• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ranskaan menijöille alkometri mukaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pedaali
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viimeviikolla olin Marseillessa ja muistui tämä mieleen. Kyselin työkavereilta josko heillä on tollainen alkometri jo autossa? Eipä ollut kellään:D

En sitä sano etteikö huolestuneen sitä kannattaisi ottaa mukaan, mutta ei nuo paikalliset siitä näyttäneet välittävän.

Kesällä olin automatkalla Belgiassa ja Ranskassa ja reissun jälkeenl luin juttua ko. maiden liikennemääräyksistä. Ranskassa on myös sellainen sääntö ettei autossa/ajoneuvossa saa olla käytössä laitetta joka ilmoittaa kameratolppien paikat. Navigaattorista pitää (pitäisi) sammuttaan tämä toiminto joka piippaa kamerapaikat. Ranskassa voi saada 1500,-€ sakkoa jos navissa on tolpanilmaisin käytössä. Ko. maissa on kameratolpat sijoitettu niin että ne ottavat kuvan takaapäin, siis pyörällä pääsee kuvaan jossa rekisteri näkyy.

psi sanoi:
Kesällä olin automatkalla Belgiassa ja Ranskassa ja reissun jälkeenl luin juttua ko. maiden liikennemääräyksistä. Ranskassa on myös sellainen sääntö ettei autossa/ajoneuvossa saa olla käytössä laitetta joka ilmoittaa kameratolppien paikat. Navigaattorista pitää (pitäisi) sammuttaan tämä toiminto joka piippaa kamerapaikat. Ranskassa voi saada 1500,-€ sakkoa jos navissa on tolpanilmaisin käytössä. Ko. maissa on kameratolpat sijoitettu niin että ne ottavat kuvan takaapäin, siis pyörällä pääsee kuvaan jossa rekisteri näkyy.

Tuota en tiennytkään, keväällä kun tuosta ajoin läpi oli tuo toiminto päällä ja siitä huolimatta kerran välähti. Ei tuosta kuitenkaan mitään ole kuulunut. Eikä mulla paljon ollut ylikään koska keskinopeus oli vain 129kmh (Madrid-Tukholma)
:)

Back