• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratakauden päätös 1.–3.9.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kai sinne on VARMUUDELLA tulossa myös EAK-kouluttaja paikalle?!!
Muuten en kyllä lähde urheileen/ajaan vakuutusteknisistä syistä
omg.gif
..
EAK:ita on varauksessa 2. Voi olla että tulee molemmat, voi olla että vain 1, mutta 1 joka tapauksessa, joten mukaan vaan.  
smile_org.gif
Mikä ihme siinä on että osa ihmisistä ajattelee vain vakuutuksen korvausta jo ennen rata-ajoa... Eihän sinne mennä ylittämään omia ajotaitoja tai mopon rajoja... Se on ajoharjoittelu tapahtuma jossa pitäisi keskittyä ihan muihin asioihin kuin koviin nopeuksiin jossa sitten taidon puutteen vuoksi sattuu ja tapahtuu... Ennemin siten että kaikilla on voimassa se pakollinen liikennevakuutus (myös kilvettömät) jolloin jos sattuu ja tapahtuu jotain mihin itse ei voi vaikuttaa (toinen törmää) niin ei tarvii murehtia omasta hoidosta ja mopon korjauksesta...
Tuskin kukaan mopoaan tahallaan kaatamaan menee. Mutta "Murphy-herra" voi iskeä silti. Kaikkeen ei voi nätilläkään ajolla valmistautua. Vaikka Ahvenistolla esim. oli kerran radalla ajellessani jänis juoksentelemassa varikonmäessä. Ajat sen päälle vahingossa (juoksee salamannopeasti eteesi ennenkuin ehdit reagoida)-> vedät lipat -> kasko korvaa, pelkkä liikennevakuutus ei. Varmuuden maksimointia!
...Varmuuden maksimointia
biggrin.gif
biggrin.gif
Toi oli paha
033102bebe_1_prv.gif

Renkaat ruvelle sinne mennään laittaan
062802jumpie_prv.gif

Infoisku: Majoituksen suhteen ei sitten kannata luottaa paikalliseen hotelliin eli Gasthaus Jurvaan, on nimittäin jälleen kerran suljettu konkurssin vuoksi. Jos ei mahdu Sällille mökkeihin eikä halua telttailla niin kannattaa ottaa yhteys Lintulan Ratsutilalle.

Uskaltaako radalle enää mennä kun jätkät on valmiiks adrenaliinia ja testosteronia täynnä. Taidan juoda kaljaa ja kellottaa koko päivän.
wink.gif
033102beer_1_prv.gif

Jokos kaikki mahdolliset mökkien lattiapaikatkin on täynnä?
confused_orig.gif
Hieman myöhässä ehkä tiedustelu, mut jostain syystä en oo hokassut et mökit on varailtu jo aikoja sitten. Toisaalta...en mie sinne kyl mihinkään kuusen allekaan lähe kölliin.
biggrin.gif
Ilmottakaahan jos johonkin mahtuu viä yks kuorsaamaton tapaus...

Uskaltaako radalle enää mennä kun jätkät on valmiiks adrenaliinia ja testosteronia täynnä. Taidan juoda kaljaa ja kellottaa koko päivän.  
wink.gif

033102beer_1_prv.gif
Ei anttarista kannata välittää  
biggrin.gif
Se nyt uhoo muutenkin... Puhuu paljon, mutta tekeminen on sitten jääny vähemmälle  
biggrin.gif
wink.gif
Joo,uhotaan vaan.Kunhan ratakettuja härnään(menestyksellä) Tumehan vetää kun pro nykyään?Ja ookko meksu mopoos myymässä?Ja Toyboy,nyt ei saa konttia
biggrin.gif
En tiiä meniskö hitaaseen ryhmään,jotenkin ei luonto anna periks..Mutta en mee hitaaseen ryhmään
biggrin.gif
ps.missäs muut susnatyypit esim.vahvajussi,eikse tuu
biggrin.gif

