Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo eikait sitä aina tartte olla ympäri kännis vaik ite oonkin jonkin verran sinne suuntaan kallellaankohta tunnin pohtineena että mitenhän tän kirjottas antamatta itsestään narkkari-juoppo kuvaa..en keksiny ja kirjotankin siis suoraan että onpas tosi hyvä idea!![]()
Tältä on alkanut tuntua viime aikoina, liekö syy järkiin tulemisessa vai jossain muualla...Juu - enpä minäkään kuppiin räi, mutta kuitenkin on jotenkin
kadonnut hohto tosta läträämisestä.
![]()
Kaikki narkkarit ei ole heroiinikoukussa... mutta kyllä, Suomessa on kuivilla ilman korvaavia aineita olevia narkomaaneja.Mua kiinnostaa edelleenkin löytyykö suomenmaasta oikeesti kuiville päässyttä narkkaria, joka todella on irti heroinista ja on ilman korvaavia aineksia.
Ja paljon!Kaikki narkkarit ei ole heroiinikoukussa... mutta kyllä, Suomessa on kuivilla ilman korvaavia aineita olevia narkomaaneja.
juu näinpä että jos joku nyt herneen nenäänsä vetäävät niin aiwan sama..älkää kumminkaan tukehtukoOn meinaan lähellä sydäntä tämä asia - monestakin syystä (tulkitsijat älkööt vaivautuko!!)
herätäänpäs sitten tähän päivään!Mua kiinnostaa edelleenkin löytyykö suomenmaasta oikeesti kuiville päässyttä narkkaria, joka todella on irti heroinista ja on ilman korvaavia aineksia.
Mitäpä tarkoitat kommentillasi.herätäänpäs sitten tähän päivään!Mua kiinnostaa edelleenkin löytyykö suomenmaasta oikeesti kuiville päässyttä narkkaria, joka todella on irti heroinista ja on ilman korvaavia aineksia.
Ja muilla on varmaan ihan yhtä hyvät perusteet ihmetellä kysymystäsi.Mitäpä tarkoitat kommentillasi.herätäänpäs sitten tähän päivään!Mua kiinnostaa edelleenkin löytyykö suomenmaasta oikeesti kuiville päässyttä narkkaria, joka todella on irti heroinista ja on ilman korvaavia aineksia.
Mulla on varsin hyvät perusteet kysymykselleni.
Korvaavilla aineilla tarkoitan todella aineita esim Subutex tms. Uskonto ja uskoon tuleminen on aivan eri juttu.Ja muilla on varmaan ihan yhtä hyvät perusteet ihmetellä kysymystäsi.Mitäpä tarkoitat kommentillasi.herätäänpäs sitten tähän päivään!Mua kiinnostaa edelleenkin löytyykö suomenmaasta oikeesti kuiville päässyttä narkkaria, joka todella on irti heroinista ja on ilman korvaavia aineksia.
Tietenkin jos lasket korvaavaksi ainekseksi uskonnon, niin joukko varmasti pienenee. Semmoisia tiedän itsekin.
kommentilla tarkoitin just sitä että tästäkin suomen maasta löytyy ihmisiä jotka vanhoina heroisteina ja muitten aineitten käyttäjinä pystyvät elämään ilman korvaavia aineita kuten subut !Korvaavilla aineilla tarkoitan todella aineita esim Subutex tms. Uskonto ja uskoon tuleminen on aivan eri juttu.Ja muilla on varmaan ihan yhtä hyvät perusteet ihmetellä kysymystäsi.Mitäpä tarkoitat kommentillasi.herätäänpäs sitten tähän päivään!Mua kiinnostaa edelleenkin löytyykö suomenmaasta oikeesti kuiville päässyttä narkkaria, joka todella on irti heroinista ja on ilman korvaavia aineksia.
Tietenkin jos lasket korvaavaksi ainekseksi uskonnon, niin joukko varmasti pienenee. Semmoisia tiedän itsekin.
Kysykseni ymmärtää semmoinen ihminen, joka ymmärtää itse asian. Muut enempi arvailevat.
KiitosTappelun voi motomimmi ja FJ20 jatkaa yksityisviestein, tata ketjua ei tarvitse tayttaa lainausboxien lainaamisella.
Viela ainakaan en kuitenkaan viesteja poista.
Soberbikerin ryhmalle onnea matkaan hyvalle asialle!
No jaa, onhan niitä varmaan sellaisiakin 'motoristeja' jotka ajelevat lähinnä kylien ja keskustojen näyttipaikkojen ja kokkareiden väliä ja silleen, mutta ei kait kovinkaan monelle aktiivisesti mopotintaan käyttävälle tuo alkomaholi ole mikään todellinen onkelma tai edes reippaasti käytetty aine.Kas, mä luulin että olen ainoa joka haikailee myös hieman kuivempien miittien perään... ei sillä että lasiin kroonisesti syljeskelisin, mutta kyllähän se, että "kavereita" nähdään vain juopumisen merkeissä tekee kanssakäymisestä kovasti ohkaista.
Ehkäpä ihmiset pikkuhiljaa alkavat kaipailla muunkinlaisen toiminnan perään, vai liekö toiveajattelua? Pinnaan tän aiheen kuitenkin, niin ei huku![]()
"Tappeluun" esittämästäni kysymyksestä ei ole syytä. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun ja miksi. Lähetän soberbikerille lähipäivinä privaviestiä. Älkää vaan peljättäkö minua tappeluspuheillanne. Hyi kun jo nyt kamaloittaa.KiitosTappelun voi motomimmi ja FJ20 jatkaa yksityisviestein, tata ketjua ei tarvitse tayttaa lainausboxien lainaamisella.
Viela ainakaan en kuitenkaan viesteja poista.
Soberbikerin ryhmalle onnea matkaan hyvalle asialle!![]()
![]()
Ja tiedoksi, ettei kannata riidellä. Helpompi vaikka mailata suoraan meille ja kysyä, saapi oitis relevantin vastauksen.![]()
Eli, voin siis vakuuttaa, että hepoon koukussa olleita on kuivilla ilman metadoneja tai subutexeja. Korvaavia aineita käytetään lähinnä addiktien massahoitoina, tai, kuten tunnettua subun kohdalla, myös väärinkäyttötarkoituksessa. Real life -elämässä vaaditaan kuitenkin muutos korvien välissä (ehkä) vielä olevassa sytyperäisessä soluaineksessa - ajattelussa. Kaikista voimakasta riippuvuutta aiheuttavista aineista on mahdollista (en suinkaan siis sano, että todennäköistä!) päästä eroon.
(Ilmeisesti) Tulevassa Soberriders -porukassa tulee olemaan (tai on siis jo, ihan hengissä) ex juoppoja, ex-sekakäyttäjiä ja ex-addikteja. Ja kama kattaa koko kirjon, mitä tässä mainiossa maailmassamme ihmisen pään sekoittamiseksi on kehitetty.![]()
Still Alive and Kickin´![]()
-soberbiker-
Ei selvin päin oleminen ole ainakaan minun menoa kokkareissa haitannut, on nähty hohtokeilausiltaa, Tallinnan reissu, MP-messujen jatkot, Tusari ja Jysäri ilman tippaakaan viinaa.Itse ainakin myönnän, että sen takia en ole yhteenkään org. :n kokoontumiseen osallistunut kun olen ajatellut ettei siellä muita selvinpäin olevia kuitenkaan ole.