• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratakauden päätös 1.–3.9.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mökki 2. "Lapin kollit" + muut vahvistukset

1. paikka             Kisu (El Chief)
tounge.gif

2. Paikka             Jähy (Jarno the liinatukka)
3. paikka             Jii-äm

4. paikka             Sebu
5. paikka             Tomppa82

Lattiapaikat? En vastaa siitä onko siellä paljo vai vähä lattiatilaa kun en ole käynynnä aiemmin. Itte ainakin ajattelin sammua sänkyyn..
tounge.gif

Toverit!

Lappi-mökki käsitelty. Olin tuossa tovin työkeikalla enkä siis piuhan ääressä ja tuloksena oli boksi pullollaan Jurva-aiheisia viestejä kun palasin kotio juur äskön. Nopeimmat voittivat. Kuten tuossa viestiäni jo editoinkiin, niin lattialla ei vielä ketään ole. En kumminkaan vastaa seurauksista jos siellä ei oikeasti mahdu olemaan... laittakaa vaiks taas privaa jos siitä huolimatta haluatte lattialle tulla.
Onko tuolla edes "sänkyjä"...
Veikkaisin, että parvella on 5 patjaa ja se siinä ;)

Onko tietoa pitääkö omat petivaatteet tuoda?
Jääkaappi ja mikro varmaankin löytyy...

Voi olla aika täyttä kun tossa ykkösmökissä on 3 lattialla  
tounge.gif

Päämajoitusmestari Skumppa varmaan tietänee vastauksen tuohon...

Ja jälkimmäiseen: Jospa ne luulee saavansa isommalla porukalla paremmat bileet?  
wink.gif
033102beer_1_prv.gif
tounge.gif

Mökki 1 / MC Hymypoika:

1. tumeetti
2. mekanik
3. papa mekanik
4. mrs mekanik
5. kawana

lattiapaikka: tatjuska
lattiapaikka: EskimoRR
lattiapaikka: jtz

jaa ahdasta? ei voi olla..
tounge.gif
Papa mekanik passaa... Otetaan tilalle vaikka toi HenCCa niin sen ei tarvi jäädä tänne kyynelehtiin  
biggrin.gif
okei okei...mä lähen mukaan jos noin välttämättä haluat...
wink.gif
sitäpaitti, kuka sulle iltasadun lukis jossen minä?
omg.gif

Mökki 1 / MC Hymypoika:

1. tumeetti
2. mekanik
3. papa mekanik
4. mrs mekanik
5. kawana

lattiapaikka: tatjuska
lattiapaikka: EskimoRR
lattiapaikka: jtz

jaa ahdasta? ei voi olla..
tounge.gif
Papa mekanik passaa... Otetaan tilalle vaikka toi HenCCa niin sen ei tarvi jäädä tänne kyynelehtiin  
biggrin.gif
mä voisin ottaa päivityksen lattiapaikalta papa mekanikin vapautuvaan sänkyyn (la-su)... eli sit olis lattiapaikka vapautumassa  
tounge.gif

biggrin.gif
okei okei...mä lähen mukaan jos noin välttämättä haluat...  
wink.gif
sitäpaitti, kuka sulle iltasadun lukis jossen minä?  
omg.gif
Sulla oli niin hyviä satuja viimekskin, että tais mekanikki nukahtaa samantein  
biggrin.gif
(muut kyllä ei..
tounge.gif
)
Hetkonen hetkonen...  
omg.gif
Nyt vasta tajusin uuden naaman nikin takaa.  
biggrin.gif
(kyllä varmaan sen siellä kuulinkin, mutten muistanut/osannut yhdistää) Anteeksi jos valvotin...lupaan ettei toistu.  
confused_orig.gif
Mä kuitenkin yritin parhaani mukaan tuudittaa teitä uneen, kun taas päinvastoin Mekanik yritti valvottaa koko yön tehden parhaansa...  
crazy.gif
biggrin.gif

Edit: Tottahan toki Tatjuska,naiset ensin...en pyrikään kenenkään sänkyyn...
lookaround_orig.gif