Ps,kyllä mä yleensä teen jos niin sanon.Se on fakta ei fiktio
wink.gif

En tiiä meniskö hitaaseen ryhmään,jotenkin ei luonto anna periks..Mutta en mee hitaaseen ryhmään
biggrin.gif
biggrin.gif

wink.gif
Sorry nyt anttari mutta sut PISTETÄÄN hitaaseen ryhmään alkajaisiks. Ja jos osaat olla siellä kaatumatta niin sitten keskiryhmään..ehkä.. Nyt tais tulla äijälle kova paikka!
biggrin.gif

wink.gif
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
Se nyt uhoo muutenkin... Puhuu paljon, mutta tekeminen on sitten jääny vähemmälle
biggrin.gif
wink.gif
Joo,uhotaan vaan.Kunhan ratakettuja härnään(menestyksellä) Tumehan vetää kun pro nykyään?Ja ookko meksu mopoos myymässä?Ja Toyboy,nyt ei saa konttia
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

wink.gif
Nimenomaan. Hitaaseen sut laitetaan. Sit mä tuun ohittelemaan sua vielä
biggrin.gif
Onko riittävän paha että lopetat ton uhoomisen
biggrin.gif

wink.gif

033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

wink.gif
Nimenomaan. Hitaaseen sut laitetaan. Sit mä tuun ohittelemaan sua vielä
biggrin.gif
Onko riittävän paha että lopetat ton uhoomisen
biggrin.gif
Katos vaan,tuuli lerputtaa tiettyjen henkilöiden huulia heidän siitä tietämättään
biggrin.gif
Täytyy kyllä myöntää et se ohitusjuttu olisi paha isku,mutta tiedän,että naiset ovat hyviä ajamaan.Saat Sumppa anteeks,pienellä varauksella..
wink.gif
Vai että hitaaseen ryhmään,kyl se käy
biggrin.gif
Sehän vois tehdä(tekee)hyvää mun vaatimattomalle egolle.
smile_org.gif
Tulis tota energiaa purettua muuhun kuin, no kaikkeen muuhun..
biggrin.gif

No perskeles...ilmeisesti kaikki lattiapaikat on varattu, mutta onko tuo yksi paikka vielä vapaana mökissä 2? Ja huoliiko nuo lappalaiset yhen hämäläisen samaan tönöön?
tounge.gif

Mökki 2. "Lapin kollit" + muut vahvistukset

1. paikka Kisu (El Chief)
tounge.gif

2. Paikka Jähy (Jarno the liinatukka)
3. paikka Jii-äm

4. paikka Sebu
5. paikka Tomppa82

Lattiapaikat? En vastaa siitä onko siellä paljo vai vähä lattiatilaa kun en ole käynynnä aiemmin. Itte ainakin ajattelin sammua sänkyyn..
tounge.gif

Toverit!

Lappi-mökki käsitelty. Olin tuossa tovin työkeikalla enkä siis piuhan ääressä ja tuloksena oli boksi pullollaan Jurva-aiheisia viestejä kun palasin kotio juur äskön. Nopeimmat voittivat. Kuten tuossa viestiäni jo editoinkiin, niin lattialla ei vielä ketään ole. En kumminkaan vastaa seurauksista jos siellä ei oikeasti mahdu olemaan... laittakaa vaiks taas privaa jos siitä huolimatta haluatte lattialle tulla.

Mökki 2. "Lapin kollit" + muut vahvistukset

1. paikka Kisu (El Chief)
tounge.gif

2. Paikka Jähy (Jarno the liinatukka)
3. paikka Jii-äm

4. paikka Sebu
5. paikka Tomppa82

Lattiapaikat? En vastaa siitä onko siellä paljo vai vähä lattiatilaa kun en ole käynynnä aiemmin. Itte ainakin ajattelin sammua sänkyyn..
tounge.gif

Toverit!

Lappi-mökki käsitelty. Olin tuossa tovin työkeikalla enkä siis piuhan ääressä ja tuloksena oli boksi pullollaan Jurva-aiheisia viestejä kun palasin kotio juur äskön. Nopeimmat voittivat. Kuten tuossa viestiäni jo editoinkiin, niin lattialla ei vielä ketään ole. En kumminkaan vastaa seurauksista jos siellä ei oikeasti mahdu olemaan... laittakaa vaiks taas privaa jos siitä huolimatta haluatte lattialle tulla.
Onko tuolla edes "sänkyjä"...
Veikkaisin, että parvella on 5 patjaa ja se siinä ;)

Onko tietoa pitääkö omat petivaatteet tuoda?
Jääkaappi ja mikro varmaankin löytyy...

Voi olla aika täyttä kun tossa ykkösmökissä on 3 lattialla
tounge.gif

Back