Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mulla on rahotusyhtiön kautta kohtuu edullinen vakuutus, 68 €/kk ja 816 €/vuosi. Mitä nyt oon noita nettilaskureita käyttänyt Tapiolan ja Pohjolan sivuilla, ei ole pelkoa, että tarttis vaihtaa vakuutusyhtiötä.
Samoilla bonuksilla, 20/70, mulla tulee Tapiolassa liikenne ja kaskovakuutuksen yhteishinnaksi 1240 €
Mikä vuosimalli sulla on ja missä asut? Mulla on 2005 rekisteröity ja Espoo. Pitäis muutta perkele jonnekin Jumalan selän taakse ja johan tippuu vakuutuksen hinta satoja euroja...
Tässä laskeskelin mahdollisia vakuutuksia Pohjolan laskurilla. Mulle keskittämis asiakkaana ja mutsil ois vapaita liikennevakuutuksen bonuksia aika paljon, tulis maksaa isokasko(150€ omavastuulla) ja liikennevakuutus n.400€. Tällaselle opiskelijalle ihan hyvä vain, koska raha on aika kortilla. Pitäs vaan saada pyörä esim Italiasta haettua, nini avot!
-04 R6, Pohjantähti (seisonta-ajaton, bonukset 25/60) ja hinnat liikenne 405 €, kaskossa 158 €. Yhteensä siis 563 € ja reilu hinnanpudotus Tapiolaan nähden, jossa mopo oli viime kauden vakuutettuna.
Minulle lupasi ottaa Nordea yhteyttä ensi kuussa koskien R6:n vakuutuksia. Vertailin nuo tammikuussa ja silloin pesivät mennen tullen muut yhtiöt. Tulee kuulemma uusi systeemi nyt keväällä, siksi viivytys vakuuttamisessa. Noissa selkeesti keskittäminen ihan reilusti valttia, suosittelen.
Vertailussa oli mukana Veritas, Pohjola, Tapiola, If ja Turva. Seuraavat olivat 2. Pohjola 3. Tapiola ja loput aivan surkeita.
-06 ja Vantaalla. Tapiolassa on nyt vakuutukset; liikennevakuutus 749€ ja täyskasko 579€.
Laitoin itsekin juuri tarjouskyselyjä eri yhtiöihin ja tähän asti Turva halvin, noin 200€ alle Tapiolan. Ifiltä tulikin pohjat; noin 4000€ maksais vuodessa