Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Ruokaöljyllä lähtee kaikensorttinen paskarasva ja "road-grime" ns. saippualla irtoavaan muotoon. Ainakin käsistä.
Kawa600 sanoi:Joku joskus mainitsi, että rasva lähtee rasvalla....kokeilin itse ja olen samaa mieltä.
Rättiin jotain moottoriöljyä yms, niin johan lähtee vanteesta ketjuöljyt,hiekat ja paskat. Sama toimi myös katteisiin. Putsaa vaan kunnolla, niin ei jää edes rasvainen pinta.![]()
Pyörämies sanoi:Tuossa yksi tehoaine: CRC Quickleen
http://tuontitukku.fi/tuote/crc-quickleen-500ml/5412386136160/
Edit: kun tässä aiheessa mainittiin pakoputket ja muut metalliosat. Toinen toimiva tuon erityisesti pakoputkille yms kuumille maalaamattomille metalleille on pata pata/vaahtoava saippuavilla. Lähtee aika helposti myös palanut rasva irti.
Juhis sanoi:Näin mäkin huomasin kun vaihdoin mopoon öljyt viime viikolla.
Piruuttani sipaisin trasselilla vanhaa moottoriöljyä vanteelle ja kas; vanne kiilsi kuin vahattuna. Onkos joku enemmänkin tehny näin?
Tekeekö pitkällä juoksulla hallaa maalipinnalle??
kane80 sanoi:Rasvathan lähtee raa'alla Pinelinellä, vesiliukoisena huoleton aine.
Ei tule naarmuja jos et paina liikaa, en ainakaan minä ole naarmuttanut mitään pata padalla. Sopivan voiman käytön löytää vain kokeilemalla.Waltzu sanoi:Taitaa tolla Patapadalla tulla puhtaan pinnan kylkiäisenä myös
mukavat hiontaskraadut,sen verran ärjyä toi teräsvilla.
Autosolilla onnistuu ilman pintojen vahingoittumista.
-mk-
Pyörämies sanoi:Ei tule naarmuja jos et paina liikaa, en ainakaan minä ole naarmuttanut mitään pata padalla. Sopivan voiman käytön löytää vain kokeilemalla.