Anteeksi jos valvotin...lupaan ettei toistu.  
confused_orig.gif
Mä kuitenkin yritin parhaani mukaan tuudittaa teitä uneen, kun taas päinvastoin Mekanik yritti valvottaa koko yön tehden parhaansa...  
crazy.gif
biggrin.gif
Musta tuntuu että se meni just toistepäin, näin omasta näkövinkkelistä
tounge.gif
Mutta ei se mitään, jutut oli mitä mielenkiintosempia..vaikka kuin tyynynkulmaa koitti purra niin pakko oli välillä revetä sun traagisille tapahtumille
biggrin.gif
biggrin.gif
Että ens kertaan
033102beer_1_prv.gif

Anteeksi jos valvotin...lupaan ettei toistu.
confused_orig.gif
crazy.gif
biggrin.gif
Musta tuntuu että se meni just toistepäin, näin omasta näkövinkkelistä
tounge.gif
Mutta ei se mitään, jutut oli mitä mielenkiintosempia..vaikka kuin tyynynkulmaa koitti purra niin pakko oli välillä revetä sun traagisille tapahtumille
biggrin.gif
biggrin.gif
Että ens kertaan
033102beer_1_prv.gif
Mukava kuulla ettei niistä tarinoista jäänyt teille traumoja.
biggrin.gif
biggrin.gif
Odotahan kun otan taas muutaman olusen, niin kyllä mä rupeen taas avautuun vaikka kuinka yritän pitää turpani ummessa.
biggrin.gif
Minkäs sitä luonteelleen voi, kun ei osaa olla hiljaa...
lookaround_orig.gif
Pelkäsin viimeks että Mekanikin faija saa tarpeekseen siä yläpetillä, täytyy toivoo ettei sillekään jääny mitään traumoja.
sad_orig.gif
Noh...
033102beer_1_prv.gif
sitten viikon päästä.
blush.gif

Kyllä se vaan niin on että se työn antaja pitää sitten huolen siitä että ei mitään kivaa pääse tekemään. 1.9-3.9 napahti motoparkkiin ensihoito päivystys
033102ass_1_prv.gif
kiva katsoa kun muuta ajaa ja itse istut siinä prkl. volkkarin rämässä
kaboom.gif
Noh pitäkää hauskaa
bawling.gif

B-ringin ratavaraussivulta löytyi tällaista:

la   02.09.   08.00   21.00   Mp-koulutus   MotOrg
la 02.09. 12.00 14.00 Rataharjoitus Ford Club Finland Association

Mitä tämä tarkoittaa?
Lounastauko .Orgin ajoissa klo 12-14.
WTF?
Siis oikeasti vai...?

Näistä olis hyvä kertoa vähän aiemmin!!!
Meidän varaus alkaa siis jo kahdeksalta?

Onhan tuossa noita ajotunteja siinä tapauksessa kaikkiaan 11. Kyllä siinä kovimmastakin ketusta taitaa mehut olla jo pois. Mutta tietysti jos aikataulut menevät muutoin sekaisin...

Mitenkäs arvon etelä-suomen motoristit aikovat suoriutua tällä kertaa kisapaikalle?

Itsellä oli suunnitteilla sen erittäin hienon Niittykummun Teboilin peräkärryn vuokraaminen, mutta joku perkule ehti varata sen ennen mua. Joten nyt koitan keksiä vaihtoehtoista kärryä kahdelle fillarille (vihjeitä vastaanotetaan..=) tai sitten ei auta kuin ajella reippaana poikana pyörällä paikan päälle.

Joten jos kärry ei onnistu, niin lähteekö stadin suunnilta porukoita pyörillä matkaan perjantaina ja mihinkäs aikaan?

Hellou!!

Kuinka kauan sinne Botniaan kestääkään ajaa? Tulen auto+ peräkärry- yhdistelmällä joten varmaan joutuu köröttelee sitä n. 90 km/h koko matka.

Mun kärryyn voi mahtua toinenkin fillari, mut tiedoksi halukkaille että ajan kaiketi kotiin jo la iltana. Lisäksi autossa tulee olemaan kaksi pienehköä lasta, eli paljon meteliä
smile_org.gif
.

Back