 paikkaa niistä neljästä.
Eli mie, -wexi ja PKP tullaan sitten iltarientoihin. On sitten Reilukerho RC edustettuna kokonaisuudessaan![]()
Maksan meidät kaikki samantien.![]()
Mulla muuttu suunnitelmat niin en pääse ilta rientoihin..käyn radalla vaanYksi paikka vapaana! Se, joka lyö la ensimmäisenä radalla mulle tai Tommille kympin kouraan, saa paikan.![]()
Mä katoin just samaa no illalla sitten juhlimaanTämä on siitä hyvä "rata"keikka että tätä noi sääennusteet ei pysty latistamaan, pikemminkin päinvastoin.
Tulipa vaan mieleen, kun jälleen kerran ennuste ratapäivälle on vähemmän kutsuva. Mutta eiköhän sieltä joku satamaton rakokin löydy.